dzięki bardzo, właśnie o coś takiego mi chodziło.. jeśli ktoś jeszcze wrzuci dla porównania to będzie gitPeran7 pisze:Nie wiem czy ci to pomoże ale u mnie wygląda to tak.
[url=http://img5.imageshack.us/img5/8303/dscf4359s.th.jpg]Obrazek[/URL]
[A6 C4] Dokładka AC/BC - jak podłączyć AUTOCHECK ?
Audi A6 C4 2,5 AEL '96 Sedan Quattro - 14-
Audi A6 C4 2.8 30V ACK '97 Avant Quattro - 11-14
Audi A6 C4 2.5 AEL '97 Avant Quattro - 09-10
VW Golf MK3 2.0 8V ADY '95 - 07-09
VW Golf MK2 1.8 8V RP '89 - 04-06
Audi A6 C4 2.8 30V ACK '97 Avant Quattro - 11-14
Audi A6 C4 2.5 AEL '97 Avant Quattro - 09-10
VW Golf MK3 2.0 8V ADY '95 - 07-09
VW Golf MK2 1.8 8V RP '89 - 04-06
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 282
- Rejestracja: 25 lis 2009, 17:00
- Imię: Mieczysław
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
No się zastanawiam jaki priorytet tej inwestycji nadać bo mam jeszcze zawieszenie z tylu do roboty :roll: No i nie wiem jaki sens poza ładnym wyglądem skoro mam gaz i wskazanie pewnie się rozjadąrobak26 pisze:mietek69, a ty już założyłeś AC, czy dopiero się skradasz?
Ja za jednym zamachem polecę wszystko.
Tzn, AC, BC i tempomat.
Na razie czekam na paczkę i w tym tygodniu nie ogarnę bo tyram całe dnie...

The best Audi A6 discussion forum. Invite! A6Klub.PL



- robak26
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1137
- Rejestracja: 30 lip 2009, 17:52
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 1995
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Płock
- Kontakt:
Stało się.
AC, BC i tempomacik podłączony.
Szczególne podziękowania dla tomkom1.
Moja radość nie zna granic.
![Obrazek]()
Co do wyświetlania fal radiowych ,może być kłopot.
Możliwe, że tylko Gamma to obsługuje:
http://elektron.pol.lublin.pl/users/djl ... dolkab.htm
Jeszcze będę walczył.
Dziwnie zachowuje się kontrola spalonych żarówek "STOP".
Gdy nie dam masy na ten pin mrugnie sobie na chwilę po przekręceniu stacyjki.
No i tempomat działa, ale jakaś instrukcja by się przydała.
Do czego służy ten przycisk "set"?
Nie mogę wprowadzić wartości w inspekcji.
Taki sam efekt jak u siorki w Polo po kasowaniu dzyndzlami.
Jak to wykasować?
![Obrazek]()
AC, BC i tempomacik podłączony.
Szczególne podziękowania dla tomkom1.
Moja radość nie zna granic.
Co do wyświetlania fal radiowych ,może być kłopot.
Możliwe, że tylko Gamma to obsługuje:
http://elektron.pol.lublin.pl/users/djl ... dolkab.htm
Jeszcze będę walczył.
Dziwnie zachowuje się kontrola spalonych żarówek "STOP".
Gdy nie dam masy na ten pin mrugnie sobie na chwilę po przekręceniu stacyjki.
No i tempomat działa, ale jakaś instrukcja by się przydała.
Do czego służy ten przycisk "set"?
Nie mogę wprowadzić wartości w inspekcji.
Taki sam efekt jak u siorki w Polo po kasowaniu dzyndzlami.
Jak to wykasować?
Ostatnio zmieniony 10 sie 2011, 12:29 przez robak26, łącznie zmieniany 3 razy.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 10
- Rejestracja: 30 sty 2010, 10:13
- Imię: Andrzej
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Masz na manetce 3 przyciski, a właściwie jeden przycisk i suwak.
Tempomat ustawia się przyciskiem na zadaną prędkość i nim również sie zmiejsza prędkość naciskając go kilkakrotnie zmiejszasz mniejwiecej o ok 2 km/h. Suwakiem w stronę od kierownicy prędkość zwiększasz. Suwak w stronę kierownicy wyłączasz tempomat z zapamiętaniem ostatniej prędkości. jesli pozniej uaktywnisz tempomat to wroci do zadanej wczesniej predkosci. Oczywiscie mozna tez wylaczyc tempomat pedalem hamulca lub sprzegla. Jesli jedziesz i chcesz wyprzedzic to po prostu wciskasz gaz, auto przyspieszy i jak juz puscisz to sam wraca do zadanej wczesniej predkosci. Tempomat dziala od 40 km/h.
Mam nadzieję ze nie zamieszalem za bardzo. Pozdro.
Tempomat ustawia się przyciskiem na zadaną prędkość i nim również sie zmiejsza prędkość naciskając go kilkakrotnie zmiejszasz mniejwiecej o ok 2 km/h. Suwakiem w stronę od kierownicy prędkość zwiększasz. Suwak w stronę kierownicy wyłączasz tempomat z zapamiętaniem ostatniej prędkości. jesli pozniej uaktywnisz tempomat to wroci do zadanej wczesniej predkosci. Oczywiscie mozna tez wylaczyc tempomat pedalem hamulca lub sprzegla. Jesli jedziesz i chcesz wyprzedzic to po prostu wciskasz gaz, auto przyspieszy i jak juz puscisz to sam wraca do zadanej wczesniej predkosci. Tempomat dziala od 40 km/h.
Mam nadzieję ze nie zamieszalem za bardzo. Pozdro.

Audi A6 C4 Avant 2,5 TDI AEL 6-gang aktualnie "summer edition" -35 mm VOGTLAND
Audi A6 C4 Avant 2,5 TDI quattro AEL 6-gang (szwagra)
![Obrazek]()
Audi A6 C4 Avant 2,5 TDI quattro AEL 6-gang (szwagra)
Witam wszystkich, to jest mój pierwszy post, więc proszę o wyrozumiałość. Do swojej A6 C4 2.6 benzyna 1997r podłączyłem nowe zegary z AC i BC, zmieniłem manetkę. Wszystko w zasadzie działa OK, jednakże po naciśnięciu pręcika od podświetlania wyświetlają się ikonki i gdy dochodzi do bremslicht i przekreślona żarówka to zapalają się tylko na chwilę i gasną. Nie wyświetla się napis OK na koniec testu. Zapewne jest to spowodowane błędami jakie pojawiają się w trakcie testowania AC. Napisze tylko, że nie mam modułu kontroli żarówek. Bardzo proszę o pomoc lub o linka, jak rozwiązać ten problem. Czy masowanie żarówek o którym w tym temacie wspominano pomoże w tej bolączce. Za wszelką pomoc będę bardzo wdzięczny i z góry dziękuje, pozdrawiam den.
- robak26
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1137
- Rejestracja: 30 lip 2009, 17:52
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 1995
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Płock
- Kontakt:
Kostka 14-to pinowa.
Pin-1 i pin-2 daj do masy.
Tu masz opis wszystkich:
http://translate.google.pl/translate?hl ... %26stc%3D1
Pin-1 i pin-2 daj do masy.
Tu masz opis wszystkich:
http://translate.google.pl/translate?hl ... %26stc%3D1