Zmiana radia, a sygnał +12 po stacyjce - CAN
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 51
- Rejestracja: 26 kwie 2012, 15:03
- Imię: Damian
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A4 B5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T ANB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Bełchatów
Zmiana radia, a sygnał +12 po stacyjce - CAN
Witam
Potrzebuje pomocy, co muszę dokupić aby otrzymać sygnał +12 po przekręceniu kluczyk jak w oryginalnym radiu, nie gasnący po wyłączeniu kluczyka w pozycje off i gasnący dopiero w chwili wyjęcia kluczyka. Mam CAN u siebie i jest problem.
Najlepiej to zobrazuje ten filmik.
Chce aby to działało jak na filmiku na końcu.
Potrzebuje pomocy, co muszę dokupić aby otrzymać sygnał +12 po przekręceniu kluczyk jak w oryginalnym radiu, nie gasnący po wyłączeniu kluczyka w pozycje off i gasnący dopiero w chwili wyjęcia kluczyka. Mam CAN u siebie i jest problem.
Najlepiej to zobrazuje ten filmik.
Chce aby to działało jak na filmiku na końcu.
Było: A6 C5 1.8T 308/441
A6 C5 2.7 BiT 285/419
BMW E90 335i 385/601
Jest: A6 C7 3.0T 448/530
A4 B5 1.6 LPG
A6 C5 2.7 BiT 285/419
BMW E90 335i 385/601
Jest: A6 C7 3.0T 448/530
A4 B5 1.6 LPG
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 51
- Rejestracja: 26 kwie 2012, 15:03
- Imię: Damian
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A4 B5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T ANB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Bełchatów
Niestety nie ma +12 po stacyjce. Sa tam tylko 4 przewody. Stałe 12 V Masa oraz jakieś tam dwa przewody K- Bus i dwa-gndemtezet pisze:Nie koniecznie ze stacyjki, podjerzewam że w skrzynce bezpieczników też jest. A na pewno nie masz go w kostce? Ja też mam Can, auto z 2002 r a mimo tego + po stacyjce w iso normalnie siedzi...
Chyba ze mówisz o innej kostce. Zmieniarka tez jest sterowana +12 V po stacyjce, prawda?
Jeśli tak to może srobic to na przekazniku. Na zasilanie cewki dać to wlasnie zasilanie ze zmieniarki i będzie dobrze? Co myślicie?
Było: A6 C5 1.8T 308/441
A6 C5 2.7 BiT 285/419
BMW E90 335i 385/601
Jest: A6 C7 3.0T 448/530
A4 B5 1.6 LPG
A6 C5 2.7 BiT 285/419
BMW E90 335i 385/601
Jest: A6 C7 3.0T 448/530
A4 B5 1.6 LPG
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 51
- Rejestracja: 26 kwie 2012, 15:03
- Imię: Damian
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A4 B5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T ANB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Bełchatów
Kurde faktycznie. Nie pomyślałem. Sygnał idzie od radia. Ale lipa
to co tu zrobić. Jak ten gościu to wykombinował ze jemu gra normalnie jak fabryczne ( chodzi mi o filmik)
emtezet a u Ciebie gdzie jest ten +12V po stacyjce?

emtezet a u Ciebie gdzie jest ten +12V po stacyjce?
Było: A6 C5 1.8T 308/441
A6 C5 2.7 BiT 285/419
BMW E90 335i 385/601
Jest: A6 C7 3.0T 448/530
A4 B5 1.6 LPG
A6 C5 2.7 BiT 285/419
BMW E90 335i 385/601
Jest: A6 C7 3.0T 448/530
A4 B5 1.6 LPG
U mnie jest tam gdzie powinien być czyli na 5 pinie kostki iso. U ciebie jest standardowe iso czy quadlock? Najprościej będzie wziąć miernik w rękę i przelecieć skrzynkę bezpieczników, tam powinno się coś znaleść, jeżeli nie to albo stacyjka albo emulator can, ale ze stacyjką będzie taniej na pewno...
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7186
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Rocznik: 2018
- Moje auto: Inne
- Nadwozie: Inne
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Września
przy liczniku jeszcze będzie - poszukaj w rozpiskach terminal 15 , lub S-konakt ( to jest chyba ten co znika po wyciągnięciu licznika )
[ Dodano: 2015-04-30, 23:24 ]
Posprawdzałem i w oryginale sygnał po zapłonie idzie ze stacyjki ( oznaczenie kontaktu 86S ) , przez bezpiecznik S243 ( 5A ) do licznika ( niebieska wtyczka pin 30 - S-Contact ) , radia i sterownika central zamka.
[ Dodano: 2015-04-30, 23:24 ]
Posprawdzałem i w oryginale sygnał po zapłonie idzie ze stacyjki ( oznaczenie kontaktu 86S ) , przez bezpiecznik S243 ( 5A ) do licznika ( niebieska wtyczka pin 30 - S-Contact ) , radia i sterownika central zamka.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 51
- Rejestracja: 26 kwie 2012, 15:03
- Imię: Damian
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A4 B5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T ANB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Bełchatów
Rozwiazanie
Dziękuje wszystkim za pomoc!
Radio podłączone. Juz zakończyłem prace z przejściem na 2din tylko dekor od awaryjnych potrzebny i osłonka lewarka po lifcie. Jednostka Pioneer Avh-x8500 sygnał +12v poszedł od licznika pin 30 tak jak koledzy pisali, ale troche to poprawiłem tj, nie wiem jak duży prąd idzie przez ten przewód wiec zrobiłem to na przekazniku.
Wyjąc licznik odpiąć wtyczki rozebrać niebieska wtyczkę. Znaleść czerwony kabelek w pinie nr 30 (u mnie przy tym pinie była czerwona kropka) do niego jakoś tam dolutowac drugi kabelek mniej więcej o takiej samej średnicy. Pościć go do przekaźników w aucie i tam dać dodatkowy przekaźnik. Przekaźnik podłączyłem do listwy zasilającej nr30. Nie bede pisał jak podłączać przekaźnik bo to każdy chyba wie. Z przekaźnika puścić kabel do kostki ISO można dolutowac kabelek z konektorem i włożyć go elegancko w kostkę ISO. (U mnie ten konektor z kawałkiem kabelka kosztuje 60 groszy)
I to wszystko. Oczywiście wszystkie kabel izolować. Najlepiej izolacja materiałową jak fabrycznie.
Efekt:
Przekręcimy kluczyk radio sie automatycznie włącza. Cofamy kluczyk ale nie wyjmujemy, radio nadal gra. Jak w fabrycznym radiu
Radio podłączone. Juz zakończyłem prace z przejściem na 2din tylko dekor od awaryjnych potrzebny i osłonka lewarka po lifcie. Jednostka Pioneer Avh-x8500 sygnał +12v poszedł od licznika pin 30 tak jak koledzy pisali, ale troche to poprawiłem tj, nie wiem jak duży prąd idzie przez ten przewód wiec zrobiłem to na przekazniku.
Wyjąc licznik odpiąć wtyczki rozebrać niebieska wtyczkę. Znaleść czerwony kabelek w pinie nr 30 (u mnie przy tym pinie była czerwona kropka) do niego jakoś tam dolutowac drugi kabelek mniej więcej o takiej samej średnicy. Pościć go do przekaźników w aucie i tam dać dodatkowy przekaźnik. Przekaźnik podłączyłem do listwy zasilającej nr30. Nie bede pisał jak podłączać przekaźnik bo to każdy chyba wie. Z przekaźnika puścić kabel do kostki ISO można dolutowac kabelek z konektorem i włożyć go elegancko w kostkę ISO. (U mnie ten konektor z kawałkiem kabelka kosztuje 60 groszy)
I to wszystko. Oczywiście wszystkie kabel izolować. Najlepiej izolacja materiałową jak fabrycznie.
Efekt:
Przekręcimy kluczyk radio sie automatycznie włącza. Cofamy kluczyk ale nie wyjmujemy, radio nadal gra. Jak w fabrycznym radiu

Było: A6 C5 1.8T 308/441
A6 C5 2.7 BiT 285/419
BMW E90 335i 385/601
Jest: A6 C7 3.0T 448/530
A4 B5 1.6 LPG
A6 C5 2.7 BiT 285/419
BMW E90 335i 385/601
Jest: A6 C7 3.0T 448/530
A4 B5 1.6 LPG