Witam,
Panowie pytanko, ponieważ czasami czuje stuknięcia przy przyśpieszaniu, postanowiłem trochę zgłębić temat czy coś się złego nie dzieje. Porobiłem logi przepływki, katalizatora, sond lambd oraz ogólne testy. Zainteresowały mnie dwie kwestie.
1) Przepływomierz o jałowym biegu pokazuje wartość 2.16g/s oraz Air Mass Since Start Engine 12.20kg. Czy te wartości są ok? Wydaje mi się, że przepływka może mieć problem. Oczywiście jak dodaję gazu to wartość pierwsza się zmienia ale dochodzi max do 39g/s.
2) Number of missfire cylinder 1 to wartość ponad 5000, inne są też wysokie ale ta jest najwyższa. Czy to jest ok?
W załączeniu podrzucam zdjęcia z VCDSa.
Dzięki z góry.
Przepływomierz i kilka innych logów 2.0 TFSI CDNB
Przepływomierz i kilka innych logów 2.0 TFSI CDNB
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 193
- Rejestracja: 28 wrz 2019, 23:08
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8 TFSI 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kędzierzyn
Re: Przepływomierz i kilka innych logów 2.0 TFSI CDNB
Logi robi się podczas jazdy a nie na biegu jałowy. Co do przepływu to ja mam C6 ale tez mam na jałowym przepływ podobny do Twojego. Te wysokie liczby to jak się nie mylę to sterownik zlicza wypadanie zapłonu . I powinno wszędzie być zero. Taka ilość to nic dobrego. Kiedy były wymieniane świece i cewki. Mozę by od tego zacząć.
2.0 TFSI In progress
230KM 320Nm
Koito Bi Led
Eibach pro kit
Kierownica Sline
Poliftowy przód
Spoiler s-line
230KM 320Nm
Koito Bi Led
Eibach pro kit
Kierownica Sline
Poliftowy przód
Spoiler s-line
Re: Przepływomierz i kilka innych logów 2.0 TFSI CDNB
Świece wymieniałem 1000km temu więc sa nówki. Właśnie cewek nie wymieniałem - podczas oględzin wyglądało wszystko dobrze chociaż myślę, że siedzą jeszcze oryginalne bo wszystkie były takie same a autko ma już 240k km...Gregorski3 pisze: ↑05 kwie 2024, 10:21Logi robi się podczas jazdy a nie na biegu jałowy. Co do przepływu to ja mam C6 ale tez mam na jałowym przepływ podobny do Twojego. Te wysokie liczby to jak się nie mylę to sterownik zlicza wypadanie zapłonu . I powinno wszędzie być zero. Taka ilość to nic dobrego. Kiedy były wymieniane świece i cewki. Mozę by od tego zacząć.