nierowna praca silnika na gazie
Tak zrobiłęm wypiąłem weżyk i zassałem słychac było ze gruszka sie ugina.Wężyk wypiąłęm przy przepustniccy tam gdzie jest ich kilka.A o deptaniu to pisałem, że wcześniej tak chciałem sprawdzic.Ale nie wiedziałem że muszą być takie wysokie obroty, żeby zaczęłą pracować.Nieszczelności nie ma wszystko działa tak jak trzeba.Niepotrzebnie zawracałęm sobie i Wam głowe.Sprawdzałem ją dlatego bo wczesniej sie zacięłą i gazman nie wiedział o co chodzi.Dopiero podczas drugiej wizyty u niego sprawdził gruchę i ja odblokował i wtedy silnik zaczął równo pracowac,
[ Dodano: 2018-11-29, 18:27 ]
pozostał tylko problem róznicy czasów wtryskow miedzy bankami ok. jednej milisekundy i nie wiadomo dlaczego napewno nie łapie lewego powietrza sprawdzane kilka razy.
[ Dodano: 2018-11-29, 18:30 ]
obroty faluja miedzy 720 a 760 obrotow jest to mało wyczuwalne ale jest.Myśle ze to wina przepustnicy ma juz swoje wylatane.Nie przeszkadza mi to.
[ Dodano: 2018-11-29, 18:27 ]
pozostał tylko problem róznicy czasów wtryskow miedzy bankami ok. jednej milisekundy i nie wiadomo dlaczego napewno nie łapie lewego powietrza sprawdzane kilka razy.
[ Dodano: 2018-11-29, 18:30 ]
obroty faluja miedzy 720 a 760 obrotow jest to mało wyczuwalne ale jest.Myśle ze to wina przepustnicy ma juz swoje wylatane.Nie przeszkadza mi to.
- kiler22
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 561
- Rejestracja: 14 wrz 2016, 19:16
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
ok . rozumiem . W każdym razie przywrócenie do działania układu zmiennej długości dolotu jeśli działa ci gruszka to koszt ok 100-130 zł
bez względu na wszystko waro się tym zająć bo może być tak że rura zacięła ci się w jakimś dziwnym położeniu
Nawet jeśli "olejesz" ten układ to i tak warto wyjąć tą rurę i sprawdzić czy są i płynnie pracują takie białe pierścienie uszczelniające bo ich awaria MOŻE powodować różne cyrki w zachowaniu silnika
tylko na gazie czy na benz też
jeśli na obu tych paliwach to MOZE to właśnie ta rura w kolektorze ssącym powodować
bez względu na wszystko waro się tym zająć bo może być tak że rura zacięła ci się w jakimś dziwnym położeniu
Nawet jeśli "olejesz" ten układ to i tak warto wyjąć tą rurę i sprawdzić czy są i płynnie pracują takie białe pierścienie uszczelniające bo ich awaria MOŻE powodować różne cyrki w zachowaniu silnika
zyga zyga pisze:pozostał tylko problem róznicy czasów wtryskow miedzy bankami ok. jednej milisekundy i nie wiadomo dlaczego napewno nie łapie lewego powietrza sprawdzane kilka razy.
tylko na gazie czy na benz też
jeśli na obu tych paliwach to MOZE to właśnie ta rura w kolektorze ssącym powodować
OK. Jutro sprawdzę.
[ Dodano: 2018-11-30, 15:19 ]
Wyjąłęm dzisiaj ten wałek z kolektora, miał lekkie zacięcia na tych pierscieniach przeczysciłem wszystko dałem troszkę oliwki, chodzi teraz płynnie.Złożyłem wszystko do kupy.Co do roznicy czasow wtryskow miedzy bankami to nie wiem czy cos sie zmieniło.Silnik bardzo ładnie pracuje, tak miękko.Jeszcze tak nigdy nie chodził.Spalanie w miescie ok.15l. przy krotkich przejazdach ok 5,6 km.Mysle ze to niezły wynik, jest zimno a ja mam dosyc cieżką nogę.
[ Dodano: 2018-12-12, 16:48 ]
Panowie jak sie zatwierdza mape lpg?Od tygodnia ucze sie ustawiania mapy lpg i w koncu ustawilem prawie idealnie.Czy teraz mam uzyc przycisku kasuj mape lpg?
[ Dodano: 2018-11-30, 15:19 ]
Wyjąłęm dzisiaj ten wałek z kolektora, miał lekkie zacięcia na tych pierscieniach przeczysciłem wszystko dałem troszkę oliwki, chodzi teraz płynnie.Złożyłem wszystko do kupy.Co do roznicy czasow wtryskow miedzy bankami to nie wiem czy cos sie zmieniło.Silnik bardzo ładnie pracuje, tak miękko.Jeszcze tak nigdy nie chodził.Spalanie w miescie ok.15l. przy krotkich przejazdach ok 5,6 km.Mysle ze to niezły wynik, jest zimno a ja mam dosyc cieżką nogę.
[ Dodano: 2018-12-12, 16:48 ]
Panowie jak sie zatwierdza mape lpg?Od tygodnia ucze sie ustawiania mapy lpg i w koncu ustawilem prawie idealnie.Czy teraz mam uzyc przycisku kasuj mape lpg?
Dzięki za odpowiedż,bo na YT oglądałem filmik i facet kasował mapę po to żeby nowa chodziła.Możliwe że nie chodziło o staga.Ciężko jest to ustawić perfekcyjnie, bo jak przełączam na gaz to czasy wtryskow na pb różnią sie o 0.5 ms. medzy bankami.Próbowałem robić korekty przepływu wtryskiwaczy lpg, ale to nic nie daje.Mimo to ustawiłem to naprawde dobrze mapy prawie idealnie się pokrywają i obroty nie falują.Jak chodzi na pb czasy wtrysków sie wyrównują.Zrobiłem kompensacje miedzy listwami i tez żadnej poprawy.Może jedna listwa jest wadliwa.Mnożnik mam dość wysoki 1.4 , ale nic więcej nie mogę z tego wycisnąć.
- kiler22
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 561
- Rejestracja: 14 wrz 2016, 19:16
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
jeśli masz staga to jest opcja w "ustawieniach sterownika gazu" - korekcja wtryskiwaczy gazowych . To leczenie syfa pudrem ale da się ustawić równe czasy wtryskówzyga zyga pisze:Ciężko jest to ustawić perfekcyjnie, bo jak przełączam na gaz to czasy wtryskow na pb różnią sie o 0.5 ms. medzy bankami
to nie zawsze dobrze . powinieneś ustawiać na czasy wtryskuzyga zyga pisze:stawiłem to naprawde dobrze mapy prawie idealnie się pokrywają
załozyłeś wąż łączący "od tyłu" listwyzyga zyga pisze:Zrobiłem kompensacje miedzy listwami i tez żadnej poprawy
masz równy mnożnik :shock: czy raczej chodzi o ciśnieniezyga zyga pisze:Mnożnik mam dość wysoki 1.4 , ale nic więcej nie mogę z tego wycisnąć.
Ustawiałem korekcje wtryskiwaczy, jak odjąłęm na drugim banku na wszystkich wtryskach -25% czasy na pb sie wyrównały.Mapa wyszłą dosć dobrze ale w korektach długich na vagu na drugim banku było -25%, mocno bogato.Więc korekty zresetowałem.Założyłem wąż miedzy listwami, nic to nie zmieniło.Jak sie ustawia na czasy wtrysku to nie wiem czy robi sie to w mapach czy w innej opcji.Mnożnik mam rowny 1.4 cisnienie też rowne 0.39.Wydaje mi sie tak jak pisał Zwonko że wtryski do wymiany.Coś z nimi nie tak.Jakie wtryskiwacze załóżyć?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 637
- Rejestracja: 16 cze 2009, 14:22
- Imię: Wojtek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TDI 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ełk
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga