Post
autor: jankes1878 » 25 lip 2019, 15:36
Czy podpowie mi ktoś, jak wyglądają moje wtryski wg logów?
Pierwszy pomiar, przy nierozgrzanym jeszcze silniku (ma to znaczenie?) wykazał następujące wartości:
Gr. 13.1: 0,24 mg/str
13.2: -0,24 mg/str
13.3: -0,09 mg/str
14.1: 0,09 mg/str
14.2: -0,56 mg/str
14.3: 0,61 mg/str
10 minut później, przy trochę wyższej temp:
13.1: 0,09 mg/str
13.2: -0,09 mg/str
13.3: -0,24 mg/str
14.1: -0,09 mg/str
14.2: -0,09 mg/str
14.3: 0,47 mg/str
72.1: 32,0 ms
72.2: 24,0 ms
72.3: 16,0 ms (chyba, podobno nieistotne, dopiero zaczynam się w to bawić)
73.1: 34 ms
73.2: 24 ms
73.3: 18 ms
74.1: 30 ms
74.2: 26 ms
74.3: 22 ms
75.1: 26 ms
75.2: 28 ms
75.3: 24 ms
76.1: 58 ms
76.2: 42 ms
76.3: 32 ms
77.1: 22 ms
77.2: 42 ms
77.3: 28 ms
amen
Będę wdzięczny za wszelkie uwagi, instrukcje i porady. Dopiero zaczynam się bawić w tego typu diagnostykę i nie znam jednoznacznej odpowiedzi, jakie powinny być prawidłowe wartości.
Wszystkie sposoby wyszukiwania odprowadzają do tego posta, który zaczyna się tym, że "wszyscy wiedzą, jakie powinny być wartości" a jakoś nikt ich jednoznacznie nie podaje.
Przydałoby się zredagować jakiś sensowny manual do całej operacji do umieszczenia na górze topica o diagnostyce.
A tak przy okazji, przy skanowaniu błędów wyskakują mi dwa (stare błędy) 01403 i 01699 (nieistotne jakie) z tym, że mają one takie dane:
Mileage: 332667km
Date: 2015.09.11
Czy to jednoznacznie mówi o skręceniu licznika i że auto miało taki przebieg w 2015 r? Teraz ma 290 k nalotu.
Było A6 C5 Avant 1,8T AEB LPG. Przez 7 lat trochę w nim pogrzebałem.