[A6 C5] Montaż kierownicy multifunkcyjnej - opis
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7173
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Moje auto: Inne
- Rocznik: 2019
- Nadwozie: Inne
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Września
trzeba zrobić po prostu, nie bardzo rozumiem drugą część pytania
parę postów wyżej wrzuciłem rozpiskę pinów przekaźnika: a6-c5-montaz-kierownicy-multifunkcyjnej ... htm#905879
z tych pinów w twoim przypadku interesują Ciebie - pin 1 i 3 czyli CAN ( łączysz np. do szarej wtyki licznika pin 5 i pin 6 ) , pin 6 , pin 12 , pin 12 , pin 15 , pin 18
parę postów wyżej wrzuciłem rozpiskę pinów przekaźnika: a6-c5-montaz-kierownicy-multifunkcyjnej ... htm#905879
z tych pinów w twoim przypadku interesują Ciebie - pin 1 i 3 czyli CAN ( łączysz np. do szarej wtyki licznika pin 5 i pin 6 ) , pin 6 , pin 12 , pin 12 , pin 15 , pin 18
Witam. Zamontowałem kierownice w a6 c5 polift. Wszystko zgodnie z instrukcją. Przekażnik z koncówką C. Po podłączeniu okazało sie że nie wymaga kodowania wszystko działa jak należy. ALE chce polączyć sie z kierownica VCDS [16] Steering Wheel nie widzi kierownicy. Próbowąłem dwoma kablami i dwoma prograamami VCDS i VAG COM. Teraz moje pytanie czy jest różnica w który pin wepnę pin 6 z przekaznika do gniazda diagnostycznego po linii K pin7 czy po linii L pin 15. Może trzeba dodatkowo aktywowac kierownicę np. jak tempomat, lub coś w radiu dodatkowo kodowac, moze wina byc po stronie przekaznika? Z gory dziekuje za odpowiedz. Pozdrawiam.
- zarzyk
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 889
- Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Chcę zmienić obręcz kierownicy, jest po prostu wytarta, znalzłem ładną ale nie wiem czy była od multi czy nie. Czy sama obręcz będzie pasowała jak poprzekłądam wszystko od siebie? ja mam multi z 2000r
[ Dodano: 2019-01-24, 11:30 ]
czy na podstawie zdjęć można stwierdzić czy będzie pasowała? sama obręcz wygląda ładnie, moja jest taka jak by klar z niej zszedł i widać matowe miejsca.
[ Dodano: 2019-01-24, 11:30 ]
czy na podstawie zdjęć można stwierdzić czy będzie pasowała? sama obręcz wygląda ładnie, moja jest taka jak by klar z niej zszedł i widać matowe miejsca.
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a
Mam brak zasilania we wtyczce nad ta od poduchy w której powinno być zasilanie do modułu.
Kierownica to multi+ zmian biegów tip. Przekaźnik ma oznaczenia 4B0907487A.
Czy jest to prawidłowy? Takie auto już kupiłem i kiera nie działa. Gdzie szukac przyczyny?
Na wtyczce przekaźnika w pinach 10 oraz 12 jest +12 po zapłonie a na kierownicy nie ma.
Jak sprawdzić czy dochodzi zasilanie do tasmy czy to ona może byc winna?
Jaki nr taśmy szukac w celu kupna ewentualnie?
Kierownica to multi+ zmian biegów tip. Przekaźnik ma oznaczenia 4B0907487A.
Czy jest to prawidłowy? Takie auto już kupiłem i kiera nie działa. Gdzie szukac przyczyny?
Na wtyczce przekaźnika w pinach 10 oraz 12 jest +12 po zapłonie a na kierownicy nie ma.
Jak sprawdzić czy dochodzi zasilanie do tasmy czy to ona może byc winna?
Jaki nr taśmy szukac w celu kupna ewentualnie?
