Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[ A6 C5] MMI, GPS, Telefon?????

Car Audio
ODPOWIEDZ
marvet
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7

[ A6 C5] MMI, GPS, Telefon?????

Post autor: marvet » 29 paź 2011, 19:57

witam

jestem nowicjuszem jeśli chodzi o moje Audi A6, zakupione zostało m-c temu. Jest to model z końca 2004 roku, z tego co doczytałem jest to najuboższa wersja wersja MMI posiadam tylko CD w schowku.

Po wejściu w NAVI wyskakuje komunikat po ang. Nawigacja nie zainstalowana....

Na forum jest em od dziś, ale już troszkę czasu spędziłem.... widocznie jeszcze nie wystarczająco....
Moje pytania: (może sam do tego dojdę, ale zaawansowani użytkownicy, mogą pomóc od razu jeśli będą mieli chęć - z góry wielkie dzięki)
- czy każde A6 z CD ma zainstalowany GPS i mogę w jakiś sposób wgrać nawigację???
doczytałem, że powinienem mieć jakiś czytnik DVD w bagażniku, ale nic tam nie mam
- spolszczenie wersji ang. na polską, ewentualnie jaki kabelek czy może przez CD się da????
- no i funkcja telefonu, czy da się połączyć każdy telefon poprzez bluetooth - nic na ten temat nigdzie "chyba" nie ma

udało mi się wejść w jakieś "tajemnicze" menu chyba serwisowe, daje zdjęcie bodajże mojej wersji soft

mam również kilkanaście innych fotek w razie jakichkolwiek potrzeb oczywiście mogę udostępnić,

Obrazek

oczywiście bardzo proszę o pomoc

_powitania
_profil
Ostatnio zmieniony 29 paź 2011, 20:03 przez marvet, łącznie zmieniany 1 raz.

Damyk

Post autor: Damyk » 29 paź 2011, 20:54

Pierwsza rzecz, to kupiłeś A6 C6.
Co do MMI to masz MMI Basic bez nawigacji. Możesz ją doinstalować, ale musisz wymienić ten CD Player ze schowka na CD Navigation (nie DVD Navigation). Koszt ok. 500 PLN plus zdjęcie ochrony komponentów w serwisie (w Kielcach 300 PLN <szok> ) Moim zdaniem szkoda kasy na taki manewr, tym bardziej, że będzie to nawigacja tylko strzałkowa. Za ok. 2000 PLN można założyć MMI High, czyli z kolorowym ekranem i DVD w bagażniku, z menu po polsku.