Witam Serdecznie,
Mam oryginalny kabel ADAKO (ross tech). Chciałem sobie "wyzerować" czujnik różnicy ciśnień po wymianie i mam problem.
Wszystkie te opcje są w nastawach podstawowych wybierane z rozwijanego menu, a ja tam mam pusto. Z tego co sobie przypominam, kiedyś miałem tam mnóstwo opcji i też tak to wygląda na filmikach na youtube, ale teraz mam tam pusto.
Pytanie co mogło się stać? I jak ewentualnie to odblokować?
Próbowałem poprzez dostęp upoważniony, wpisywałem kod 12233 ale niestety nie działa.
Będę bardzo wdzięczny za pomoc.
Nastawy podstawowe problem
- Pieterb
- Administrator
- Posty: 964
- Rejestracja: 08 mar 2015, 08:25
- Imię: Piotr
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A4 B7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Zamość
Joseph23, tam raczej nic się nie da odblokować czy zablokować, problem może leżeć albo w oprogramowaniu albo samym kablu. Tak mi się przynajmniej wydaje.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach - pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Zanim coś tu napiszesz!
Zanim coś tu napiszesz!
Kontynuując wątek. Kupiłem drugi czujnik różnicy ciśnień. Identyczny jak mój używany z gwarancją. Mój wyrzuca błędy od razu - przerwa w obwodzie, ale samochód poza check engine i mrugająca spiralą silnika jedzie normalnie.
Wczoraj założyłem drugi czujnik i na początku byłem zachwycony spirala nie mruga, check usunąłem. Samochód jechał okej ale tylko 5 minut, bo 5 minutach wywalił tryb awaryjny i check engine. Co gorsza nie jedzie normalnie bo ogranicza moc. Po zgaszeniu samochodu znów jest okej przez 5 minut po czym znów tryb awaryjny i tak wczoraj testowałem z 10 razy.
VCDS pokazał tym razem nie przerwę w obwodzie a coś "ala" niezadowalająca skuteczność czy sprawność filtra dpf. Zakładam że różnica ciśnień mu się nie zgadza, pytanie czy nie versus zapisane stare parametry.
I teraz odpadłem, bo nie wiem czy ten czujnik jest zły? Czy właśnie trzeba go jakoś wyzerować?
Dodam że DPF testowałem i sprawdzałem jeszcze w tym roku i był w perfekcyjnej kondycji, bo samochodem jeżdżę tylko trasy.
Wczoraj założyłem drugi czujnik i na początku byłem zachwycony spirala nie mruga, check usunąłem. Samochód jechał okej ale tylko 5 minut, bo 5 minutach wywalił tryb awaryjny i check engine. Co gorsza nie jedzie normalnie bo ogranicza moc. Po zgaszeniu samochodu znów jest okej przez 5 minut po czym znów tryb awaryjny i tak wczoraj testowałem z 10 razy.
VCDS pokazał tym razem nie przerwę w obwodzie a coś "ala" niezadowalająca skuteczność czy sprawność filtra dpf. Zakładam że różnica ciśnień mu się nie zgadza, pytanie czy nie versus zapisane stare parametry.
I teraz odpadłem, bo nie wiem czy ten czujnik jest zły? Czy właśnie trzeba go jakoś wyzerować?
Dodam że DPF testowałem i sprawdzałem jeszcze w tym roku i był w perfekcyjnej kondycji, bo samochodem jeżdżę tylko trasy.