Radio to Rnsd. Wiem ze ktos z poprzednich właścicieli zmienial kierownice z multi na trojramienną ale pozniej znowu zostala zmieniona na multi z tym ze juz nie działała. Przestudiowalem watek i widze ze powienienem szukac z oznaczeniem H.bendzji pisze:jakie masz radio? ten przekaźnik nie obsługuje tiptronika w kierownicy
musisz Kolumne rozebrać i zobaczyć czy dochodzi napięcie do taśmy od drugiej strony
Co do zasilania tej tasmy to kyore piny beda za to odpowiedzilane?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1
- Rejestracja: 10 mar 2019, 16:19
- Lokalizacja: Wieluń
Cześć, również mam problem z podłączeniem a niestety zdjęcia z góry tematu są już dawno niedostępne.
Mój problem polega na tym że nie mam napięcia na górnych stykach w taśmie, poza tym nie wiem czego brakuje mi przy module w kierownicy (złączam zdjęcia). Zakupiłem kierownice z poduszką i przekaźnikiem z 1 kompletu. Nie mam również instalacji do której mógłbym podłączyć przekaźnik więc będę musiał coś z tym modzić. Czy ktoś z obcykanych mógłby mi przygotować taką wiązkę(taką którą wstawił kolega bendzji
Wysłany: 2018-09-25, 22:07.Zapłacę). Rok auta 2002, taśma 7 pinów, radio audi concert 1(będzie przesiadka na 2 din w późniejszym czasie).
Pozdrawiam!
https://zapodaj.net/28019d4722854.jpg.html -Kiera z widocznym modułem
https://zapodaj.net/36b4f55442744.jpg.html -Przekaźnik
ps: z czego najlepiej podać napięcie na to zasilanie z taśmy? ( włącznik świateł ? )
Mój problem polega na tym że nie mam napięcia na górnych stykach w taśmie, poza tym nie wiem czego brakuje mi przy module w kierownicy (złączam zdjęcia). Zakupiłem kierownice z poduszką i przekaźnikiem z 1 kompletu. Nie mam również instalacji do której mógłbym podłączyć przekaźnik więc będę musiał coś z tym modzić. Czy ktoś z obcykanych mógłby mi przygotować taką wiązkę(taką którą wstawił kolega bendzji
Wysłany: 2018-09-25, 22:07.Zapłacę). Rok auta 2002, taśma 7 pinów, radio audi concert 1(będzie przesiadka na 2 din w późniejszym czasie).
Pozdrawiam!
https://zapodaj.net/28019d4722854.jpg.html -Kiera z widocznym modułem
https://zapodaj.net/36b4f55442744.jpg.html -Przekaźnik
ps: z czego najlepiej podać napięcie na to zasilanie z taśmy? ( włącznik świateł ? )
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 30
- Rejestracja: 04 gru 2019, 13:39
- Lokalizacja: Pomorze zachodnie
Witam Szanownych panów, wertowałem tą instrukcję i niestety nie jestem w stanie nic wydedukować. Mam A6 C5 z maja 2001 z ESP 2,8 quattro. Kierownicę mam multi, podgrzewaną. Ale bez tipa na ramionach. Znalazłem kilka multi kierownic grzanych z tipem, opisanych jako A8/A6. No i niestety nie wiem co dalej z tym fantem... Trudno mi powiedzieć czy owe kierownice są przed czy poliftowe. Czy przed liftem występował tiptronic na kierownicy. Proszę o pomoc od czego zacząć oględziny.
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7173
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Moje auto: Inne
- Rocznik: 2019
- Nadwozie: Inne
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Września
nie - sama zmiana kierownicy nie ma na to wpływu - to przekaźnik multifunkcji komunikuje się w zależności od typu po remc albo can ( K line służy do diagnostyki )
W twoim przypadku wymiana kierownicy na multifunkcję z tipronikiem i podgrzewaną trafi na nastepujące problemy - dopasowanie wtyczki od zasilania podgrzewania w kierownicy ( albo wymiana taśmy na taką z końcówką Q na AL ) , wymiana przekaźnika multifunkcji na taki co obsługuje tiptronica i podciągnięcie 3 kabelków do wybieraka
W twoim przypadku wymiana kierownicy na multifunkcję z tipronikiem i podgrzewaną trafi na nastepujące problemy - dopasowanie wtyczki od zasilania podgrzewania w kierownicy ( albo wymiana taśmy na taką z końcówką Q na AL ) , wymiana przekaźnika multifunkcji na taki co obsługuje tiptronica i podciągnięcie 3 kabelków do wybieraka