Witam wszystkich i proszę o pomoc.
Na MIL zapaliła się czerwona kontrolka poduszki powietrznej.
Otrzymane logi po przeskanowaniu VCDS-em:
--------------------------------------------------------------------------------
Adres 15: Airbag Plik etykiet: 4F0-910-655-8R.clb
Oznaczenie elementu: 4F0 910 655 G HW: 4F0 959 655
Komponent i/lub wersja: 20 AIRBAG AUDI8RH24 0110
Kodowanie: 0012848
Kod serwisu: WSC 40962 222 55206
VCID: 2B55B1AD8A05371CA4-807E
Znaleziono 1 błąd:
02137 - Przekaźnik odłączania akumulatora (J655)
014 - wadliwy - MIL zapalona
---------------------------------------------------------------------------------
Po skasowaniu tego błędu, nie mogę odpalić auta, tzn. próbuje zapalić, ale jakby odcina zapłon? Odpala dopiero za trzecim razem. Kilka razy przeprowadziłem próbę kasowania błędu i za każdym razem auto odpalało po trzecim przekręceniu kluczyka.
Gdzie mam tego szukać i czy jest możliwa wymiana?
Z góry dzięku za pomoc.
[ Dodano: 2019-11-27, 11:30 ]
No dobra chyba mam:
MANUAL
Strona 34-35.
Trzeba kupić tranzystor o symbolu J655 (koszt 10 pln) i za pomocą lutownicy podmienić ?
Dam znać po zabiegu czy pomogło.
[A6 C6] Przekaźnik odłączania akumulatora - błąd 02137
[A6 C6] Przekaźnik odłączania akumulatora - błąd 02137
Ostatnio zmieniony 30 lis 2019, 16:37 przez sekdam, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
OK. Zlokalizowałem ten żółty bezpiecznik, rozłączyłem kable a tam jakiś niebieski syf:konradkry77 pisze:Z prawej strony w kufrze masz bezpiecznik wypadkowy taki żółty popraw połączenia będzie żył
Odnośnie odpalania szukaj gdzie indziej
Czy to oznacza, że tam coś się wydarzyło, wystrzelił? Przeczyściłem, przlelałem WD40 i potraktowałem sprężonym powietrzem. Poducha dalej świeci, aczkolwiek nie podpinałem VCDS-a żeby skasować błąd.
Dodam jeszcze, że w tyj żółtej kostce (na męskiej i żenskeij wtycznce) są dwa elementy fioletowe, które można rozsunąć. Ten element na żeńskiej wtyczce ma być wciśnięty czy na zewnątrz?
Jeszcze wróciłem do manuala z tego wątku i na stronie 34, jest ten battery cut-off relay, czyli przekaźnik odcinający akumulator.
Jest on obok akumulatora:
ZOBACZ
Ma on oznaczenie: 4F0 915 457
Oto on:
W manualu było napiasane, że jeżeli jest usterka tego przkaźnika, należy go wymienić, a jak wiadomou mnie VCDS pokazał taki błąd:
02137 - Battery Cut-Out Relay (J655)
014 - Defective - MIL ON
Postanowiłem to wymienić, tylko zastnawiam się czy kupić taki zestaw:
https://www.olx.pl/oferta/klema-pirotec ... BeN5b.html
czy zaadoptować to:
https://allegro.pl/oferta/bezpiecznik-p ... 7643102294
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź