Czy moglibyście ocenić logi mojego audi? Od dłuższego czasu wydaje mi się, że auto nie ma takiej mocy jak powinno. Zauważyłem że przepływka lekko zaniża, ale y da się z logów wyczytać czy to kwesta samej przepływki czy nieszczelnego dolotu?
statyczne lpg
statyczne benzyna
dynamiczne benzyna
[2.8 ALG] Logi do oceny
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7
- Rejestracja: 24 sie 2017, 13:51
- Lokalizacja: Suwałki
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7
- Rejestracja: 24 sie 2017, 13:51
- Lokalizacja: Suwałki
Dzięki za odpowiedź. Zastanawiam się gdzie może być nieszczelność. Uszczlka pod kolankiem dolotu wymieniona, a od obudowy filtra połączenia wydają się szczelne. Niemniej kiedy pod kompem robię test wtryskiwaczy, słyszę syczenie pod maską. Zastanawiam się czy tak musi być czy jest gdzieś nieszczelność pod wtrsykiwaczem. Dodam że sondy wymianiane jedna dawno temu bo około 5 lat temu druga pół roku temu. Macie jakieś pomysły gdzie szukać nieszczelności? Dodam że odma również wymieniona po kupnie auta.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 640
- Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
- Imię: Janusz
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 136KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Tarnów
Ja bym obstawiał że problem jest pod wtryskiwaczem LPG... ale nie wykluczone jest że pod wtryskiwaczem Pb.
Polecam spróbować wykryć go jak na filmiku
Proponuje na zimnym silniku, no nie tak całkiem zimnym że na "ssaniu" ale gdy lekko się ustabilizuje praca. Ja tak szukałem u siebie i znalazłem, może nie docelowe miejsce co do centrymetra ale juz dalej wiadomo gdzie szukać. Dlaczego na zimnym... bo im bardziej się silnik zagrzeje, bardziej się wszystko rozszerzy i bardziej się doszczelni. Oczywiście u Ciebie będzie nie grupa 033, ale w tych 006,007,008. Możesz wstepnie prysnąć do dolotu żeby zobaczyć efekt. Tylko nie zadużo żeby sobie filtra niezchać.
Jest róznica na bankach, to na pewno. Zakładając że nie wynika z jakiegoś złego lania wtryskiwaczy LPG/PB zostaje właściwie tylko nieszczelność w okolicy wtryskiwacza.
Warto by skoczyć do gazmana na test wydatku wtryskwiaczy... No i log statyczny z przełączaniem paliw też mógłby coś wiecej wyjasnić.
Polecam spróbować wykryć go jak na filmiku
Proponuje na zimnym silniku, no nie tak całkiem zimnym że na "ssaniu" ale gdy lekko się ustabilizuje praca. Ja tak szukałem u siebie i znalazłem, może nie docelowe miejsce co do centrymetra ale juz dalej wiadomo gdzie szukać. Dlaczego na zimnym... bo im bardziej się silnik zagrzeje, bardziej się wszystko rozszerzy i bardziej się doszczelni. Oczywiście u Ciebie będzie nie grupa 033, ale w tych 006,007,008. Możesz wstepnie prysnąć do dolotu żeby zobaczyć efekt. Tylko nie zadużo żeby sobie filtra niezchać.
Jest róznica na bankach, to na pewno. Zakładając że nie wynika z jakiegoś złego lania wtryskiwaczy LPG/PB zostaje właściwie tylko nieszczelność w okolicy wtryskiwacza.
Warto by skoczyć do gazmana na test wydatku wtryskwiaczy... No i log statyczny z przełączaniem paliw też mógłby coś wiecej wyjasnić.