Czesc wszystkim mam prośbę czy moglibyście rzucić okiem na poniższe zdjęcie? Są tam pokazane dawki wtryskow na kazdy cylinder. Czy Według was pokazane wyniki są ok? Trochę niepokoi mnie 2 i 4 cylinder czy moglibyście wytłumaczyć jakie powinne być odpowiednie dawki czy jest jakis przedzial od do? Mój silnik to 3.0tdi 245km a6 c7.
Diagnostyka wtrysków
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1082
- Rejestracja: 17 maja 2011, 21:25
- Imię: predki
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: LEGNICA
Re: Diagnostyka wtrysków
powiem tak wszystko jest ok nie ma dużych odchyłow i są jak najbliżej zeru wiec spoko jest
Było Audi80 b2 2.0 litra PB
Było Audi80 b3 1,8 litra PB
Było Audi80 b3 1,9 litra PB
Było Audi a4 b5 1,9 litra ON
Było Audi a4 b6 1,8T litra PB
było Audi a6 c6 2,4 pb
Było Audi80 b3 1,8 litra PB
Było Audi80 b3 1,9 litra PB
Było Audi a4 b5 1,9 litra ON
Było Audi a4 b6 1,8T litra PB
było Audi a6 c6 2,4 pb
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 214
- Rejestracja: 03 mar 2022, 12:22
- Imię: Pawel
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Hatchback
- Silnik: 3.0 TDI 218KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Jasło
Re: Diagnostyka wtrysków
Czyli jeżeli wartośći są bliżej zera tym. A co oznacza plus minus ?
Plus to Ze za dużo o tyle daje dawki A minus za mało?
Plus to Ze za dużo o tyle daje dawki A minus za mało?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15144
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Re: Diagnostyka wtrysków
Na minusie to lejący wtrysk i jest on ograniczany, a na plusie, to zapieczony i jest podawana większa dawka. Masz akurat screena chyba z pomiarów "na żywo", więc zmieniają się one w zależności od obciążenia silnika, temperatury itp.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7
- Rejestracja: 03 mar 2022, 01:02
- Imię: Adrian
- Moje auto: A4 B7
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wawa
Re: Diagnostyka wtrysków
Podłącze się do tematu. Jest sens sprawdzać wtryski poprzez vcds przy zakupie auta? Przecież jak są pomiary na żywo to chyba trudno będzie określić stan wtrysków w danym momencie pracy silnika.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 214
- Rejestracja: 03 mar 2022, 12:22
- Imię: Pawel
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Hatchback
- Silnik: 3.0 TDI 218KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Jasło
Re: Diagnostyka wtrysków
Masz rację mat1324. Pomiar jest robiony w czasie rzeczywistym na rozgrzanym silniku na postoju. Wyłączone niepotrzebne funkcje jak radio czy nawiewy żeby nie obciążać silnika ten pomiar owszem zmienia się ale nie duzo w liczbach setnych o parę numerkow. Czyli wniosek z tego ze do przejzenia na pierwszy ogniem muszą iść wtrysk 2 i 4. Niby jedni piszą na innych forach że poniżej wartosci 1.50 nie ma się co przejmować ale czy ja wiem czy aby faktycznie?
Jak się nie myle to cylindry w V6 szły w ten sposób ?
Szyba przednia
3 ---- 6
2 ----- 5
1 ----- 4
Przedni zderzak
Dodano po 10 minutach 12 sekundach:
Arsenall. To prawda nie okreslisz w jakim ogólnym stanie są wtryski. ale jeżeli sprawdzisz je nawet i w ten sposób na rozgrzanym silniku na postoju i przy wyłączonych niezbędnych rzeczach jak radio nawiewu żeby nie obciążać silnika. I wyskocza ci bardzo duże plusowe wartości czy minusowe a beda sie zmienialy tylko w liczbach setnych to możesz zakładać że coś z nimi może być nie tak. Lepsze takie sprawdzenie niz wogole. Taka jest moja teoria ale jesli sie myle to prosze o poprawe. Zawsze warto też sprawdzić pokrywę obok wtryskow czy nie jest mokra, czy uszczelki od srub trzymających wtryski nie puszczają oleju.
Jak się nie myle to cylindry w V6 szły w ten sposób ?
Szyba przednia
3 ---- 6
2 ----- 5
1 ----- 4
Przedni zderzak
Dodano po 10 minutach 12 sekundach:
Arsenall. To prawda nie okreslisz w jakim ogólnym stanie są wtryski. ale jeżeli sprawdzisz je nawet i w ten sposób na rozgrzanym silniku na postoju i przy wyłączonych niezbędnych rzeczach jak radio nawiewu żeby nie obciążać silnika. I wyskocza ci bardzo duże plusowe wartości czy minusowe a beda sie zmienialy tylko w liczbach setnych to możesz zakładać że coś z nimi może być nie tak. Lepsze takie sprawdzenie niz wogole. Taka jest moja teoria ale jesli sie myle to prosze o poprawe. Zawsze warto też sprawdzić pokrywę obok wtryskow czy nie jest mokra, czy uszczelki od srub trzymających wtryski nie puszczają oleju.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga