Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ A6 C6] Diagnostyka pracy wtrysków

Diagnostyka VAG
ODPOWIEDZ
konradkry77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 958
Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
Imię: Ustaw imię i auto
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: konradkry77 » 29 maja 2019, 12:05

marekw203 pisze:Trochę zaczął przycinać przy odpalaniu, dlatego zacznę właśnie od wymiany dwójki.
Dzięki.
U mnie też się zdarzają zacinki przy odpalaniu, korekty na 2 wtryskach po -16, -10.
zrobiłem trasę 1200 km, i korekty na -2,-3 i zacinanie zniknęło.
Sprawdź aku, też ma znaczenie i to duże.

kwiatekt11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 41
Rejestracja: 19 mar 2018, 21:12
Imię: Tomasz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: zgorzelec

Post autor: kwiatekt11 » 26 cze 2019, 21:02

Witam Panowie powiedzcie mi jak wygląda kondycja moich wtrysków.
grupa 13. \ 0.19 \0.75\-0.28
grupa 14 \ -0,24\ -0,19\ -0.38
grupa 72 \ 12.0\ -2.0\ 4.0
grupa 73 \ 10.0 \ 6.0\ 2.0
grupa 74 \ 3.0\ -1.0 \ 3.0
grupa 75 \ 10.0\ 18.0\ 16.0
grupa 76 \ 5.0\ 5.0 \10.0
Dziękuję <lol>

Awatar użytkownika
tobi71
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 661
Rejestracja: 27 lis 2015, 21:45
Imię: Bogdan
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Germany

Post autor: tobi71 » 27 cze 2019, 09:56

Kolego kwiatek11 potraktuj zapieczone końcówki wtryskow produktem o nazwie Liqui Moly Diesel SpĂźlung. Najlepiej jest zalać filtr paliwa tym produktem i zostawić autko odlalona na jakiś czas, sukces gwarantowany.
A2 1.4 74 PS
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + Stage 1 269PS/589Nm

kwiatekt11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 41
Rejestracja: 19 mar 2018, 21:12
Imię: Tomasz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: zgorzelec

Post autor: kwiatekt11 » 27 cze 2019, 19:52

tobi71 pisze:Kolego kwiatek11 potraktuj zapieczone końcówki wtryskow produktem o nazwie Liqui Moly Diesel SpĂźlung. Najlepiej jest zalać filtr paliwa tym produktem i zostawić autko odlalona na jakiś czas, sukces gwarantowany.
stosuje ten preparat tyle ze ostatnio z 15 tys km temu. Nic trzeba znów zalać <lol> dzięki za odpowiedz

Awatar użytkownika
tobi71
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 661
Rejestracja: 27 lis 2015, 21:45
Imię: Bogdan
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Germany

Post autor: tobi71 » 28 cze 2019, 06:34

Ok, w moim przypadku byly pozytywne rezultaty po zastosowaniu tego preparatu. W obecnym aucie też byly lekko zapieczone końcówki, pokusilem się o wyjęcie wtrysku i przemyciu ich w nafcie, po trasie do PL wskazania w VCDS poszly w dobrą stronę.
A2 1.4 74 PS
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + Stage 1 269PS/589Nm

koksie
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 21
Rejestracja: 02 lip 2019, 16:54
Lokalizacja: Lublin

Post autor: koksie » 02 lip 2019, 17:42

Witam Panowie jestem nowy na forum :) co sądzicie o moich wtryskach ? :) 2.7 BPP

grupa 13 0.38/-0.09/-0.24
grupa 14 -0.42/-0.05/0.47
gruba 72 10.0/22.0/24.0
grupa 73 10.0/26.0/28.0
grupa 74 16.0/34.0/30.0
grupa 75 26.0/24.0/30.0
grupa 76 18.0/30.0/36.0
grupa 77 6.0/16.0/28.0

z góry dzięki <lol> <lol>
A6 C6 2.7 BPP Quattro TIP na lekkim modzie
224KM 474 NM

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 02 lip 2019, 18:22

Trochę zapieczone, więc zastosuj środek Liqui Moly Diesel Spulung 2666. Pierwsza puszka wlana do baku po zapaleniu się rezerwy i wyjechanie tego do zera (w miarę rozsądku, aby auto nie stanęło). Potem zatankowanie do pełna i wlanie do tego kolejnej puszki. Po wyjechaniu również tego sprawdź ponownie korekty. Powinny pójść na dół :).

konradkry77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 958
Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
Imię: Ustaw imię i auto
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: konradkry77 » 02 lip 2019, 18:48

Jak dla mnie samochód długo stał, i to jest tego efekt.

koksie
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 21
Rejestracja: 02 lip 2019, 16:54
Lokalizacja: Lublin

Post autor: koksie » 02 lip 2019, 18:54

jestem jego właścicielem jakieś 2 miesiącea co było wcześniej tego nie wiem, takie zapieczenie może być przyczyną trochę większego spalania i tak jakby był słabszy z samego dołu?

konradkry77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 958
Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
Imię: Ustaw imię i auto
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: konradkry77 » 05 lip 2019, 20:23

Log dynamiczny, będzie coś wiadomo.
Zaloguj 08 i 11.

Awatar użytkownika
jankes1878
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 382
Rejestracja: 12 cze 2013, 23:50
Imię: Tomasz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Tczew

Post autor: jankes1878 » 25 lip 2019, 15:36

Czy podpowie mi ktoś, jak wyglądają moje wtryski wg logów?
Pierwszy pomiar, przy nierozgrzanym jeszcze silniku (ma to znaczenie?) wykazał następujące wartości:
Gr. 13.1: 0,24 mg/str
13.2: -0,24 mg/str
13.3: -0,09 mg/str
14.1: 0,09 mg/str
14.2: -0,56 mg/str
14.3: 0,61 mg/str

10 minut później, przy trochę wyższej temp:
13.1: 0,09 mg/str
13.2: -0,09 mg/str
13.3: -0,24 mg/str
14.1: -0,09 mg/str
14.2: -0,09 mg/str
14.3: 0,47 mg/str

72.1: 32,0 ms
72.2: 24,0 ms
72.3: 16,0 ms (chyba, podobno nieistotne, dopiero zaczynam się w to bawić)
73.1: 34 ms
73.2: 24 ms
73.3: 18 ms
74.1: 30 ms
74.2: 26 ms
74.3: 22 ms
75.1: 26 ms
75.2: 28 ms
75.3: 24 ms
76.1: 58 ms
76.2: 42 ms
76.3: 32 ms
77.1: 22 ms
77.2: 42 ms
77.3: 28 ms
amen

Będę wdzięczny za wszelkie uwagi, instrukcje i porady. Dopiero zaczynam się bawić w tego typu diagnostykę i nie znam jednoznacznej odpowiedzi, jakie powinny być prawidłowe wartości.
Wszystkie sposoby wyszukiwania odprowadzają do tego posta, który zaczyna się tym, że "wszyscy wiedzą, jakie powinny być wartości" a jakoś nikt ich jednoznacznie nie podaje.
Przydałoby się zredagować jakiś sensowny manual do całej operacji do umieszczenia na górze topica o diagnostyce.

A tak przy okazji, przy skanowaniu błędów wyskakują mi dwa (stare błędy) 01403 i 01699 (nieistotne jakie) z tym, że mają one takie dane:
Mileage: 332667km
Date: 2015.09.11

Czy to jednoznacznie mówi o skręceniu licznika i że auto miało taki przebieg w 2015 r? Teraz ma 290 k nalotu.
Było A6 C5 Avant 1,8T AEB LPG. Przez 7 lat trochę w nim pogrzebałem.

pelonek1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 389
Rejestracja: 23 gru 2018, 14:50
Imię: Przemek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warmia

Post autor: pelonek1 » 25 lip 2019, 17:32

jankes1878 pisze: A tak przy okazji, przy skanowaniu błędów wyskakują mi dwa (stare błędy) 01403 i 01699 (nieistotne jakie) z tym, że mają one takie dane:
Mileage: 332667km
Date: 2015.09.11

Czy to jednoznacznie mówi o skręceniu licznika i że auto miało taki przebieg w 2015 r? Teraz ma 290 k nalotu.
Tak kolego auto tyle miało w 2015, także musisz raczej dodać coś około150tkm do tego co masz obecnie.

konradkry77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 958
Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
Imię: Ustaw imię i auto
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: konradkry77 » 27 lip 2019, 15:21

Zobacz ile masz flash y sterowniaka.
Ale z dużym prawdopodobieństwem masz kręcony licznik

Awatar użytkownika
gumiss64
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 31
Rejestracja: 07 lut 2011, 13:09
Lokalizacja: PGO

Post autor: gumiss64 » 31 lip 2019, 00:36

Witam. Zwracam się z uprzejmą prośbą o ocenę wtryskow
Grupa 077: http://vaglogi.pl/log-077_oS06sQ.html
Grupa 076: http://vaglogi.pl/log-076_3w31g.html
Grupa 075: http://vaglogi.pl/log-075_lDhG07v.html
Grupa 074: http://vaglogi.pl/log-074_O08T3.html
Grupa 073: http://vaglogi.pl/log-073_LrLwD.html
Grupa 072: http://vaglogi.pl/log-072_jeteo.html
Grupa 014: http://vaglogi.pl/log-014_urD8B0.html
Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_dVbE7p.html
Sam zauważyłem że wtryski nie powalają szczególnie jeden (5) przypieczony
Czekam na ocenę
Pozdrawiam.
100 C4 [AAR]
A6 C4 [ABC]
A6 C5 [AKE]
A6 C6 [ASB]

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 31 lip 2019, 09:17

Zastosuj jakiś środek do czyszczenia wtrysków, np. Liqui Moly Diesel Spulung 2666. Faktycznie 5 wtrysk nie jest zbyt ciekawy, ale wtryski 2 i 3 idą w jego ślady.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga