Sporadycznie auto przechodzi w tryb awaryjny. Przy gazie w podłodze. Wywala błąd 0575 Intake Manifold Pressure. Podczas jazdy z VAG raz przeszło w awaryjny (na filmie jest). Mam też dwa logi dynamiczne, ale wtedy nie wywaliło awaryjnego. Sprawdzałem w BS i ten ruchomy element przy turbinie i nie zacina się i dobrze szybko idzie góra dół. Oceni mi ktoś logi? Co jest padnięte? Bo chyba przeładowuje. Wszystkie podciśnienia spradzałem też i wydaje się dobrze.
Na tym filmie przeszło w awaryjny. Sorry za jakość filmu i muzykę, ale był problem z kodekiem 265 i wyłączeniem dźwięku.
[AKE 2.5 180KM] Prośba o analizę logów i wskazanie przyczyny
Jak dla mnie to przycina Ci się zmienna geometria w turbinie. Możesz rozebrać turbo i je porządnie wyczyścić albo spróbować przegonić auto ( wrzucasz trzeci lub czwarty bieg, obroty ~2.5k i gaz w podłogę na 3-4 sekundy, odpuszczasz i zwalniasz ponownie do niższych obrotów, powtórzyć tą czynność kilkanaście/kilkadziesiąt razy i na jakiś czas będziesz miał spokój z zacinaniem)
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga