Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Jakie dobre radio do c4?

Car Audio
ODPOWIEDZ
Kmicik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 93
Rejestracja: 23 paź 2014, 10:57
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1996
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wawa ->Poznań

Jakie dobre radio do c4?

Post autor: Kmicik » 13 sie 2015, 08:54

Od razu zaznaczę, że nie znam się na elektryce. Chciałbym kupić jakieś dobre radio i zastanawiam się, co wybrać. Przedział cenowy to tak do 500 złotych. Głośniki mam sprawne. Jak kupię, to mechanik mi podłączy czy powinienem z tym iść do elektryka?

Gość.

Post autor: Gość. » 13 sie 2015, 13:13

Zależy co potrzebujesz. W ofercie pioneera sa teraz dostepne radyjka o bardzo dobrych parametrach i przyjemnym dzwieku. Zakupiłem sobie takie za 200zł bez CD i kolorystyke ma pod kolor podswietlenia deski a ilośc funkcji to bite pol h strojenia :) Nie bede ci podawał modelu bo jest ich kilka z CD i bez więc wpisz sobie choć by w allegro Pioneer cena do 300zł i jako nowe-dla normalnych ludzi wystarcza. U mnie w połączeniu z boomboxem młóci solidnie :)

Przem@S

Post autor: Przem@S » 13 sie 2015, 21:21

Jak kolega wyżej napisał w granicach 300zł można znaleźć fajne radyjko nowe CD/MP3/USB .
Możesz sobie wybrać takie które będzie się Tobie jak najbardziej podobać . Ważne aby było firmowe typu Pioneer , Kenwood , Sony itd.
Wystrzegaj się radyjek firmy krzak które świecą , a nie grają .

dejer
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 85
Rejestracja: 12 lis 2012, 13:21
Lokalizacja: Kraków/Wawa

Post autor: dejer » 14 sie 2015, 08:03