Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Logi do oceny spory Lag

Diagnostyka VAG
gozdzik77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 232
Rejestracja: 11 lis 2010, 13:05
Imię: Tomek
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: gozdzik77 » 23 sty 2020, 17:42

konradkry77 pisze: Odkrec go przy samym turbo szybki dostęp masz
Co mi to da że odkręce rure przy turbinie,będzie widać czy jest zatkany? Czy czasami katalizator nie jest pod autem. Pytam bo nie wiem. Mam wersje bez dpf-a.

konradkry77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 958
Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
Imię: Ustaw imię i auto
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: konradkry77 » 23 sty 2020, 20:18

To ci da że spaliny będą leciały bez udziału wydechu a tym samym wykluczysz zapchany katalizator.
Co do elementów układu wydechowego to idąc od turbo masz katalizator potem coś w podobnie katalizatora i tłumiki.

gozdzik77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 232
Rejestracja: 11 lis 2010, 13:05
Imię: Tomek
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: gozdzik77 » 28 lut 2020, 21:33

Odłączyłem przepływomierz ale jakiejś znaczącej poprawy nie stwierdziłem.Może minimalnie lepiej ale nie wiele( a może to tylko autosugestia).
A6 C6 3.0.TDI QUATTRO 225PS-BMK manual 2005r

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja