[ A6 C5] Podłączenie subwoofera aktywnego zamiast fabryczneg
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 55
- Rejestracja: 25 sty 2012, 10:11
- Imię: Endriu
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Wyszków
[ A6 C5] Podłączenie subwoofera aktywnego zamiast fabryczneg
Witam
Czy ma ktoś w posiadaniu opis kostki 8 PIN, która podłączona jest do subwoofera?
Kolory kabli:
niebiesko-czerwony,
niebiesko-zielony,
brązowo-czerwony,
brązowy,
biały
biały
żółty
brązowo-biały.
Fabryczny sub będzie odłączony, a w jego miejsce podłącze drugi z wzmacniaczem, który posiada wejścia high-in, potrzebuje z tej kostki cztery kable głośnikowe i sterowanie wzmacniaczem, zasilanie i masa poleci bezpośrednio z aku.
Z góry dzięki za pomoc
Pozdrawiam
Czy ma ktoś w posiadaniu opis kostki 8 PIN, która podłączona jest do subwoofera?
Kolory kabli:
niebiesko-czerwony,
niebiesko-zielony,
brązowo-czerwony,
brązowy,
biały
biały
żółty
brązowo-biały.
Fabryczny sub będzie odłączony, a w jego miejsce podłącze drugi z wzmacniaczem, który posiada wejścia high-in, potrzebuje z tej kostki cztery kable głośnikowe i sterowanie wzmacniaczem, zasilanie i masa poleci bezpośrednio z aku.
Z góry dzięki za pomoc
Pozdrawiam
Prawdopodobnie to będzie to:
1 - +12V stałe
2/3 - wyjście na lewe głośniki wysoko i średnio tonowe (tył)
4 - masa
5 - sterowanie zał/wył + 12V
6 - wejście kanał lewy
7 - wejście kanał prawy
8 - masa wejście
9/10 - wyjście na prawe głośniki wysoko i średnio tonowe (tył)
Ale który to 1 to Ci nie powiem bo nie jestem pewny na 100%
jeśli dobrze myślę to potrzebne będą 5,6 i 7. Sam planuję wyprowadzić sobie instalację pod dodatkowego suba. Można wpiąć się w te kabelki aby oba działały?
1 - +12V stałe
2/3 - wyjście na lewe głośniki wysoko i średnio tonowe (tył)
4 - masa
5 - sterowanie zał/wył + 12V
6 - wejście kanał lewy
7 - wejście kanał prawy
8 - masa wejście
9/10 - wyjście na prawe głośniki wysoko i średnio tonowe (tył)
Ale który to 1 to Ci nie powiem bo nie jestem pewny na 100%

jeśli dobrze myślę to potrzebne będą 5,6 i 7. Sam planuję wyprowadzić sobie instalację pod dodatkowego suba. Można wpiąć się w te kabelki aby oba działały?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 55
- Rejestracja: 25 sty 2012, 10:11
- Imię: Endriu
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Wyszków
Dzięki wielkie za pomoc.Co do suba to można, tylko jak zamontujesz drugiego to byt fabrycznego nie ma sensu. W moim przypadku będzie to kenwood 12 cali, tak więc fabrycznego nie będzie słychać. Sterowanie można w sumie próbnikiem wybadać, tylko gorzej jak podepnę 12V pod kanał głośnika 

AEB 150KM + wirus na 180KM 

Najlepiej jeszcze posprawdzaj gdzie jest to 12V dla pewności. Sprawdź czy po odłączenia suba będą działały tylne głośniki bo niby w nim jest dla nich wzmacniacz. W wolnej chwili sam zajrze czy będą działać czy też nie. Moje nagłośnienie to blaupunkt 

A6 C6 Avant 3.0 TDI ASB (program Abt) Quattro Tiptronic 2006r. S-line
A6 C5 Avant 2.5 TDI AKE Quattro Tiptronic 2001r. FL
A6 C5 Avant 2.5 TDI AKE Quattro Tiptronic 2001r. FL
elmo a w czym jest lepsze podłączenie 4 pinów do high in od podłączenia 2 kanałów do wejścia low in? Pytam z ciekawości bo nigdy jeszcze nie montowałem wzmacniaczy i suba dodatkowego i nie wiedziałem nawet że jest takie rozróżnienie wejść. Kabelki wypiąłeś z org. wtyczki czy inaczej to zorbiłeś? Tak czy owak, super że ci się udało :D
A6 C6 Avant 3.0 TDI ASB (program Abt) Quattro Tiptronic 2006r. S-line
A6 C5 Avant 2.5 TDI AKE Quattro Tiptronic 2001r. FL
A6 C5 Avant 2.5 TDI AKE Quattro Tiptronic 2001r. FL
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 55
- Rejestracja: 25 sty 2012, 10:11
- Imię: Endriu
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Wyszków
Teoretycznie nie ma znaczenia większego, tylko żeby podłączyć się pod lowIN we wzmacniaczu musiałbym jakoś wycudować ekranowany przewód RCA ( chinch). Kostka fabryczna została nietknięta, przewody zarobiłem konektorami rurkowymi i pozgniatałem je na płasko przez co bardzo ścisło weszły od strony kabli. Oczywiście kostka trafiła z powrotem w gniazdo w subie, a cała wiązka dostała nową izolację 

AEB 150KM + wirus na 180KM 

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 388
- Rejestracja: 27 cze 2010, 10:15
- Imię: Mi hał
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Ja właśnie też planuję podłączenie dodatkowego wzmaka. Mój stary blaupunkt nie ma wejść high lever więc planuję kupić adapter Hig to low level.
Ja dodatkowo planuje zamontowanie włącznika na Remote do dodatkowego wzmaka.
Czyli jak będę słuchał radyjka na postoju to pstryk i drugi wzmak nie działa:)
napisz jeszcze raz jak rozdzieliłeś kable bo nie rozumiem. Wyciągnąłeś piny i na nowo spiąłeś już dwa kable?
Ja dodatkowo planuje zamontowanie włącznika na Remote do dodatkowego wzmaka.
Czyli jak będę słuchał radyjka na postoju to pstryk i drugi wzmak nie działa:)
napisz jeszcze raz jak rozdzieliłeś kable bo nie rozumiem. Wyciągnąłeś piny i na nowo spiąłeś już dwa kable?
A6 C5 2,4 v6, Peugeot 508 i powrót do Audi a6 c7:)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 55
- Rejestracja: 25 sty 2012, 10:11
- Imię: Endriu
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Wyszków
Pinów nie wyciągałem z kostki, nowe kable zarobiłem takimi konektorami:
![Obrazek]()
które zgniotłem na płasko i wciskałem je w piny w kostce od strony kabli. Weszły bardzo ścisło, trzeba było tylko odwinąć izolacji sporo, żeby dostać się do pinów 9 i 10. A do podłączenia swojego wzmacniacza nie potrzebujesz żadnego adaptera, wykorzystaj piny 6,7 i 8 z opisu kolegi Aibatt, posprawdzaj tylko prąd dla pewności.
a co do wyłącznika sterowania, to pociągnij ze stacyjki + po włączeniu zapłonu i nie będziesz musiał robić włącznika, poprostu po wyłączeniu zapłonu wzmacniacz będzie się wyłączał, miałem tak w poprzednim aucie zrobione.
które zgniotłem na płasko i wciskałem je w piny w kostce od strony kabli. Weszły bardzo ścisło, trzeba było tylko odwinąć izolacji sporo, żeby dostać się do pinów 9 i 10. A do podłączenia swojego wzmacniacza nie potrzebujesz żadnego adaptera, wykorzystaj piny 6,7 i 8 z opisu kolegi Aibatt, posprawdzaj tylko prąd dla pewności.
a co do wyłącznika sterowania, to pociągnij ze stacyjki + po włączeniu zapłonu i nie będziesz musiał robić włącznika, poprostu po wyłączeniu zapłonu wzmacniacz będzie się wyłączał, miałem tak w poprzednim aucie zrobione.
AEB 150KM + wirus na 180KM 

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 388
- Rejestracja: 27 cze 2010, 10:15
- Imię: Mi hał
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
tzn włącznik mi się przyda żeby wyłączać dodatkowy wzmacniacz, żeby działał tylko oryginalny.
u siebie mam wejścia RCA czyli muszę dolutować koĂącówki RCA, faktycznie tak się da.
Prowadziłem już kabel do zmieniarki po stronie kierowcy, kabel prądowy pewnie prawą stroną poprowadzę. Opisz którędy prowadziłeś? pod schowkiem i pod plastik?
u siebie mam wejścia RCA czyli muszę dolutować koĂącówki RCA, faktycznie tak się da.
Prowadziłem już kabel do zmieniarki po stronie kierowcy, kabel prądowy pewnie prawą stroną poprowadzę. Opisz którędy prowadziłeś? pod schowkiem i pod plastik?
A6 C5 2,4 v6, Peugeot 508 i powrót do Audi a6 c7:)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 388
- Rejestracja: 27 cze 2010, 10:15
- Imię: Mi hał
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
hej, a powiedz proszę te piny 2,3 i 9,10 - jak je podłączyłeśelmo_mc pisze:Sub już sieje popłoch i zniszczeniePiny 2,3 i 9,10 poszły do highIn we wzmacniaczu, a 5 do sterowania, także opis jest dobry. Zasilanie oczywiście bezpośrednio z baterii przy rurkach od klimy.


-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 388
- Rejestracja: 27 cze 2010, 10:15
- Imię: Mi hał
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt: