Witam wszystkich,
W moim samochodzie był problem z mocą, a w dodatku poziom oleju spadł do poziomu, w którym zapaliła się kontrolka oleju...
Chciałem wyczyścić zmienną geometrię, ale po demontażu okazało się, że turbo zatarte. Wymieniłem rdzeń, wyczyściłem zmienną geometrię, która teraz pracuje bez oporów.
Ustawienie zderzaka i aktuatora pozostało z oryginału, bo nie chciałem niczego ruszać. Dopiero po montażu turbo w samochodzie znalazłem filmik z IDPARTS o regulacji na stole przy pomocy pompki próżniowej. Cóż, teraz lepiej zrobić to na samochodzie niż znów demontaż/montaż.
Może jakieś sugestie co do regulacji?
Logi dynamiczne z grupy 11:
Dynamiczny:
Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_280me.html (Grupa 11 Bieg 4)
Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_iHI0A0.html (Grupa 11 Bieg 3)
Z góry dziękuję za wszelką pomoc!
REGULACJA VNT (2.0 TDI BRE)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
Re: REGULACJA VNT (2.0 TDI BRE)
Ładnie wstaje choć potem leci ładnym ower boostem. rozciągnij o 2 obroty sztangę na gruszce.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga