Dzień dobry,
Poproszę o radę w temacie nierównej pracy silnika na wolnych obrotach.
Sprawa wygląda tak: pewnego dnia silnik zaczął nierówno pracować, wymienione zostały świece na NGK, później nowe kable NGK, zalane paliwo V-power żeby wykluczyć słaba mieszankę....(brak LPG).
Na komputerze jedyne co wyświetliło to spalanie stukowe(2).
Auto równo przyspiesza, nie gaśnie, chyba ma moc....aha, wymienione dwa górne przewody od podcisnienia.
Wczoraj zmierzylem cewke....miernik ustawiony na 200kOm.
Wyniki:
1-6 cyl----13.13 kOm
2-4 cyl----13.31 kOm
3-5 cyl----13.68 kOm
Z jednego filmiku na Youtube wynika że różnica 0.5 kOm to cewka zepsuta....
Jak myślicie co zrobić w temacie? Podmienić cewke czy kupić nową?
Na przerabianie na system jedna swieca-jedna cewka za późno....
Z góry dziękuję za odpowiedzi w temacie.
Pozdrawiam
Maciej
[A6 2,6ABC] Cewka zaplonowa, nierówna praca silnika.
[A6 2,6ABC] Cewka zaplonowa, nierówna praca silnika.
Ostatnio zmieniony 06 maja 2019, 18:34 przez Maciej_84, łącznie zmieniany 1 raz.
- Pieterb
- Administrator
- Posty: 956
- Rejestracja: 08 mar 2015, 08:25
- Imię: Piotr
- Moje auto: A4 B7
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Zamość
Mogę Cię tylko czymś takim poratować. Tam jest tylko podana tolerancja między 9 a 14 tylko nie wiem czy to ma być dla wszystkich. A jaka może być rozbieżności między poszczególnymi, tego nie wiem.
A to spalanie stukowe to na wszystkich cylindrach czy jak?
A to spalanie stukowe to na wszystkich cylindrach czy jak?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach - pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Zanim coś tu napiszesz!
Zanim coś tu napiszesz!