oryginalna instalacja podłaczenia radia Audi concert
oryginalna instalacja podłaczenia radia Audi concert
Witam wszystkich! Mam problem z podłączeniem oryginalnego radia audi concert II Audi A6 C5 1.9 TDI 110 KM 1997r sedan auto nie posiada oryginalnej instalacji elektrycznej podłączenia radia nie posiada subwoofera ani instalacji do niego. Sprawdzałem kod wyposażenia audi fabrycznie wyszła bez radia i bez głośników. Kupiłem oryginalny subwoofer głośniki do drzwi posiadam nawet oryginalną wiązkę elektryczną całej instalacji subwoofera z wszystkimi oryginalnymi kostkami zasilającymi, ( wypruta z anglika 2001 rok ) Problem tkwi gdzie podpiąć oryginalne zasilanie radia i subwoofera by wszystko grało jak należy? Poprzedni właściciel podłączył radio JVC do wiązki elektrycznej przewodów wychodzących z prawej dolnej strony pod tapicerką podłogi kable odcięte od czego? Nie wiem podpięte bezpośrednio do zasilania starego radia JVC ,głośniki podłączył bezpośrednio kablami do radia całość gra idealnie. Podpinając oryginalne radio audi concert II do tej instalacji nie gra tył, nie pamięta kodu radia, nie podświetla przycisków. Rozwiązanie proste oryginalne radio audi concert II zasila tylko przednie głośniki a subwoofer tył. Wiem! Problem podświetlenia przycisków itd. Adapter can-bus kumam. Szyna can Podpiąłem adapter can-bus do tej instalacji od JVC oraz radio concert II gra! ale, zniknął problem tylko podświetlenia , brak zapamiętania kodu po wyjęciu kluczyka ze stacyjki, brak możliwości włączenia radia bez włożonego kluczyka do stacyjki. Zwracam się z prośbą o pomoc, szukałem na forum nie znalazłem by ktoś w swoim opisywał problem że nie posiadał oryginalnej instalacji zasilania radia.
Eddi
Dziękuje za zainteresowanie moim problemem dokładnie tak jak napisałeś głównym problemem jest zasilanie radia nie mam pojęcia jak prawidłowo go podłączyć pościągałem schematy elektryczne podłączenia radia całą instalacje elektryczną Audi A6 C5 i to co tam jest pokazane u mnie nie istnieje ogólny bałagan w instalacji elektrycznej podłączenie radia które tam było wcześniej JVC mogę dodać fotki ale uprzedzam z podziwu nie wyjdziecie sam zachwyt ! Mnie to przeraziło więc walczę już tak ponad 1,5 roku nawet jeden elektryk samochodowy( partacz jak to się okazało póÂźniej ) tzw. druciarz, mi to robił skończyło się na spaleniu modułu komfortu. Ale mam pytanie czy jeśli jakimś cudem uda mi się to prawidłowo kiedyś podłączyć jak nastąpi jakiś cud to czy trzeba adaptować radio Vagiem?
Pozdrawiam!
Pozdrawiam!
Eddi
Tak jak pisałem wcześniej posiadam schematy elektryczne podłączenia radia Audi concert opis wtyczek itd. oraz schemat elektryczny całej instalacji Audi A6 C5 problem tkwi z dobraniem odpowiedniego podłączenia zasilania tu jest główny problem w aucie nie istnieje oryginalna instalacja do podłączenia radia nigdy jej tam nie było tak wyszło auto z fabryki. trzeba wszystko robić od początku , podłączyć pod bezpieczniki pod kluczyk stacyjki itd.
Eddi
mogę podać kod wyposażenia audi który znajduje się w książce pojazdu oraz na wlepce w bagażniku na wysokości koła zapasowego proszę!
X0A = National sales program germany
B0A = Poj. bez szczególnych krajowych wymogów techn.
C6U = Obręcz koła ze stopów lekkich 6 jx15h2 et45
G0C = Manualna 5-biegowa skrzynia b. (przelozenia sport.)
H7M = Tires 195/65 r 15 v aerodynamic
J0R = Akumulator battery 380 A (80 Ah)
M6N = 4-cylindrowy silnik z wtryskiem paliwa 1,9 l litera kodowa
Q1A = Siedzenia normalne
1BA = Pakiet zawiesz. komfortowe
1AH = Abs i eds
1G3 = Kolo zapasowe normalne zamiast dojazdowki
2PG = Kierownica do inst.pod.powietrz.
1N1 = Elektryczno-hydraul. wspomaganie ukladu kierown.
5RQ = Lusterko na wysięgniku (konvex) str. prawa
5SL = Lusterko na wysięgniku (konvex) 1f52
T1R = Silnik 4-cylindrowy wysokoprężny turbo 1,9 l litera kodowa
0JH = Klasa masy pojazdu os przednia >> zakres mas: 1ba:1386-1435; 1bj:1386-1435
3S0 = Bez poręczy dachowych
4UE = Lewo/prawo
0YD = Klasy ciezaru-os tylna >> zakres ciezaru:
0G1 = Przedłużenie okresu przeglÂĄdu
8AA = Bez radia
8GL = Alternator
8RA = Bez głoÂŚników
1KD = Hamulce tarczowe tył
1LB = Faustsattelbremse przod
3FA = Bez wkładu dachu (dach pełny)
1BA = Pakiet zawiesz. komfortowe
X0A = National sales program germany
B0A = Poj. bez szczególnych krajowych wymogów techn.
C6U = Obręcz koła ze stopów lekkich 6 jx15h2 et45
G0C = Manualna 5-biegowa skrzynia b. (przelozenia sport.)
H7M = Tires 195/65 r 15 v aerodynamic
J0R = Akumulator battery 380 A (80 Ah)
M6N = 4-cylindrowy silnik z wtryskiem paliwa 1,9 l litera kodowa
Q1A = Siedzenia normalne
1BA = Pakiet zawiesz. komfortowe
1AH = Abs i eds
1G3 = Kolo zapasowe normalne zamiast dojazdowki
2PG = Kierownica do inst.pod.powietrz.
1N1 = Elektryczno-hydraul. wspomaganie ukladu kierown.
5RQ = Lusterko na wysięgniku (konvex) str. prawa
5SL = Lusterko na wysięgniku (konvex) 1f52
T1R = Silnik 4-cylindrowy wysokoprężny turbo 1,9 l litera kodowa
0JH = Klasa masy pojazdu os przednia >> zakres mas: 1ba:1386-1435; 1bj:1386-1435
3S0 = Bez poręczy dachowych
4UE = Lewo/prawo
0YD = Klasy ciezaru-os tylna >> zakres ciezaru:
0G1 = Przedłużenie okresu przeglÂĄdu
8AA = Bez radia
8GL = Alternator
8RA = Bez głoÂŚników
1KD = Hamulce tarczowe tył
1LB = Faustsattelbremse przod
3FA = Bez wkładu dachu (dach pełny)
1BA = Pakiet zawiesz. komfortowe
Eddi
Problem z podłączeniem zasilania rozwiązany! Pozostało tylko podłączenie systemu GALA ale nie wiem gdzie szukać przewodów od tego skąd one wychodzą? Oryginalna wtyczka zasilania radia Audi A6 C5 model 98 rok ma:
1. GALA
2. tel mute
3. K-Bus
4. S-Kont
5. sterowanie anteną
6. podświetlenie
7. zasilanie +12V
8. masa zasilania
GALA - regulacja głośności w zależności od prędkości jazdy.
Nie mam podłączonych przewodów :
1.?
2.? Nie mam telefonu.
3.?
4.?
pozostałe mam podłączone prawidłowo. Ktoś się orientuje?
1. GALA
2. tel mute
3. K-Bus
4. S-Kont
5. sterowanie anteną
6. podświetlenie
7. zasilanie +12V
8. masa zasilania
GALA - regulacja głośności w zależności od prędkości jazdy.
Nie mam podłączonych przewodów :
1.?
2.? Nie mam telefonu.
3.?
4.?
pozostałe mam podłączone prawidłowo. Ktoś się orientuje?
Eddi