Cześć,
Od dwóch miesięcy borykam się z problemem występujacego błędu "sprężynki" - błędu świec żarowych w swoim aucie (szczegóły poniżej).
Problem pojawił się zaraz po usunięciu klap w silniku oraz jednocześnie zrobiłem chip.
Po przejechaniu 200km padł intercooler - wymieniony.
Równolegle wpadał błąd nastawnika turbiny P3348 - Sterowanie jednostki sterującej turbosprężarką
Diagnoza - walnięty nastawnik, wymieniony na drugi, brak reakcji jakiejkolwiek, nadal te same błędy się pojawiają.
Trop 2. Auto łapie błąd jedynie gdy spadnie napięcie podczas odpalania < 11.7A, więc wymieniłem akumulator na nowy, efekt - nadal auto łapie błąd...
Powoli mi ręce opadają, ale błąd obecnie wyskakuje jedynie na zimnym silniku (po nocy), i tylko do pierwszego zgaszenia auta, później się nie pojawia.
Czy macie pomysł co może być przyzzyną?
Czy wymieniać teraz sondę lambda?
Dziennik danych OBDeleven
Data: 2020-04-02 12:49
VIN: WAUZZZ4F27N001824
Pojazd: Audi A6 Allroad
Rok: 2007
Typ nadwozia: Avant
Silnik: ASB 171 kW (232 HP) 3.0 l
Przebieg: 305690 KM
01 Elektronika silnika
Opis sytemu: 3.0L V6TDI G001AG
Numer oprogramowania: 4F0910402A
Wersja oprogramowania: 0040
Numer sterownika: 4F0907401C
Kodowanie: 0011372
Kody błędów:
P3348 - Sterowanie jednostki sterującej turbosprężarką 1 Elektryczna usterka w obwodzie prądowym Mechaniczna usterka
Sporadyczna
P2414 - Rząd 1, sonda 1 Napięcie za niskie / nieszczelność Nieosiągnięta dolna wartość graniczna
Statycznie
Priority: 0
Frequency counter: 3
Driving cycle: 255
Mileage: 305668 km
Date: 2020-04-02 11:30:23
[A6 C6 3.0TDI ASB] Błąd nastawnika turbiny
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź