Witam wszystkich serdecznie,
Od niedługiego czasu jestem posiadaczem Audi A6 C5 z 2000 roku. W środku mam radio oryginalne Audi Symphony i ostatnio zauważyłem, że w ogóle nie chce czytać płyt. Nie wnikam już dlaczego, mam w planach wymienićje na coś nowszego, coś co odczytywałoby MP3 z pendrive'a/karty pamięci i miałoby bluetooth. Myślałem także o czymś z ekranem, dzięki czemu mógłbym w przyszłości domontować kamerkęcofania. Radio najlepiej jakby było 2DIN, bo nie chciałbym wstawiać za dużo zaślepek. Zupełnie nie znam się na markach, więc przychodzę do Was z pytaniem. Znalazłem na allegro cośtakiego http://allegro.pl/radio-samochodowe-vor ... 6e963204c8. Czy miał ktoś z tym radiem do czynienia i może napisać czy warto, czy spełni wyżej wymienione wymagania? A może lepiej dorzucić coś do budżetu i kupićcoś lepszego? Z góry dzięki za odpowiedzi
Wymiana radia symphony na nieoryginalne
-
- Forum Audi A6 / A7
- Kontakt:
Jak chcesz nie fabryczne a zalezy Ci na jakości to kenwood, a ja na Twoim miejscu zostalbym przy ori osobiście ostatnio zmieniłem symphony1 na symphony2, i powiem ze wygoda z wbudowana zmieniarka + możliwość podlaczenia jakiegos emulatora zmieniarki czy modułu ipoda i w zupełności wystarcza. A do innych rzeczy mam telefon ewentualnie trzeba jakos wpasowac tablet 

-
- Forum Audi A6 / A7
- Imię: Piotr
- Rocznik: 2002
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ALF 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
Re: Wymiana radia symphony na nieoryginalne
Cześć,
mam w mojej C5 radio symphony, w którym nie działa odtwarzacz CD... Radio jest 2din i chciałbym wrzucić tam coś w zamian z androidem.
Ma ktoś coś godnego polecenia?
Idealne byłoby takie, do którego można byłoby podłączyć kamerę i czujniki cofania (seryjne).
Z góry dzięki za pomoc!
mam w mojej C5 radio symphony, w którym nie działa odtwarzacz CD... Radio jest 2din i chciałbym wrzucić tam coś w zamian z androidem.
Ma ktoś coś godnego polecenia?