Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[ All ] [100 c4 2.5TDI AAT] Przekaźnik 337

Elektryka
ODPOWIEDZ
lukasz_pawlik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 10 lis 2010, 22:49
Lokalizacja: Wałbrzych/Głuszyca

[ All ] [100 c4 2.5TDI AAT] Przekaźnik 337

Post autor: lukasz_pawlik » 25 mar 2011, 15:47

Witam. Czy ktoś może z kolegów wie do czego jest przekaźnik nr 337. umieszczony za zaślepką plastykową w okolicy słupka i podłogi w nogach pasażera. Z etki wynika że jest to właściwie jakiś sterownik. Nie mogę rozszyfrować opisu do niego. Ogólnie to szukam napięcia na zawór n109 pompy wtryskowej. ÂŚwieci kontrolka świec żarowych i auto nie zapala. Podpiąłem plusa pod elektrozawór, kontrolka gaśnie auto zapala, plusa odpinam auto gaśnie zapala się kontrolka. Przewód cały, Przekaźnik świec żarowych 202 wydaje się być ok. Na vag pokazuje się 2 Faults Found:
00550 - Start of Injection Regulation
17-10 - Control Difference - Intermittent
01237 - Fuel Shut-Off Valve (N109)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent .

Jakieś propozycje?

[ Dodano: 2011-03-25, 16:38 ]
Opis przekaźnika
"Relais f. motorlagerung" lub " Control unit f. Engine bearig"

Awatar użytkownika
4r3k
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 181
Rejestracja: 26 maja 2010, 21:41
Lokalizacja: Smołdziński Las

Post autor: 4r3k » 26 mar 2011, 09:47

00550 Kontrola startu wtrysku
możliwe przyczyny:
- wiązka przewodów
- zawór elektromagnetyczny początku wtrysku
- czujnik skoku iglicy
- powietrze w układzie paliwowym
- za niski poziom paliwa
- ustawienie początku wtrysku

01237 Zawór odcięcia paliwa - N109
możliwe przyczyny:
- wiązka przewodów
- zawór elektromagnetyczny odcinający paliwo

co do tego przekaźnika to prosiłbym o zdjęcie bo nie chcę wprowadzać w błąd, a w każdej wersji silnikowej jest inaczej, możliwe że to jest sterownik silnika wysokoprężnego

lukasz_pawlik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 10 lis 2010, 22:49
Lokalizacja: Wałbrzych/Głuszyca

Post autor: lukasz_pawlik » 26 mar 2011, 11:41

Co do pierwszego błędu to kąt wtrysku mam 207 na vag wiec to do poprawki, a co do drugiego to n109 podpiety był na krótko i może dlatego. szukam przekaźników 300 i 337 lub jego zamiennika 355. Ma ktoś może takie?

Awatar użytkownika
kamil_chy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 28
Rejestracja: 16 mar 2010, 18:54
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: kamil_chy » 01 kwie 2011, 22:30

Witam
podepnę się do tematu, u mnie w aucie dzis na rozgrzanym silniku po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu zonk. Auto zaczeło rzucać i jak by nie chodził na wszystki gary, po chwili wzrosły obroty do 1.5 tys i samochód normalnie chodził lecz brak mocy. Podpiełem VAGA i wyskoczył błąd 01237 - zawór n 109. Mam pytanie czy wystarczy go wyszyścić ? Czy jedynie w grę wchodzi wymiana ?
Pozdrawiam
Obrazek

lukasz_pawlik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 10 lis 2010, 22:49
Lokalizacja: Wałbrzych/Głuszyca

Rozwiązanie

Post autor: lukasz_pawlik » 13 kwie 2011, 22:21

Po ok. miesiącu walki okazało się że baaardzo ciężko dostępny przekaźnik numer 300 był uszkodzony. W etce można znaleźć jego zamiennik i takowy zapodałem. Fura na nowo odżyła i całkowicie znikł problem z brakiem napięcia. Przekaźnik ten znajduje się w nogach pasażera po prawej stronie schowany za plastikiem. Tak mi się wydaje że jest odpowiednikiem przekaźnika 109 który występuje w golfach TDI i jest przyczyną identycznego problemu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl