Jak wpisać nowy dpf, czujnik podciśnienia, czujnik różnicy
- metronomus
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 138
- Rejestracja: 31 sty 2010, 21:14
- Lokalizacja: Kępno
- Kontakt:
Jak wpisać nowy dpf, czujnik podciśnienia, czujnik różnicy
Witam,
jak w temacie:
jak wpisać w VCDS 18.2 nowy dpf, nowy czujnik podciśnienia, nowy czujnik różnicy ciśnień?
jak w temacie:
jak wpisać w VCDS 18.2 nowy dpf, nowy czujnik podciśnienia, nowy czujnik różnicy ciśnień?
Cześć.
Podłącze się do pytania metronomus. W moim VCDS 17.1.3 nie mogę doszukać się resetowania DPF po praniu / wymianie dla mojej C7.
w zwykłej i zaawansowanej adaptacji widzę to:
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
Czy dla tego samochodu nie ma dostępu do tej funkcji? Czy w VCDS 18.2 zadziałało?
BTW: mój DPF po prawie 220k wygląda tak:
![Obrazek]()
chciałbym skasować licznik popiołu gdyż pranie teoretycznie sporo go usunęło.
Dobrze z tym kombinuję?
[edit] Zapomniałem dodać ze w zaawansowanej adaptacji jest "Adaptation of ash mass" . Jest podane 0.00g i pole na nową wartość - domyślnie też 0.
![Obrazek]()
Jako ze mam 63.6g popiołu to pomyślałem ze tam ustawia sie jakis slynny offset
i długo nie myśląć wpisalem -50. Od razu wywalilo blad DPFa na zegarach i w polu zapisanej wartosci pojaiwlo sie jakies 375g
! Ktoś wie jak tą algebrę obsługiwać?? 
Podłącze się do pytania metronomus. W moim VCDS 17.1.3 nie mogę doszukać się resetowania DPF po praniu / wymianie dla mojej C7.
w zwykłej i zaawansowanej adaptacji widzę to:
Czy dla tego samochodu nie ma dostępu do tej funkcji? Czy w VCDS 18.2 zadziałało?
BTW: mój DPF po prawie 220k wygląda tak:
chciałbym skasować licznik popiołu gdyż pranie teoretycznie sporo go usunęło.
Dobrze z tym kombinuję?
[edit] Zapomniałem dodać ze w zaawansowanej adaptacji jest "Adaptation of ash mass" . Jest podane 0.00g i pole na nową wartość - domyślnie też 0.
Jako ze mam 63.6g popiołu to pomyślałem ze tam ustawia sie jakis slynny offset



- acinr_PL
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 334
- Rejestracja: 27 sie 2013, 07:56
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2013
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: ZST
musisz poszukać opcję: "Resetting of learned values of particle filter"
bodajże: IDE00467 Resetting of learned values of particle filter
ta powyższa opcja powinna wyzerować ci wszystkie wartości w filtrze oprócz: Particle filter soot mass measured.
Zerowałem to w kuzyna vw t5 po czyszczeniu chemicznym filtra. Vcds ver. 17.1.3 PL kabel vag012 od e-service
bodajże: IDE00467 Resetting of learned values of particle filter
ta powyższa opcja powinna wyzerować ci wszystkie wartości w filtrze oprócz: Particle filter soot mass measured.
Zerowałem to w kuzyna vw t5 po czyszczeniu chemicznym filtra. Vcds ver. 17.1.3 PL kabel vag012 od e-service
Cześć , udało się wyzerować?
, u mnie nie mam tej pozycji w vcds , zawartość popiołu ciągle mam 0.14 jak przed wymianą, nie wiem czy to związane jest z tym że nie pokasowałem wszystkiego ale zarówno przed jak i po wypraniu wywala błąd 19226/ p2002 00 /237/ za mała skutecznosć , na postoju bez problemu się wypali z vcds natomiast przy próbie odpalenia z vcds wypalania podczas jazdy wywala od razu błąd na zegarach "filtr awaria systemu "
, u mnie nie mam tej pozycji w vcds , zawartość popiołu ciągle mam 0.14 jak przed wymianą, nie wiem czy to związane jest z tym że nie pokasowałem wszystkiego ale zarówno przed jak i po wypraniu wywala błąd 19226/ p2002 00 /237/ za mała skutecznosć , na postoju bez problemu się wypali z vcds natomiast przy próbie odpalenia z vcds wypalania podczas jazdy wywala od razu błąd na zegarach "filtr awaria systemu "
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1169
- Rejestracja: 04 gru 2017, 14:21
- Imię: Karol
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 DFBA 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wałbrzych
Nic nie trwa wiecznie .Yacht_Club pisze:Cześć , udało się wyzerować?
, u mnie nie mam tej pozycji w vcds , zawartość popiołu ciągle mam 0.14 jak przed wymianą, nie wiem czy to związane jest z tym że nie pokasowałem wszystkiego ale zarówno przed jak i po wypraniu wywala błąd 19226/ p2002 00 /237/ za mała skutecznosć , na postoju bez problemu się wypali z vcds natomiast przy próbie odpalenia z vcds wypalania podczas jazdy wywala od razu błąd na zegarach "filtr awaria systemu "
Przyszedł czas na wymianę filtra
edit. nie wiem w czym miałby pomóc najnowszy vcds ? mam i nadal nie widzę opcji resetowania ustawien DPF... naprawdę nikt tego nie robił ?
mój wcale nie był w jakimś bardzo złym stanie żeby nie odplał wypalania, po czyszczeniu powinno być lepiej , obstawiam że mam awarię w układzie recylkulacji chłodniczka /egr / czujniki ciśnienia, z tym że nie bardzo mam ochotę wymieniać to po kolei
mój wcale nie był w jakimś bardzo złym stanie żeby nie odplał wypalania, po czyszczeniu powinno być lepiej , obstawiam że mam awarię w układzie recylkulacji chłodniczka /egr / czujniki ciśnienia, z tym że nie bardzo mam ochotę wymieniać to po kolei

Hej. Tu masz link jaki dostalem z e-service z vcds 17.1 do VAG012. Moze zainstaluj, podnien exe i zrob tak jak ja.
https://mega.nz/#!fBhl2RaD!6EsyOP4cvWkn ... EPmdxWnPWc
https://mega.nz/#!fBhl2RaD!6EsyOP4cvWkn ... EPmdxWnPWc