następne pytanie polski vag nie chce wejść mi w licznik

Musi być podpięcie pod kompa.xman pisze:jak w temacie. czy da sie skasować to jakoś czy musi to być podpięcie pod kompa.
Nie wiem jak jest w Polskim VAG-u ale wystarczy zwykly VAG-COM.xman pisze:jeśli podpięcie naturalnie OBD1 to PolskimVag'iem to jestem w stanie zrobić czy musi to być VCDS??
xman pisze:i gdzie to wejść żeby to miało ręce i nogi.
Pojazdy z lat 1995-1997 i prawdopodobnie niektóre z początku roku 1998.
[Wybór]
[17-Zest.wskaźników]
[Adaptacja - 10]
Wybierz odpowiedni numer kanału oraz wprowadź nową wartość sugerowaną w poniższej tabeli.
[Testuj]
Upewnij się, że sterownik akceptuje wprowadzoną wartość.
[Zapisz]
kanał 05 - Wymiana oleju za "x" km. OEL 15 Wartość "x" wyrażana jest w tysiącach kilometrów. Wpisując jako nową wartość np.15, przypomnienie o wymianie oleju pojawi się za 15.000 km. Podobnie będzie gdy naszą nową wartością będzie 10 - w tym wypadku ustawimy wymianę oleju na 10.000 km.
(15x1000=15.000 km)
kanał 06 - Inspekcja oznaczona jako IN 01 za "x" km. IN 01 30 Wartość "x" wyrażana jest w tysiącach kilometrów. Wpisując jako nową wartość np.30, przypomnienie IN 01 pojawi się za 30.000 km.
(30x1000=30.000 km)
kanał 07 - Inspekcja oznaczona jako IN 01 za "x" dni. IN 01 36 Wartość wyrażana jest w dziesiątkach dni, tzn. (36x10=360 dni)
kanał 08 - Inspekcja oznaczona jako IN 02 za "x" dni. IN 02 36 Wartość wyrażana jest w dziesiątkach dni, tzn. (36x10=360 dni)
Sprobuj VAG-COMem, może Polski VAG nie obsługuje. Kiedyś się bawiłem nim ale nie pamietam czy mi się łączył.xman pisze:następne pytanie polski vag nie chce wejść mi w licznikczy ktoś wie jaka może być przyczyna? licznik z BC ale nie wiem czy oryginalnie był takowy licznik czy nie i czy to może wpływać na podpięcie modułu licznika pod komputer?