[A6 C6] Brak zasilania po przekreceniu stacyjki
- nanek84
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 157
- Rejestracja: 02 lut 2012, 20:32
- Lokalizacja: Szprotawa>BE<Zutendaal
- Kontakt:
[A6 C6] Brak zasilania po przekreceniu stacyjki
Panowie pomocy,wczoraj scholowalem swoja A6 do domu która stanęła mojej kobiecie na drodze po prostu tak sobie.
Chciałem sie was zapytac od czego mam zacząć aby znalesc jakieś błędy...mam VCDS co pierwsze przeskanować?
wiem ze wszystkiego sie nie da bo nie ma zasilania na zegary czyli na cały zapłon,po przekręceniu kluczyka kontrolki wogole się nie zapalają słychać tylko jak sie blokada kiery otwiera...
proszę o wasze rady...
dodam ze mialem w sumie takie bledy...
1 Fault Found:
012547 - Motor for Intake Manifold Flap (V157)
P3103 - 000 - Malfunction - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 5
Time Indication: 0
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 12.39 V
Bin. Bits: 11001100
Torque: 0.0 Nm
Torque: 351.4 Nm
1 Fault Found:
00576 - Terminal 15
009 - Open or Short to Ground - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 95
Mileage: 210412 km
Time Indication: 0
Date: 2013.06.20
Time: 15:32:40
-------------------------------------------------------------------------------
Address 07: Control Head Labels: Redir Fail!
Part No SW: 4F0 910 769 G HW: 4F0 035 769 A
Component: MMI Cockpit H35 0410
Revision: C61060DE Serial number: AUZ6Z3G2AE38L1
Coding: 0544106
Shop #: WSC 02335 785 00200
VCID: 31636460A832456
Part No: 4F0 910 609 E
Component: Bedienteil MMIC6H02 0060
1 Fault Found:
02095 - Component Protection Active
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 5
Fault Frequency: 1
Mileage: 150310 km
Time Indication: 0
Date: 2010.04.16
Time: 18:20:21
[ Dodano: 2013-06-28, 16:20 ]
pomoże ktoś???
Chciałem sie was zapytac od czego mam zacząć aby znalesc jakieś błędy...mam VCDS co pierwsze przeskanować?
wiem ze wszystkiego sie nie da bo nie ma zasilania na zegary czyli na cały zapłon,po przekręceniu kluczyka kontrolki wogole się nie zapalają słychać tylko jak sie blokada kiery otwiera...
proszę o wasze rady...
dodam ze mialem w sumie takie bledy...
1 Fault Found:
012547 - Motor for Intake Manifold Flap (V157)
P3103 - 000 - Malfunction - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 5
Time Indication: 0
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 12.39 V
Bin. Bits: 11001100
Torque: 0.0 Nm
Torque: 351.4 Nm
1 Fault Found:
00576 - Terminal 15
009 - Open or Short to Ground - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 95
Mileage: 210412 km
Time Indication: 0
Date: 2013.06.20
Time: 15:32:40
-------------------------------------------------------------------------------
Address 07: Control Head Labels: Redir Fail!
Part No SW: 4F0 910 769 G HW: 4F0 035 769 A
Component: MMI Cockpit H35 0410
Revision: C61060DE Serial number: AUZ6Z3G2AE38L1
Coding: 0544106
Shop #: WSC 02335 785 00200
VCID: 31636460A832456
Part No: 4F0 910 609 E
Component: Bedienteil MMIC6H02 0060
1 Fault Found:
02095 - Component Protection Active
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 5
Fault Frequency: 1
Mileage: 150310 km
Time Indication: 0
Date: 2010.04.16
Time: 18:20:21
[ Dodano: 2013-06-28, 16:20 ]
pomoże ktoś???
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez nanek84, łącznie zmieniany 1 raz.
Byla Vectra B x16xel SWAP na c20xe...i w koncu wymarzone Audi...A6 Avant:):):)
wykonane mody:
-led tył+xenon led przód
modyfikacja pompy oleju.
wykonane mody:
-led tył+xenon led przód
modyfikacja pompy oleju.
- Naprawa Audi A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1362
- Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
- Imię: Tomek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Kolego, sprawdź na początek bezpieczniki - wygląda mi to na brak zasilania w stacyjce, i po przeglądzie bezpieczników od tego miejsca zacząłbym poszukiwania przyczyny. Sprawdź też, czy akumulator jest naładowany. Wygląda mi to na awarię elektryczną.
