Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[2.8 ALG] Logi do oceny

Diagnostyka VAG
ODPOWIEDZ
szymon4417
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 24 sie 2017, 13:51
Lokalizacja: Suwałki

[2.8 ALG] Logi do oceny

Post autor: szymon4417 » 03 wrz 2019, 15:28

Czy moglibyście ocenić logi mojego audi? Od dłuższego czasu wydaje mi się, że auto nie ma takiej mocy jak powinno. Zauważyłem że przepływka lekko zaniża, ale y da się z logów wyczytać czy to kwesta samej przepływki czy nieszczelnego dolotu?
statyczne lpg
statyczne benzyna
dynamiczne benzyna

zwonko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 640
Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
Imię: Janusz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 136KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: zwonko » 03 wrz 2019, 19:20

faktycznie zanizone lekko. Ale obstawiałbym neiszczelnośc bo jest różnica na wskazaniach lambdy na bankach. Tak czy siak zawsze warto sprawdzić szczelnośc w takim autku (wiek)

szymon4417
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 24 sie 2017, 13:51
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: szymon4417 » 03 wrz 2019, 21:15

Dzięki za odpowiedź. Zastanawiam się gdzie może być nieszczelność. Uszczlka pod kolankiem dolotu wymieniona, a od obudowy filtra połączenia wydają się szczelne. Niemniej kiedy pod kompem robię test wtryskiwaczy, słyszę syczenie pod maską. Zastanawiam się czy tak musi być czy jest gdzieś nieszczelność pod wtrsykiwaczem. Dodam że sondy wymianiane jedna dawno temu bo około 5 lat temu druga pół roku temu. Macie jakieś pomysły gdzie szukać nieszczelności? Dodam że odma również wymieniona po kupnie auta.

zwonko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 640
Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
Imię: Janusz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 136KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: zwonko » 04 wrz 2019, 16:35

Ja bym obstawiał że problem jest pod wtryskiwaczem LPG... ale nie wykluczone jest że pod wtryskiwaczem Pb.
Polecam spróbować wykryć go jak na filmiku

Proponuje na zimnym silniku, no nie tak całkiem zimnym że na "ssaniu" ale gdy lekko się ustabilizuje praca. Ja tak szukałem u siebie i znalazłem, może nie docelowe miejsce co do centrymetra ale juz dalej wiadomo gdzie szukać. Dlaczego na zimnym... bo im bardziej się silnik zagrzeje, bardziej się wszystko rozszerzy i bardziej się doszczelni. Oczywiście u Ciebie będzie nie grupa 033, ale w tych 006,007,008. Możesz wstepnie prysnąć do dolotu żeby zobaczyć efekt. Tylko nie zadużo żeby sobie filtra niezchać.

Jest róznica na bankach, to na pewno. Zakładając że nie wynika z jakiegoś złego lania wtryskiwaczy LPG/PB zostaje właściwie tylko nieszczelność w okolicy wtryskiwacza.

Warto by skoczyć do gazmana na test wydatku wtryskwiaczy... No i log statyczny z przełączaniem paliw też mógłby coś wiecej wyjasnić.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja