Witam
Jako że w mojej 100'tce nie podoba mi się kolor i jakość licznika jak i jego podświetlenia mam 2 pytania:
Czy do 100 C4 (2.5 TDI) można załadować liczniki z A6 C4 ? Z tego co się orientuję mają one już równomierne, ładne czerwone podświetlenie (u mnie aktualnie słabe, czerwono-pomarańczowe). Nie wiem natomiast jak wygląda sprawa podłączenia itd.
Jak poradzić sobie z podświetleniem w starym liczniku ? Czy wstawiając tam mocne czerwone żarówki poprawię podświetlenie ? Stanie się czerwone i co najważniejsze mocne i równomierne ?
Z góry dzięki
Pozdrawiam
[ All ] [100 C4] Wymiana zegarów na A6 C4 + podświetlenie
Więc tak ja jestem po wymianie licznika w swojej setce na licznik z a6 c4 i podświetlenie jest super.jest pare spraw do zrobienia podpiąc mase w jdnej wtyczce -lampka abs i pociągnąć kabel dowtyczki panela klimatyzacji żeby podłaczyć się pod kompa i zmienić parametry licznika jak był zamontowany w aucie z inna pojemnościa--robiłem to po raz pierwszy szukając na forum i dałem rade.Zostalo mi jeszcze zamiana kabli bo zostawiłem wskaźnik ciśnienia oleju zamiast ładowania -taki jest w a6 .Ogólnie polecam taką zamiane.
Witam.
Panowie pozwolicie że wrócę do tematu ponieważ też jestem po przekładce licznika w mojej 100 ze zwykłych 4 zegarów na 7 zegarów z a6 tdi, ale u mnie nie do końca "operacja się udała" ponieważ po przekładce działa wszystko za wyjątkiem wskaźnika paliwa oraz kontrolki rezerwy, mianowicie wskaźnik leży cały czas na zero a kontrolka rezerwy świeć cały czas niezależnie od ilości paliwa czy póła czy pełny zawsze to samo tzn. pokazują zero a właściwie nic nie pokazują.
Pytanie: czy trzeba coś kombinować z przekładaniem pinów w kostce, podaniem masy itp. jak w przypadku kontrolki ABS czy raczej licznik uwalony, na starym liczniku wskaźnik działał ok a kontrolki w ogóle nie było nie wiem czy ma to jakieś znaczenie czy nie
? skąd kontrolka dostaje sygnał i czy ma to związek ze wskaźnikiem
?
Panowie pozwolicie że wrócę do tematu ponieważ też jestem po przekładce licznika w mojej 100 ze zwykłych 4 zegarów na 7 zegarów z a6 tdi, ale u mnie nie do końca "operacja się udała" ponieważ po przekładce działa wszystko za wyjątkiem wskaźnika paliwa oraz kontrolki rezerwy, mianowicie wskaźnik leży cały czas na zero a kontrolka rezerwy świeć cały czas niezależnie od ilości paliwa czy póła czy pełny zawsze to samo tzn. pokazują zero a właściwie nic nie pokazują.
Pytanie: czy trzeba coś kombinować z przekładaniem pinów w kostce, podaniem masy itp. jak w przypadku kontrolki ABS czy raczej licznik uwalony, na starym liczniku wskaźnik działał ok a kontrolki w ogóle nie było nie wiem czy ma to jakieś znaczenie czy nie


<<<powered by diesel>>>