Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Czy widać z logów statycznych czemu auto przerywa?

Diagnostyka VAG
ODPOWIEDZ
Brada
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 36
Rejestracja: 24 maja 2014, 23:11
Lokalizacja: Zielona Góra

Czy widać z logów statycznych czemu auto przerywa?

Post autor: Brada » 26 gru 2018, 21:42

Audi to jest auto w którym czuję się najlepiej.

kris82wt
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 02 lip 2018, 13:27
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: kris82wt » 02 sty 2019, 11:22

Z tych logów nie za wiele wynika, natomiast 3 uwagi:

- MAF ma dosyć wysokie odczyty na biegu jałowym
- dziwne są wskazania sondy lambda, która nie oscyluje
- część logów jest zrobiona na zimnym silniku (poniżej 80'C)

Wypada odczytać błędy (na pewno są, bo widać od razu że coś tu nie bangla). Mam podejrzenia do sondy lambda, ale tak czy siak nie powoduje ona "przerywania". Może być błąd przepływomierza typu "intermittent" i wtedy zaburzenia pracy silnika mogą występować.
Logi dynamiczne na pewno wskazane, przede wszystkim korekty krótkie i długie, MAF, sondy. To minimum. Od 2-3k rpm do max. Nie powiedziałeś też czy to przerywanie występuje non stop, bez względu na obciążenie silnika, czy tylko w jakimś zakresie

Brada
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 36
Rejestracja: 24 maja 2014, 23:11
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Brada » 02 sty 2019, 20:51

Dzięki Wielkie za uwagi. Postaram się porobić logi w piątek. Błędów miałem sporo faktycznie sondy wywala. Mam nieszczelny wydech, łącznik muszę nowy wspawać. Miałem błąd bogatej mieszanki na banku 1. Nie wiem czy to wtryski lpg czy benzynowe. Na gazie się dało tylko przy powolnym przyśpieszaniu jeździć. Teraz jeżdżę na benzynie bo wymiana na nowe wtryski lpg nic nie dała. Muszę obadać wtryski benzynowe. Na benzynie są lekkie szarpnięnia przy bucie z niskich obrotów tak do około 2000. Jak idzie to nie ma problemu tylko przy redukcji lekko, zmiana biegu i leci. Czasami strzeli. No i jeszcze problem z odpaleniem na ciepłym. Niby czujniki wszystko ok. Czasami mi tryka tak ja by bendiks na zimnym i zastanawiam się czasem czy to nie rozrusznik.
Audi to jest auto w którym czuję się najlepiej.

zwonko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 640
Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
Imię: Janusz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 136KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: zwonko » 02 sty 2019, 23:34

Dynamiczne 002+033, 003+020, 090+093

kris82wt
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 02 lip 2018, 13:27
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: kris82wt » 03 sty 2019, 09:59

OK, jeśli masz nieszczelny wydech przed sondą, zacząłbym od niego, bo inaczej całe logi mogą nie mieć sensu. Jeśli dziura w wydechu jest za sondami to pół biedy.

Brada
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 36
Rejestracja: 24 maja 2014, 23:11
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Brada » 16 mar 2019, 21:00

Jest za sondą ale nieszczelność pewnie wpływa na działanie. Uszczelniłem. Audi lepiej jeździ. Wymieniłem też trzy cewki. mniej przerywa. Wymienie jeszcze trzy i w tedy zobaczę. Mam dwa błędy immmo 17978 i sondy 16518. Immo to pewnie za szybko odpalam. Która to jest sonda od strony pasażera czy kierowcy?

[ Dodano: 2019-03-16, 21:00 ]
Wymieniłem wszystkie cewki. Auto w końcu nie przerywa.
Audi to jest auto w którym czuję się najlepiej.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga