Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

PROŚBA O OCENĘ LOGÓW

Diagnostyka VAG
ODPOWIEDZ
Tazman
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 31 gru 2017, 15:14
Lokalizacja: Wrocław

PROŚBA O OCENĘ LOGÓW

Post autor: Tazman » 13 kwie 2018, 20:23

Witam na wstępie napiszę że dopiero się uczę także proszę o wyrozumiałość. Chciałbym skorzystać z pomocy w ocenie logów. Chciałem zdiagnozować mój przepływomierz. A wiec zrobiłem logi dynamiczne czyli trójka i pedał na czerwone niby granica była w okolicach 153 przy 193 konnym silniku lecz zauważyłem szybkie spadanie podczas schodzenia z obrotów . Powiem ze objawem dlaczego badam mój przepływomierz jest raz auto jest jak rakieta a raz brakuje mu trochę mocy. Może ktoś mi coś podpowie co robię żle ewentualnie co mam zrobić a może te moje logi wystarczą i ktoś mi odpowie co jest grane z tym przepływomierzem.Za wszystkie podpowiedzi będę bardzo wdzięczny.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

zwonko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 640
Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
Imię: Janusz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 136KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: zwonko » 18 kwie 2018, 22:27

Przepływomierz w Pb ma pokazywać około 0.8*MOC przy 6000RPM. Dodatkowo wykres g/s od RPM ma wzrastać liniowo bez uskoków. Przepływ wzrasta i spada wraz z obciążeniem, które defakto rośnie przy przyspieszaniu podczas logu. Natomiast przy odpuszczeniu gazu, czy nawet hamowaniu silnikiem, co się dzieje z obciażeniem??? no i to samo się stanie z g/s. Dla lepszej orientacji zrób sobie log grupy 003 to zobaczysz o czym mówie.

Tazman
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 31 gru 2017, 15:14
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Tazman » 19 kwie 2018, 17:49

Dzięki za podpowiedź. Zrobię to jeszcze raz tak jak mówisz. To czyli rozumie że po odjeciu gazu z 6000 powinno wraz z obrotami stopniowo spadać g/s czyli np. 155 przy 6000tys i stopniowo w dół a nie może być tak że 155 i po puszczeniu gazu po pół sekundzie 18. Dziękuję za wszystkie podpowiedzi. Chciałbym to jakoś zrozumieć.

zwonko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 640
Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
Imię: Janusz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 136KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: zwonko » 19 kwie 2018, 21:59

Obroty nie są równe obciążeniu. Mimo dużych obrotów przy opuszczeniu gazu obciążeniu spadnie na łeb na szyję. Zrób log a to zobaczysz :)
Zeeknij na moje wykresy tu:
http://lpg-forum.pl/katalizator-a-regul ... 12-45.html
A ci się rozjaśni.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga