Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

2.7tt tip proszę o ocenę logów

Diagnostyka VAG
ODPOWIEDZ
ktoosiu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 12 cze 2017, 18:13
Lokalizacja: Andrychów

2.7tt tip proszę o ocenę logów

Post autor: ktoosiu » 13 paź 2018, 13:42

krótko o aucie: avant, 2.7 biturbo AJK 230km, tiptronic, 2000r, LPG
pół roku temu wymieniane świece i oba DV, zrobiona odma na wężach gumowych + eżektor wymieniony (ale na tandetny zamiennik), niedawno zmienione oba EGT bo błąd wywalało.
Auto bez żadnych błędów, logi robione na benzynie, zresetowane nastawy + przejechane jakieś 40-45 km (niestety nie zrobiłem readiness code, nie wiem czy to ma znaczenie) i wtedy robione logi.
Logi robione niestety na 2 biegu - już ciężko to zrobić bezpiecznie bo zakres prędkości od 25 do 120 albo i więcej, żeby to na 3 zrobić to trzeba by chyba mieć własny pas startowy.
//grupy robiłem takie jakie znalazłem na necie że są przydatne
logi statyczne:
Grupy: 002,003 - http://vaglogi.pl/log-002_003_7X2H9c.html
Grupy: 010,011 - http://vaglogi.pl/log-010_011_Ofc88.html
Grupy: 030,032,033 - http://vaglogi.pl/log-030_032_033_Cc3SOE.html
logi dynamiczne:
Grupy: 032,115 - http://vaglogi.pl/log-032_115_LMQ9w.html
Grupy: 002,032, 090 - http://vaglogi.pl/log-002_032_090_n174hAg.html
Grupy: 115,118 - http://vaglogi.pl/log-115_118_564dM.html --tu 3 pomiary, ostatni prawidłowy
Grupy: 120,115,003 - http://vaglogi.pl/log-120_115_003_9o06gI.html
Grupy: 112,115,003 - http://vaglogi.pl/log-112_115_003_Yi92d.html

mam parę pytań:
grupa 002, w idle load 20%, tak ma być?
grupa 032 wszędzie trochę na minusie, znaczy mieszanka zbyt bogata? jest ok czy coś jest nie tak?
grupa 115 turbina wstaje gdzieś przy 2400 i pompuje równo, dobrze to interpretuję?
grupa 120 pokazuje cały czas ASR OFF, o co chodzi? W wucie mogę wyłączyć ESP ale ASR już nie

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7161
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Moje auto: Inne
Rocznik: 2019
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 13 paź 2018, 20:38

trochę pokręcone - dynamiczne wystarczą 002+033 ( 032 to korekta długa , 033 napięce z sond i korekta krótka ) , 115+118 i 003+020+021 ( spalanie stukowe )

ale z tego co zrobiłeś jest wszystko ok jak dla mnie - mieszanka lekko za bogata ale korekty w okoli +/-2-3% to wręcz ideał , ASR oFF to chodzi o to że nie ma interwecji ze strony ABS/ESP

ktoosiu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 12 cze 2017, 18:13
Lokalizacja: Andrychów

Post autor: ktoosiu » 15 paź 2018, 16:30

Ok dzięki. A co sądzisz o przepływie powietrza na wolnym? bo ktośmi zasugerował że delikatnie za mały i może być jakaś nieszczelność w dolocie

Lukasz007
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 225
Rejestracja: 10 gru 2017, 13:06
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łukow/Wawa

Post autor: Lukasz007 » 15 paź 2018, 19:16

W porównaniu z moim AJK (ten sam nr sterownika) turbiny ładują u Ciebie mniej o ~0,1bar ale i mniejsza jest wartość zadana (grupa 115 - u mnie 1550-1570mbar, u Ciebie 1440-1450mbar). Nie wiem czy to ma znaczenie ale w praktyce 0,1bar to parę ładnych koni (przy 1450mbar w 250 konnych poliftach to już tryb awaryjny <mysli> )

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga