Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C6 2.0TDI BLB] Prośba o ocenę logów

Diagnostyka VAG
ODPOWIEDZ

konradkry77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 958
Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
Imię: Ustaw imię i auto
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: konradkry77 » 13 kwie 2020, 19:22

Zdrowy, turbo lekko się przycina ale to szybkie do ogarnięcia

Czarny i Gruby
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 09 kwie 2020, 15:33
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Czarny i Gruby » 14 kwie 2020, 17:19

konradkry77 pisze:Zdrowy, turbo lekko się przycina ale to szybkie do ogarnięcia
A te skaczące obroty w logach statycznych (001,003,004) o czym mogą świadczyć?

konradkry77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 958
Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
Imię: Ustaw imię i auto
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: konradkry77 » 15 kwie 2020, 20:53

Kręcisz aferę, jest ok,
EGR jest wyłączony ??.

Czarny i Gruby
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 09 kwie 2020, 15:33
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Czarny i Gruby » 16 kwie 2020, 16:40

EGR jest podłączony. Dalej jestem w punkcie wyjścia i nie wiem co sprawdzić odnośnie pracy silnika (zamiast przyspieszać warczy i wibruje a dynamikę ma jak renault laguna). Będę wdzięczny za wszelkie sugestie i wskazówki - może zrobić inne logi tylko które?

[ Dodano: 2020-04-16, 16:40 ]
konradkry77 pisze:Kręcisz aferę, jest ok,
EGR jest wyłączony ??.
Przeglądałem jeszcze parametry na vcds i tu nasuwa mi się pytanie, czy mass air flow calculated ma być wartością zmienną czy stałą?

konradkry77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 958
Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
Imię: Ustaw imię i auto
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: konradkry77 » 16 kwie 2020, 17:06

to z logów wynika ze EGR jest zamknięty cały czas
log dynamiczny z bloku 11, 10 i 08 oczywiście wszystkie osobno
dodatkowo statyczne 13, 18 23
i BS z 11 i 04.
miedzy czasie pomiar kompresji i pomiar cisnienia paliwa na tandemie
oczywiście VCDS nie jest wrozbita i dopiero po analizie parametrów mozna cos wywnioskować.

Czarny i Gruby
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 09 kwie 2020, 15:33
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Czarny i Gruby » 16 kwie 2020, 18:00

Zrobię to tylko strasznie mnie ciekawi ten mass air flow calculated bo u mnie wynosi 306mg/str i jest stały bez względu na obroty silnika sprawdzałem na biegu jałowym.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga