Witam. Jakiś czas temu porobiłem logi statyczne. Oto one
http://vaglogi.pl/log-090_093_033_KOdTH3.html
http://vaglogi.pl/log-002_021_020_74aDD.html
http://vaglogi.pl/log-002_003_033_CSHAR.html
http://vaglogi.pl/log-001_002_004_B1F7HK.html
Jakie dynamiczne porobić?
Czy widać z logów statycznych czemu auto przerywa?
Czy widać z logów statycznych czemu auto przerywa?
Audi to jest auto w którym czuję się najlepiej.
Z tych logów nie za wiele wynika, natomiast 3 uwagi:
- MAF ma dosyć wysokie odczyty na biegu jałowym
- dziwne są wskazania sondy lambda, która nie oscyluje
- część logów jest zrobiona na zimnym silniku (poniżej 80'C)
Wypada odczytać błędy (na pewno są, bo widać od razu że coś tu nie bangla). Mam podejrzenia do sondy lambda, ale tak czy siak nie powoduje ona "przerywania". Może być błąd przepływomierza typu "intermittent" i wtedy zaburzenia pracy silnika mogą występować.
Logi dynamiczne na pewno wskazane, przede wszystkim korekty krótkie i długie, MAF, sondy. To minimum. Od 2-3k rpm do max. Nie powiedziałeś też czy to przerywanie występuje non stop, bez względu na obciążenie silnika, czy tylko w jakimś zakresie
- MAF ma dosyć wysokie odczyty na biegu jałowym
- dziwne są wskazania sondy lambda, która nie oscyluje
- część logów jest zrobiona na zimnym silniku (poniżej 80'C)
Wypada odczytać błędy (na pewno są, bo widać od razu że coś tu nie bangla). Mam podejrzenia do sondy lambda, ale tak czy siak nie powoduje ona "przerywania". Może być błąd przepływomierza typu "intermittent" i wtedy zaburzenia pracy silnika mogą występować.
Logi dynamiczne na pewno wskazane, przede wszystkim korekty krótkie i długie, MAF, sondy. To minimum. Od 2-3k rpm do max. Nie powiedziałeś też czy to przerywanie występuje non stop, bez względu na obciążenie silnika, czy tylko w jakimś zakresie
Dzięki Wielkie za uwagi. Postaram się porobić logi w piątek. Błędów miałem sporo faktycznie sondy wywala. Mam nieszczelny wydech, łącznik muszę nowy wspawać. Miałem błąd bogatej mieszanki na banku 1. Nie wiem czy to wtryski lpg czy benzynowe. Na gazie się dało tylko przy powolnym przyśpieszaniu jeździć. Teraz jeżdżę na benzynie bo wymiana na nowe wtryski lpg nic nie dała. Muszę obadać wtryski benzynowe. Na benzynie są lekkie szarpnięnia przy bucie z niskich obrotów tak do około 2000. Jak idzie to nie ma problemu tylko przy redukcji lekko, zmiana biegu i leci. Czasami strzeli. No i jeszcze problem z odpaleniem na ciepłym. Niby czujniki wszystko ok. Czasami mi tryka tak ja by bendiks na zimnym i zastanawiam się czasem czy to nie rozrusznik.
Audi to jest auto w którym czuję się najlepiej.
Jest za sondą ale nieszczelność pewnie wpływa na działanie. Uszczelniłem. Audi lepiej jeździ. Wymieniłem też trzy cewki. mniej przerywa. Wymienie jeszcze trzy i w tedy zobaczę. Mam dwa błędy immmo 17978 i sondy 16518. Immo to pewnie za szybko odpalam. Która to jest sonda od strony pasażera czy kierowcy?
[ Dodano: 2019-03-16, 21:00 ]
Wymieniłem wszystkie cewki. Auto w końcu nie przerywa.
[ Dodano: 2019-03-16, 21:00 ]
Wymieniłem wszystkie cewki. Auto w końcu nie przerywa.
Audi to jest auto w którym czuję się najlepiej.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga