Cześć
Auto A6C6 2.0TDI CAHA.
Otóż jadąc któregoś razu zaświecił się check. Ze skanowania wyszło że:
_____________________________________________________________________________
06,Marzec,2025
Przebieg: 240060km
4807 - Układ recyrkulacji spalin - P0401 00 [101] - natężenie przepływu za małe
[Exhaust Gas Recirc.FlowInsufficient Detected]
Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
9120 - Czujnik 1 układu recyrkulacji spalin - P046C 00 [232] - niewiarygodny sygnał
MIL zapalona - Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
_____________________________________________________________________________
11,Marzec,2025
Przebieg: 240510km (przejechane 450km)
4807 - Układ recyrkulacji spalin - P0401 00 [237] - natężenie przepływu za małe
[Exhaust Gas Recirc.FlowInsufficient Detected]
MIL zapalona - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
9120 - Czujnik 1 układu recyrkulacji spalin - P046C 00 [232] - niewiarygodny sygnał
MIL zapalona - Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
_____________________________________________________________________________
14,Marzec,2025
Przebieg: 240910km (przejechane 400km)
4807 - Układ recyrkulacji spalin - P0401 00 [232] - natężenie przepływu za małe
[Exhaust Gas Recirc.FlowInsufficient Detected]
MIL zapalona - Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
9120 - Czujnik 1 układu recyrkulacji spalin - P046C 00 [232] - niewiarygodny sygnał
MIL zapalona - Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
_____________________________________________________________________________
15,Marzec,2025
Przebieg: 240910km (przejechane 450km)
9120 - Czujnik 1 układu recyrkulacji spalin - P046C 00 [237] - niewiarygodny sygnał
MIL zapalona - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
_____________________________________________________________________________
Po tym zostały wyczyszczone EGR i przepustnica. 300 km ok a rano w poniedziałek po 10 km z prędkością 50km/h znowu check.
_____________________________________________________________________________
17,Marzec,2025
Przebieg: 241440km (przejechane 450km)
4807 - Układ recyrkulacji spalin - P0401 00 [096] - natężenie przepływu za małe
[Exhaust Gas Recirc.FlowInsufficient Detected]
Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
9120 - Czujnik 1 układu recyrkulacji spalin - P046C 00 [237] - niewiarygodny sygnał
MIL zapalona - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
_____________________________________________________________________________
Prośba o pomoc w diagnozie usterki.
Pozdrawiam
Błędy P0401 i P046C - prośba o pomoc w diagnostyce
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 22
- Rejestracja: 27 lis 2016, 20:59
- Imię: Józek
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Stasin
Re: Błędy P0401 i P046C - prośba o pomoc w diagnostyce
"Czujnik 1 układu recyrkulacji spalin" to:
- czujnik różnicy ciśnienia (spalin) 059 906 051 A - G450 czy
- czujnik temp spalin przed sprężarką (brąz) 03L 906 088 CA - G507?
- czujnik różnicy ciśnienia (spalin) 059 906 051 A - G450 czy
- czujnik temp spalin przed sprężarką (brąz) 03L 906 088 CA - G507?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 22
- Rejestracja: 27 lis 2016, 20:59
- Imię: Józek
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Stasin
Re: Błędy P0401 i P046C - prośba o pomoc w diagnostyce
Pomiary jak na obrazku zrobione na biegu jałowym podczas postoju. Tylko wartości w czerwonych ramkach się nie zmieniają. Czy to znak że definitywnie EGR do wymiany?
https://photos.app.goo.gl/UVfJg4yzwhuPm1Rk8
![Obrazek]()
https://photos.app.goo.gl/UVfJg4yzwhuPm1Rk8