Następnie wykasuj te błędy - wszystkie są sporadyczne i nie widzę w nich związku z awarią, choć zastanawiam się od czego ten terminal:
Następnie wykasuj te błędy - wszystkie są sporadyczne i nie widzę w nich związku z awarią, choć zastanawiam się od czego ten terminal:
- również błąd sporadyczny - może ktoś, kto ma C6 będzie wiedział za co on odpowiada, może to przekaźnik stacyjki1 Fault Found:
00576 - Terminal 15
009 - Open or Short to Ground - Intermittent
- nanek84
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 157
- Rejestracja: 02 lut 2012, 20:32
- Lokalizacja: Szprotawa>BE<Zutendaal
- Kontakt:
bezpieczniki sprawdzone z boku przy drzwiach jak i te w bagażniku z prawej strony,akumulator sprawdzony,podlanczalem nawet drugi z innego auta i nic to samo.Jutro biorę sie za sprawdzenie kabla który idzie do rozrusznika bo ciekła mi po nim ropa troszkę i nie wiem czy to nie spodowalo gdzieś zwarcia w tej okolicy,jutro wjadę do siebie na kanał to będę szukał co sie stało mnie zastanawia sama stacyjka czy tam coś sie nie posypało i nie chce teraz zatrybic?tomekkk1 pisze:Kolego, sprawdź na początek bezpieczniki - wygląda mi to na brak zasilania w stacyjce, i po przeglądzie bezpieczników od tego miejsca zacząłbym poszukiwania przyczyny. Sprawdź też, czy akumulator jest naładowany. Wygląda mi to na awarię elektryczną.
Następnie wykasuj te błędy - wszystkie są sporadyczne i nie widzę w nich związku z awarią, choć zastanawiam się od czego ten terminal:- również błąd sporadyczny - może ktoś, kto ma C6 będzie wiedział za co on odpowiada, może to przekaźnik stacyjki1 Fault Found:
00576 - Terminal 15
009 - Open or Short to Ground - Intermittent
ogolnie w sprawach eletroniki to nie jestem za dobry wiec dlatego taki zonk co się stało??? jutro będę działał,czytałem już parę tematów na forum ale nic konkretnego nie znalazłem...
ale dzięki kolego za poradę...
Byla Vectra B x16xel SWAP na c20xe...i w koncu wymarzone Audi...A6 Avant:):):)
wykonane mody:
-led tył+xenon led przód
modyfikacja pompy oleju.
wykonane mody:
-led tył+xenon led przód
modyfikacja pompy oleju.
- Naprawa Audi A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1362
- Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
- Imię: Tomek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- nanek84
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 157
- Rejestracja: 02 lut 2012, 20:32
- Lokalizacja: Szprotawa>BE<Zutendaal
- Kontakt:
kolego tomekkk1 a w co dokładnie wejść VCDS i co posprawdzać?mógłbyś podpowiedzieć wtedy będę pewniejszy czy dobrze zczytalem błędy...bo VCDS dopiero zaczynam sie uczyć pracować...sory za znaki co nie które ale moja klawiatura to azerty lapek belgium,tu mieszkam...i tez nie chciał bym oddać tu auta do serwisu bo już wogole zabule jak za zborze.[/b]tomekkk1 pisze:Ja pozostaję przy dobrej myśli i sądzę że jest to problem elektryczny - nie elektroniczny. W stacyjce mógł się wysypać wkład stacyjki i auto stanie...
Wciąż myślę o tym błędzie "Terminal 15" - wykasuj błędy i zobacz czy nie ma zmiany
Byla Vectra B x16xel SWAP na c20xe...i w koncu wymarzone Audi...A6 Avant:):):)
wykonane mody:
-led tył+xenon led przód
modyfikacja pompy oleju.
wykonane mody:
-led tył+xenon led przód
modyfikacja pompy oleju.
- Naprawa Audi A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1362
- Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
- Imię: Tomek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
O pisownię się nie czepiam - nie Ciebie, wiem kto pisze jak opętany, kto ma problemy z pisownią i kto nie może z przyczyn technicznychnanek84 pisze:kolego tomekkk1 a w co dokładnie wejść VCDS i co posprawdzać?mógłbyś podpowiedzieć wtedy będę pewniejszy czy dobrze zczytalem błędy...bo VCDS dopiero zaczynam sie uczyć pracować...sory za znaki co nie które ale moja klawiatura to azerty lapek belgium,tu mieszkam...i tez nie chciał bym oddać tu auta do serwisu bo już wogole zabule jak za zborze.[/b]tomekkk1 pisze:Ja pozostaję przy dobrej myśli i sądzę że jest to problem elektryczny - nie elektroniczny. W stacyjce mógł się wysypać wkład stacyjki i auto stanie...
Wciąż myślę o tym błędzie "Terminal 15" - wykasuj błędy i zobacz czy nie ma zmiany
Błędy są z różnych miejsc, więc śmiem sądzić że zrobiłeś automatyczny skan, można też ręcznie wejść w poszczególne moduły - należy jednak pamiętać że dostępność niektórych jest zależna od wyposażenia itp. także nie ze wszystkimi się połączysz
Natomiast po odczytaniu zawsze wykasuj błędy - nawet te sporadyczne
- nanek84
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 157
- Rejestracja: 02 lut 2012, 20:32
- Lokalizacja: Szprotawa>BE<Zutendaal
- Kontakt:
jutro dam znać co czy coś naprawiłem lub bardziej popsułem...tomekkk1 pisze:O pisownię się nie czepiam - nie Ciebie, wiem kto pisze jak opętany, kto ma problemy z pisownią i kto nie może z przyczyn technicznychnanek84 pisze:kolego tomekkk1 a w co dokładnie wejść VCDS i co posprawdzać?mógłbyś podpowiedzieć wtedy będę pewniejszy czy dobrze zczytalem błędy...bo VCDS dopiero zaczynam sie uczyć pracować...sory za znaki co nie które ale moja klawiatura to azerty lapek belgium,tu mieszkam...i tez nie chciał bym oddać tu auta do serwisu bo już wogole zabule jak za zborze.[/b]tomekkk1 pisze:Ja pozostaję przy dobrej myśli i sądzę że jest to problem elektryczny - nie elektroniczny. W stacyjce mógł się wysypać wkład stacyjki i auto stanie...
Wciąż myślę o tym błędzie "Terminal 15" - wykasuj błędy i zobacz czy nie ma zmiany
Błędy są z różnych miejsc, więc śmiem sądzić że zrobiłeś automatyczny skan, można też ręcznie wejść w poszczególne moduły - należy jednak pamiętać że dostępność niektórych jest zależna od wyposażenia itp. także nie ze wszystkimi się połączysz
Natomiast po odczytaniu zawsze wykasuj błędy - nawet te sporadyczne
Byla Vectra B x16xel SWAP na c20xe...i w koncu wymarzone Audi...A6 Avant:):):)
wykonane mody:
-led tył+xenon led przód
modyfikacja pompy oleju.
wykonane mody:
-led tył+xenon led przód
modyfikacja pompy oleju.
- Naprawa Audi A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1362
- Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
- Imię: Tomek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- nanek84
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 157
- Rejestracja: 02 lut 2012, 20:32
- Lokalizacja: Szprotawa>BE<Zutendaal
- Kontakt:
dzisiaj udało mi się znalesc parę błędów nie wiem zbytnio co one oznaczają? po za tym nie wiele dziś zrobiłem jutro będę działał..bo dziś mi zabrakło czasu...ogólnie to zaraz ide jakiego kielona walnąć bo za dużo nerwów ostatnio mam a najbardziej mnie ta fura stresuje...tomekkk1 pisze:Będę dobrej myśli nadal i wróżę Ci naprawienie usterki
Address 19: CAN Gateway Labels: 4F0-910-468.lbl
Control Module Part Number: 4F0 910 468 A HW: 4F0 907 468 D
Component and/or Version: Gateway H11 0070
Software Coding: ECEE53C43B0104
Work Shop Code: WSC 02334 785 00200
VCID: 27578A3896F60B6
4 Faults Found:
00456 - Control Module for Access and Start Control (J518)
004 - No Signal/Communication - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100100
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 3
Reset counter: 100
Mileage: 210465 km
Time Indication: 0
Date: 2013.06.24
Time: 21:23:38
00474 - Control Module for Immobilizer
004 - No Signal/Communication - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100100
Fault Priority: 1
Fault Frequency: 3
Reset counter: 100
Mileage: 210465 km
Time Indication: 0
Date: 2013.06.24
Time: 21:23:38
01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393)
004 - No Signal/Communication - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100100
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 106
Mileage: 210562 km
Time Indication: 0
Date: 2013.06.26
Time: 15:17:42
01327 - Control Module for Parking Aid (J446)
004 - No Signal/Communication - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100100
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 106
Mileage: 210562 km
Time Indication: 0
Date: 2013.06.26
Time: 15:17:45
Byla Vectra B x16xel SWAP na c20xe...i w koncu wymarzone Audi...A6 Avant:):):)
wykonane mody:
-led tył+xenon led przód
modyfikacja pompy oleju.
wykonane mody:
-led tył+xenon led przód
modyfikacja pompy oleju.
- Naprawa Audi A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1362
- Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
- Imię: Tomek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
No, pierwsze dwa są poważne i mają stricte związek z usterką. Oba są sporadyczne, ale nawet jednokrotne ich pojawienie się unieruchamia pojazd dokładnie tak jak to miało miejsce u Ciebie.
Pierwszy to brak sygnału/komunikacji z modułem stacyjki, drugi to sygnału/komunikacji z immobiliserem - bez działania tego nie uruchomisz auta. Na pierwszy ogień stacyjka, ale wygląda na to że nie obejdzie się bez elektryka... Najpierw skasuj te błędy i sprawdź czy nie ma zmian i czy nie powróciły.
Trzeci błąd - nie powiązany i również sporadyczny - brak sygnału/komunikacji z modułem parktronic
Czy jakieś zwierzątko gdzieś przewodów nie pogryzło
Pierwszy to brak sygnału/komunikacji z modułem stacyjki, drugi to sygnału/komunikacji z immobiliserem - bez działania tego nie uruchomisz auta. Na pierwszy ogień stacyjka, ale wygląda na to że nie obejdzie się bez elektryka... Najpierw skasuj te błędy i sprawdź czy nie ma zmian i czy nie powróciły.
Trzeci błąd - nie powiązany i również sporadyczny - brak sygnału/komunikacji z modułem parktronic
Czy jakieś zwierzątko gdzieś przewodów nie pogryzło
- nanek84
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 157
- Rejestracja: 02 lut 2012, 20:32
- Lokalizacja: Szprotawa>BE<Zutendaal
- Kontakt:
dzieki za odp. a czy miałbyś moze instrukcje jak dostać sie do stacyjki???bo właśnie walczę z tym ale nie chciałbym połamać plastików od nawiewów itp.tomekkk1 pisze:No, pierwsze dwa są poważne i mają stricte związek z usterką. Oba są sporadyczne, ale nawet jednokrotne ich pojawienie się unieruchamia pojazd dokładnie tak jak to miało miejsce u Ciebie.
Pierwszy to brak sygnału/komunikacji z modułem stacyjki, drugi to sygnału/komunikacji z immobiliserem - bez działania tego nie uruchomisz auta. Na pierwszy ogieĂą stacyjka, ale wygląda na to że nie obejdzie się bez elektryka... Najpierw skasuj te błędy i sprawdź czy nie ma zmian i czy nie powróciły.
Trzeci błąd - nie powiązany i również sporadyczny - brak sygnału/komunikacji z modułem parktronic
Czy jakieś zwierzątko gdzieś przewodów nie pogryzło
Byla Vectra B x16xel SWAP na c20xe...i w koncu wymarzone Audi...A6 Avant:):):)
wykonane mody:
-led tył+xenon led przód
modyfikacja pompy oleju.
wykonane mody:
-led tył+xenon led przód
modyfikacja pompy oleju.
- Naprawa Audi A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1362
- Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
- Imię: Tomek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Uderz na PW to tego Admina: 0x4B25A <-- wystarczy kliknąć w jego nazwę
- nanek84
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 157
- Rejestracja: 02 lut 2012, 20:32
- Lokalizacja: Szprotawa>BE<Zutendaal
- Kontakt:
dzięki bardzo już napisałem czekam puki co...tomekkk1 pisze:Uderz na PW to tego Admina: 0x4B25A <-- wystarczy kliknąć w jego nazwę
Byla Vectra B x16xel SWAP na c20xe...i w koncu wymarzone Audi...A6 Avant:):):)
wykonane mody:
-led tył+xenon led przód
modyfikacja pompy oleju.
wykonane mody:
-led tył+xenon led przód
modyfikacja pompy oleju.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3
- Rejestracja: 11 kwie 2021, 21:45
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2004
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI 190KM DDDA
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Gostynin
Re: [A6 C6] Brak zasilania po przekreceniu stacyjki
Mam taki sam problem, znacie rozwiązanie?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga