[ A6 C6] Wypalanie DPF
- tomnik
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 502
- Rejestracja: 17 wrz 2010, 01:54
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2010
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Z jakiego urządzenia diagnostycznego pochodzą dane grupy 104, które podałeś ?wandzik83 pisze:Zaraz sprawdze dokładnie.
Uwaga ! Zakładając, że są prawidłowe, nie radziłbym do czasu ustalenia przyczyny braku możliwości zainicjowania przez sterownik procesu regeneracji, jazdy tym autem. "Za chwilę" wartość 104.2 osiągnie wielkość uniemożliwiającą jakąkolwiek regenerację - zarządzona przez sterownik, czy też wymuszą (serwisową).
Proszę podać dane z grupy 107.
Napisałeś : "dpf pare miesiecy temu wyjmowany i czyszczony".wandzik83 pisze:Ale interesuje mnie w bloku 104.1 czemu tam zawsze jest 0
Czynność ta została wykonana w warsztacie, czy robiłeś to sam ?
Prawdopodobnie po czyszczeniu zresetowana została 104.1. Stąd wielkość "0". Jej przyrost jest "długodystansowy". Nie zobaczysz szybko jej zmiany. Stanie się to prawdopodobnie po przejechaniu kilkunastu (lub kilkudziesięciu) tysięcy kilometrów.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 192
- Rejestracja: 24 cze 2012, 08:00
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zielona Góra
odczyt z vcds
pomiary z dzis na w sumie zimnym silniku
102 127,6 118,0 11,8 0,00
104 0,00 55,2 18,6 910
w blok 107 nie da sie wejsc.kiedys tez probowałem przed zmiana softu i tez sie nie dało.
błąd wyskakuje 009263 P242F 001
na fisie spiralka,błąd dpf i spalonej żaróki
po skanie wyskakuje błąd po regeneracji alternatora.prawdopodobnie brak łączności na tym pojedynczym przewodzie ktory jest do niego podpięty p2637 p1857 02254.raczej to nie istotne ale wole napisac.i gdzies tam po trasie przewija sie p1063.
[ Dodano: 2019-10-27, 15:05 ]
dpf czyszczony w specjalistycznym zakładzie. po zamontowaniu i wymianie wadliwych czujnikow był wgrany nowy soft bo sprzedawca auta cos tam nagrzebał by ukryć.
pomiary z dzis na w sumie zimnym silniku
102 127,6 118,0 11,8 0,00
104 0,00 55,2 18,6 910
w blok 107 nie da sie wejsc.kiedys tez probowałem przed zmiana softu i tez sie nie dało.
błąd wyskakuje 009263 P242F 001
na fisie spiralka,błąd dpf i spalonej żaróki
po skanie wyskakuje błąd po regeneracji alternatora.prawdopodobnie brak łączności na tym pojedynczym przewodzie ktory jest do niego podpięty p2637 p1857 02254.raczej to nie istotne ale wole napisac.i gdzies tam po trasie przewija sie p1063.
[ Dodano: 2019-10-27, 15:05 ]
dpf czyszczony w specjalistycznym zakładzie. po zamontowaniu i wymianie wadliwych czujnikow był wgrany nowy soft bo sprzedawca auta cos tam nagrzebał by ukryć.
sorry ze tak z dupy ale chcesz powiedzieć ze może przybywać oleju przez niesprawny dpf bo mi przybywa i cholera niemam pojęcia z nad uszczelki wymieniłem na wtryskach ....mat1324 pisze:Według grupy 104 filtr jest sprawny, nie powinno przybywać oleju. Filtr był wypalony 340 km temu. Wartości są jak najbardziej ok.
Audi A6 C6 3.0 TDI BMK QUATTRO więc ustaw na forum, spójrz jak nowosci-i-komunikaty/poprawki-nowe-foru ... 00518.html
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 192
- Rejestracja: 24 cze 2012, 08:00
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zielona Góra
Podpowie ktos czy jak juz wyskoczy kontrolka dpf na fisie z info dpf manual ofnser czy cuś tam to juz tylko komputerowe wypalanie zostaje? Przez tą kwarantanne pojezdziłem tylko po miescie i dzis wyskoczyła kontrolka. Komp podpowiada ze sie wypalił 300km temu i w bloku 104.2 pokazuje 48.3. Puściłem sie w trase 50km i lipa. Nie wypala ale tryb w tryb servis jeszcze nie wchodzi. Wypaliłbym bo sam bo mam kabel i program ale zawsze gdy probowałem to wyskakuje informacja ze warunki nie spełnione.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15144
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Tutaj masz instrukcję . Jest to 3.0 TDI, ale 2.7 to bliźniak.
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... generation
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... generation
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 192
- Rejestracja: 24 cze 2012, 08:00
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zielona Góra
Dzis probowałem wypalić dpf. O dziwo po spełnieniu warunków tym razem ruszył. Jest info w bloku 101 ze jest rozgrzewanie, obroty sie podniosły i z wydechu z przerwami leci na biało. Jednak po ok 5minutach przerywa. Patrząc na bloki pomiarowe to pokazuje cykl przerwano i nie ruszyło wogóle wypalanie. Jak to ugryżć.
[ Dodano: 2020-04-25, 16:24 ]
Czy pomoze to co we wczesniejszych postach było proponowane by w bloku 81.1 wpisac 1 . Dodam ze auto przedlift
[ Dodano: 2020-04-25, 17:04 ]
Własnoe probuje po godzinnej przerwie wypalać i tym razem wchodzi juz z 01 na 10 czyli z rozgrzania na wypalanie ale tez pzerywa cykl
[ Dodano: 2020-04-25, 18:17 ]
Ostatecznie w 3 podejsciu wyglądało to tak. 3 min grzanie w bloku 101.4 pokazuje 01, następnie wypalanie pokazuje w bloku 101.4 -10 trwa ok5min , następnie wskakuje w bloku 101.4 100 czyli ochładzanie ale po paru sekundach przerywa i pokazuje w bloku 100.4 1 czyli przerwane a w 101.4 wskazuje 000. Po całym cyklu kontrolka nadal swieci a w bloku
104.1 - 0
104.2 - 51.3
104.3 - 6.3 jak jade to maleje
104.4 - 380km
[ Dodano: 2020-04-25, 16:24 ]
Czy pomoze to co we wczesniejszych postach było proponowane by w bloku 81.1 wpisac 1 . Dodam ze auto przedlift
[ Dodano: 2020-04-25, 17:04 ]
Własnoe probuje po godzinnej przerwie wypalać i tym razem wchodzi juz z 01 na 10 czyli z rozgrzania na wypalanie ale tez pzerywa cykl
[ Dodano: 2020-04-25, 18:17 ]
Ostatecznie w 3 podejsciu wyglądało to tak. 3 min grzanie w bloku 101.4 pokazuje 01, następnie wypalanie pokazuje w bloku 101.4 -10 trwa ok5min , następnie wskakuje w bloku 101.4 100 czyli ochładzanie ale po paru sekundach przerywa i pokazuje w bloku 100.4 1 czyli przerwane a w 101.4 wskazuje 000. Po całym cyklu kontrolka nadal swieci a w bloku
104.1 - 0
104.2 - 51.3
104.3 - 6.3 jak jade to maleje
104.4 - 380km
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga