Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C6] Brak zasilania po przekreceniu stacyjki

Diagnostyka VAG
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
nanek84
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 157
Rejestracja: 02 lut 2012, 20:32
Lokalizacja: Szprotawa>BE<Zutendaal
Kontakt:

[A6 C6] Brak zasilania po przekreceniu stacyjki

Post autor: nanek84 » 27 cze 2013, 17:37

Panowie pomocy,wczoraj scholowalem swoja A6 do domu która stanęła mojej kobiecie na drodze po prostu tak sobie.
Chciałem sie was zapytac od czego mam zacząć aby znalesc jakieś błędy...mam VCDS co pierwsze przeskanować?
wiem ze wszystkiego sie nie da bo nie ma zasilania na zegary czyli na cały zapłon,po przekręceniu kluczyka kontrolki wogole się nie zapalają słychać tylko jak sie blokada kiery otwiera...
proszę o wasze rady... :(

dodam ze mialem w sumie takie bledy...
1 Fault Found:
012547 - Motor for Intake Manifold Flap (V157)
P3103 - 000 - Malfunction - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 5
Time Indication: 0

Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 12.39 V
Bin. Bits: 11001100
Torque: 0.0 Nm
Torque: 351.4 Nm
1 Fault Found:
00576 - Terminal 15
009 - Open or Short to Ground - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 95
Mileage: 210412 km
Time Indication: 0
Date: 2013.06.20
Time: 15:32:40


-------------------------------------------------------------------------------
Address 07: Control Head Labels: Redir Fail!
Part No SW: 4F0 910 769 G HW: 4F0 035 769 A
Component: MMI Cockpit H35 0410
Revision: C61060DE Serial number: AUZ6Z3G2AE38L1
Coding: 0544106
Shop #: WSC 02335 785 00200
VCID: 31636460A832456

Part No: 4F0 910 609 E
Component: Bedienteil MMIC6H02 0060

1 Fault Found:
02095 - Component Protection Active
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 5
Fault Frequency: 1
Mileage: 150310 km
Time Indication: 0
Date: 2010.04.16
Time: 18:20:21

[ Dodano: 2013-06-28, 16:20 ]
pomoże :| ktoś???
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez nanek84, łącznie zmieniany 1 raz.
Byla Vectra B x16xel SWAP na c20xe...i w koncu wymarzone Audi...A6 Avant:):):)
wykonane mody:
-led tył+xenon led przód
modyfikacja pompy oleju.

Awatar użytkownika
Naprawa Audi A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1362
Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
Imię: Tomek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Naprawa Audi A6 » 28 cze 2013, 18:32

Kolego, sprawdź na początek bezpieczniki - wygląda mi to na brak zasilania w stacyjce, i po przeglądzie bezpieczników od tego miejsca zacząłbym poszukiwania przyczyny. Sprawdź też, czy akumulator jest naładowany. Wygląda mi to na awarię elektryczną.
Następnie wykasuj te błędy - wszystkie są sporadyczne i nie widzę w nich związku z awarią, choć zastanawiam się od czego ten terminal:
1 Fault Found:
00576 - Terminal 15
009 - Open or Short to Ground - Intermittent
- również błąd sporadyczny - może ktoś, kto ma C6 będzie wiedział za co on odpowiada, może to przekaźnik stacyjki ?? <okok>

Awatar użytkownika
nanek84
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 157
Rejestracja: 02 lut 2012, 20:32
Lokalizacja: Szprotawa>BE<Zutendaal
Kontakt:

Post autor: nanek84 » 28 cze 2013, 19:05

tomekkk1 pisze:Kolego, sprawdź na początek bezpieczniki - wygląda mi to na brak zasilania w stacyjce, i po przeglądzie bezpieczników od tego miejsca zacząłbym poszukiwania przyczyny. Sprawdź też, czy akumulator jest naładowany. Wygląda mi to na awarię elektryczną.
Następnie wykasuj te błędy - wszystkie są sporadyczne i nie widzę w nich związku z awarią, choć zastanawiam się od czego ten terminal:
1 Fault Found:
00576 - Terminal 15
009 - Open or Short to Ground - Intermittent
- również błąd sporadyczny - może ktoś, kto ma C6 będzie wiedział za co on odpowiada, może to przekaźnik stacyjki ?? <okok>
bezpieczniki sprawdzone z boku przy drzwiach jak i te w bagażniku z prawej strony,akumulator sprawdzony,podlanczalem nawet drugi z innego auta i nic to samo.Jutro biorę sie za sprawdzenie kabla który idzie do rozrusznika bo ciekła mi po nim ropa troszkę i nie wiem czy to nie spodowalo gdzieś zwarcia w tej okolicy,jutro wjadę do siebie na kanał to będę szukał co sie stało :( mnie zastanawia sama stacyjka czy tam coś sie nie posypało i nie chce teraz zatrybic?

ogolnie w sprawach eletroniki to nie jestem za dobry wiec dlatego taki zonk :| co się stało??? <mysli> jutro będę działał,czytałem już parę tematów na forum ale nic konkretnego nie znalazłem...

ale dzięki kolego za poradę...
Byla Vectra B x16xel SWAP na c20xe...i w koncu wymarzone Audi...A6 Avant:):):)
wykonane mody:
-led tył+xenon led przód
modyfikacja pompy oleju.

Awatar użytkownika
Naprawa Audi A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1362
Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
Imię: Tomek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Naprawa Audi A6 » 28 cze 2013, 19:12

Ja pozostaję przy dobrej myśli i sądzę że jest to problem elektryczny - nie elektroniczny. W stacyjce mógł się wysypać wkład stacyjki i auto stanie...
Wciąż myślę o tym błędzie "Terminal 15" - wykasuj błędy i zobacz czy nie ma zmiany <okok>

Awatar użytkownika
nanek84
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 157
Rejestracja: 02 lut 2012, 20:32
Lokalizacja: Szprotawa>BE<Zutendaal
Kontakt:

Post autor: nanek84 » 28 cze 2013, 20:04

tomekkk1 pisze:Ja pozostaję przy dobrej myśli i sądzę że jest to problem elektryczny - nie elektroniczny. W stacyjce mógł się wysypać wkład stacyjki i auto stanie...
Wciąż myślę o tym błędzie "Terminal 15" - wykasuj błędy i zobacz czy nie ma zmiany <okok>
kolego tomekkk1 a w co dokładnie wejść VCDS i co posprawdzać?mógłbyś podpowiedzieć wtedy będę pewniejszy czy dobrze zczytalem błędy...bo VCDS dopiero zaczynam sie uczyć pracować...sory za znaki co nie które ale moja klawiatura to azerty lapek belgium,tu mieszkam...i tez nie chciał bym oddać tu auta do serwisu bo już wogole zabule jak za zborze.[/b]
Byla Vectra B x16xel SWAP na c20xe...i w koncu wymarzone Audi...A6 Avant:):):)
wykonane mody:
-led tył+xenon led przód
modyfikacja pompy oleju.

Awatar użytkownika
Naprawa Audi A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1362
Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
Imię: Tomek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Naprawa Audi A6 » 28 cze 2013, 20:36

nanek84 pisze:
tomekkk1 pisze:Ja pozostaję przy dobrej myśli i sądzę że jest to problem elektryczny - nie elektroniczny. W stacyjce mógł się wysypać wkład stacyjki i auto stanie...
Wciąż myślę o tym błędzie "Terminal 15" - wykasuj błędy i zobacz czy nie ma zmiany <okok>
kolego tomekkk1 a w co dokładnie wejść VCDS i co posprawdzać?mógłbyś podpowiedzieć wtedy będę pewniejszy czy dobrze zczytalem błędy...bo VCDS dopiero zaczynam sie uczyć pracować...sory za znaki co nie które ale moja klawiatura to azerty lapek belgium,tu mieszkam...i tez nie chciał bym oddać tu auta do serwisu bo już wogole zabule jak za zborze.[/b]
O pisownię się nie czepiam - nie Ciebie, wiem kto pisze jak opętany, kto ma problemy z pisownią i kto nie może z przyczyn technicznych <okok>
Błędy są z różnych miejsc, więc śmiem sądzić że zrobiłeś automatyczny skan, można też ręcznie wejść w poszczególne moduły - należy jednak pamiętać że dostępność niektórych jest zależna od wyposażenia itp. także nie ze wszystkimi się połączysz :)
Natomiast po odczytaniu zawsze wykasuj błędy - nawet te sporadyczne <okok>

Awatar użytkownika
nanek84
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 157
Rejestracja: 02 lut 2012, 20:32
Lokalizacja: Szprotawa>BE<Zutendaal
Kontakt:

Post autor: nanek84 » 28 cze 2013, 21:48

tomekkk1 pisze:
nanek84 pisze:
tomekkk1 pisze:Ja pozostaję przy dobrej myśli i sądzę że jest to problem elektryczny - nie elektroniczny. W stacyjce mógł się wysypać wkład stacyjki i auto stanie...
Wciąż myślę o tym błędzie "Terminal 15" - wykasuj błędy i zobacz czy nie ma zmiany <okok>
kolego tomekkk1 a w co dokładnie wejść VCDS i co posprawdzać?mógłbyś podpowiedzieć wtedy będę pewniejszy czy dobrze zczytalem błędy...bo VCDS dopiero zaczynam sie uczyć pracować...sory za znaki co nie które ale moja klawiatura to azerty lapek belgium,tu mieszkam...i tez nie chciał bym oddać tu auta do serwisu bo już wogole zabule jak za zborze.[/b]
O pisownię się nie czepiam - nie Ciebie, wiem kto pisze jak opętany, kto ma problemy z pisownią i kto nie może z przyczyn technicznych <okok>
Błędy są z różnych miejsc, więc śmiem sądzić że zrobiłeś automatyczny skan, można też ręcznie wejść w poszczególne moduły - należy jednak pamiętać że dostępność niektórych jest zależna od wyposażenia itp. także nie ze wszystkimi się połączysz :)
Natomiast po odczytaniu zawsze wykasuj błędy - nawet te sporadyczne <okok>
jutro dam znać co czy coś naprawiłem lub bardziej popsułem... <rotfl>
Byla Vectra B x16xel SWAP na c20xe...i w koncu wymarzone Audi...A6 Avant:):):)
wykonane mody:
-led tył+xenon led przód
modyfikacja pompy oleju.

Awatar użytkownika
Naprawa Audi A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1362
Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
Imię: Tomek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Naprawa Audi A6 » 28 cze 2013, 22:51

Będę dobrej myśli nadal i wróżę Ci naprawienie usterki :)

Awatar użytkownika
nanek84
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 157
Rejestracja: 02 lut 2012, 20:32
Lokalizacja: Szprotawa>BE<Zutendaal
Kontakt:

Post autor: nanek84 » 29 cze 2013, 20:27

tomekkk1 pisze:Będę dobrej myśli nadal i wróżę Ci naprawienie usterki :)
dzisiaj udało mi się znalesc parę błędów nie wiem zbytnio co one oznaczają? :| po za tym nie wiele dziś zrobiłem jutro będę działał..bo dziś mi zabrakło czasu...ogólnie to zaraz ide jakiego kielona :] walnąć bo za dużo nerwów ostatnio mam a najbardziej mnie ta fura stresuje... <nerwus>
Address 19: CAN Gateway Labels: 4F0-910-468.lbl
Control Module Part Number: 4F0 910 468 A HW: 4F0 907 468 D
Component and/or Version: Gateway H11 0070
Software Coding: ECEE53C43B0104
Work Shop Code: WSC 02334 785 00200
VCID: 27578A3896F60B6
4 Faults Found:

00456 - Control Module for Access and Start Control (J518)
004 - No Signal/Communication - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100100
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 3
Reset counter: 100
Mileage: 210465 km
Time Indication: 0
Date: 2013.06.24
Time: 21:23:38

00474 - Control Module for Immobilizer
004 - No Signal/Communication - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100100
Fault Priority: 1
Fault Frequency: 3
Reset counter: 100
Mileage: 210465 km
Time Indication: 0
Date: 2013.06.24
Time: 21:23:38

01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393)
004 - No Signal/Communication - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100100
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 106
Mileage: 210562 km
Time Indication: 0
Date: 2013.06.26
Time: 15:17:42

01327 - Control Module for Parking Aid (J446)
004 - No Signal/Communication - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100100
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 106
Mileage: 210562 km
Time Indication: 0
Date: 2013.06.26
Time: 15:17:45
Byla Vectra B x16xel SWAP na c20xe...i w koncu wymarzone Audi...A6 Avant:):):)
wykonane mody:
-led tył+xenon led przód
modyfikacja pompy oleju.

Awatar użytkownika
Naprawa Audi A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1362
Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
Imię: Tomek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Naprawa Audi A6 » 29 cze 2013, 21:28

No, pierwsze dwa są poważne i mają stricte związek z usterką. Oba są sporadyczne, ale nawet jednokrotne ich pojawienie się unieruchamia pojazd dokładnie tak jak to miało miejsce u Ciebie.
Pierwszy to brak sygnału/komunikacji z modułem stacyjki, drugi to sygnału/komunikacji z immobiliserem - bez działania tego nie uruchomisz auta. Na pierwszy ogień stacyjka, ale wygląda na to że nie obejdzie się bez elektryka... Najpierw skasuj te błędy i sprawdź czy nie ma zmian i czy nie powróciły.

Trzeci błąd - nie powiązany i również sporadyczny - brak sygnału/komunikacji z modułem parktronic

Czy jakieś zwierzątko gdzieś przewodów nie pogryzło ??

Awatar użytkownika
nanek84
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 157
Rejestracja: 02 lut 2012, 20:32
Lokalizacja: Szprotawa>BE<Zutendaal
Kontakt:

Post autor: nanek84 » 30 cze 2013, 18:23

tomekkk1 pisze:No, pierwsze dwa są poważne i mają stricte związek z usterką. Oba są sporadyczne, ale nawet jednokrotne ich pojawienie się unieruchamia pojazd dokładnie tak jak to miało miejsce u Ciebie.
Pierwszy to brak sygnału/komunikacji z modułem stacyjki, drugi to sygnału/komunikacji z immobiliserem - bez działania tego nie uruchomisz auta. Na pierwszy ogieĂą stacyjka, ale wygląda na to że nie obejdzie się bez elektryka... Najpierw skasuj te błędy i sprawdź czy nie ma zmian i czy nie powróciły.

Trzeci błąd - nie powiązany i również sporadyczny - brak sygnału/komunikacji z modułem parktronic

Czy jakieś zwierzątko gdzieś przewodów nie pogryzło ??
dzieki za odp. a czy miałbyś moze instrukcje jak dostać sie do stacyjki???bo właśnie walczę z tym ale nie chciałbym połamać plastików od nawiewów itp.
Byla Vectra B x16xel SWAP na c20xe...i w koncu wymarzone Audi...A6 Avant:):):)
wykonane mody:
-led tył+xenon led przód
modyfikacja pompy oleju.

Awatar użytkownika
Naprawa Audi A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1362
Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
Imię: Tomek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Naprawa Audi A6 » 30 cze 2013, 18:29

Uderz na PW to tego Admina: 0x4B25A <-- wystarczy kliknąć w jego nazwę <okok>

Awatar użytkownika
nanek84
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 157
Rejestracja: 02 lut 2012, 20:32
Lokalizacja: Szprotawa>BE<Zutendaal
Kontakt:

Post autor: nanek84 » 30 cze 2013, 19:46

tomekkk1 pisze:Uderz na PW to tego Admina: 0x4B25A <-- wystarczy kliknąć w jego nazwę <okok>
dzięki bardzo :] już napisałem czekam puki co...
Byla Vectra B x16xel SWAP na c20xe...i w koncu wymarzone Audi...A6 Avant:):):)
wykonane mody:
-led tył+xenon led przód
modyfikacja pompy oleju.

Homer00
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 03 mar 2016, 08:04
Lokalizacja: tos

Post autor: Homer00 » 08 lis 2019, 19:30

Witam. co bylo problemem bo mam te same objawy?

Uszek2000
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 11 kwie 2021, 21:45
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2004
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI 190KM DDDA
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gostynin

Re: [A6 C6] Brak zasilania po przekreceniu stacyjki

Post autor: Uszek2000 » 11 kwie 2021, 21:53

Mam taki sam problem, znacie rozwiązanie?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga