A6 C7 - Sprawdzenie dpf
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 129
- Rejestracja: 04 lip 2018, 18:59
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 TDI 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: DSG
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Śląsk
Tak jak pisałem dałem jeden i wykonaj i tyle - i odrazu wywaliło ten błąd.mat1324 pisze:Nie dokończyłeś procedury wypalania, więc wywaliło błąd na desce.
Mniejsza z tym przegazowałem auto w trybie sportowym i awaria zniknęła > nastąpiło samoczynne wypalanie filtra - zobacz proszę na te wyniki
dlaczego ta zmierzona masa sadzy jest na tak dużym minusie -9,28g :shock:
To jest normalne ? Czy ten czujnik jest walniety ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
U siebie masz dwa czujniki różnicy ciśnienia i jeden pokazuje prawidłowe dane, a drugi przekłamuje co do ilości sadzy. Musisz wymienić tego bliżej wlewu oleju. Oba są przykręcone do wspornika, więc łatwo je znajdziesz
. W razie czego one są takie same, więc możesz je nawet zamienić. Oryginalny ma oznaczenie 03L906051B lub nowszy numer 03L906051D. Niestety nie ma porządnych zamienników, więc pozostaje nowy z ASO lub nowy z allegro. Jak będziesz szukał, to kupuj z naklejką
.
https://allegro.pl/listing?string=%2203 ... i-1-4-0806
![Obrazek]()


https://allegro.pl/listing?string=%2203 ... i-1-4-0806
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 129
- Rejestracja: 04 lip 2018, 18:59
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 TDI 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: DSG
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Śląsk
Wymiana czujnika wg mnie nic nie dała, dalej parametr na dużym minusie.
Nie wiem czy ma znaczenie liczba przejechanych kilometrów od wymiany (zrobiłem jakieś 5 km) ?
i drugie pytanie - czy z drugiej strony czujnika wyjście ma nie być podłączone do niczego / sama rurka gumowa wisząca w powietrzu
?
i trzecie pytanie - mogę zwrócić ten nowy czujnik i włożyć swój stary - zrobić to, czy zostawić go na dłużej i obserwować dalej ten parametr?
Nie wiem czy ma znaczenie liczba przejechanych kilometrów od wymiany (zrobiłem jakieś 5 km) ?
i drugie pytanie - czy z drugiej strony czujnika wyjście ma nie być podłączone do niczego / sama rurka gumowa wisząca w powietrzu

i trzecie pytanie - mogę zwrócić ten nowy czujnik i włożyć swój stary - zrobić to, czy zostawić go na dłużej i obserwować dalej ten parametr?