Wtyka TMC - Zegary
2 to CAN L - podłączone do pinu 19 w niebieskiej wtyczce zegarów
3 to CAN H - podłączone do pinu 20 w niebieskiej wtyczce zegarów
8 CAN L podłączone do pinu 26 w RNS
9 CAN H podłączone do pinu 13 w RNS.
można zmostkować by kabli nie przeciągnąć.
Wystarczy piny 2,3 wyjąc lub polaczyc z 8,9 z tunera TMC od RNS -d i wrzucić do kostki przy RNS-E kostka D Pin 9 Can H, Pin 10 Can L
Niby wszystko działa: jest podświetlenie, załącza i wyłącza się po wyjęciu kluczyka, na fisie też pokazuje. Lecz nie działa mi kierownica multifunkcja z rns-d było OK.
Nie wiem czy muszę coś kodować(adoptować).
RNS-E mam z a6 c5 allroad.
Pytanie jeszcze o przejściówkę do anteny:
zakupiłem taką:
A wydaje mi się, że muszę mieć taką:
Jeszcze z instalacji została mi wtyczka iso brąz z dwoma kabelkami brązowe z paskiem, nie wiem od czego to jest?
Dodam takie małe info, jak ktoś nie będzie demontował tunera TMC i kable antenowe będą wpięte dalej w tunerze to może tylko wyjąć piny od CAN z wtyczki i je połączyć(poza wtyczką) a wtyczkę z dwoma kabelkami które tam zostaną można wpiąć do tunera spowrotem. Wtedy fale radiowe będą mocniejsze.