Ale zawsze może w nią (powiedzmy akurat dzisiaj ) uderzyć większy kamień i wtedy już będzie uszkodzona mechanicznie. Jak wymienisz na nową to może znajdziesz jakąś folię ochronna na kamerkę?TomekC8 pisze:Przy używanych autach w firmie, również mam ochronę zniżek. Ubezpieczenie szyby i opon też dokupiłem, ale o kamerce nie pomyślałem Kamerka nie jest pęknięta, tylko jest nieszczelna.
Audi A6 40TDI 204KM
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 246
- Rejestracja: 08 gru 2018, 06:58
- Imię: TOMASZ
- Moje auto: A6 C8
- Rocznik: 2018
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 DDVF 211KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: wielkopolska
Dzisiaj byłem w serwisie. Kamera została wymieniona, systemy skalibrowane, wszystko działa tak jak powinno. Jako samochód zastępczy dostałem A6 2.0TDI 190KM, sedan, szyby dźwiękoszczelne, przebieg 45tys. Auto było z 2016 roku. Ponieważ nigdy nie jeździłem wcześniej poprzednią generacją A6, byłem bardzo ciekawy porównania do C8. I tutaj muszę Was zszokować: jest ogromna różnica na korzyść nowego modelu. Po pierwsze kabina C7 jest dużo słabiej wyciszona i nie chodzi tylko o szumy powietrza, ale również silnik, który jest zdecydowanie głośniej słyszalny w kabinie. Po drugie ewidentnie w modelu C8 widać po spalaniu i słychać po dźwięku, że jest to nowa konstrukcja silnika. Poniżej są zdjęcia z pomiaru spalania C7 i C8. Pomiaru dokonałem na tym samym dystansie, na tej samej drodze, w takich samych warunkach pogodowych, z taką samą średnią prędkością i czasem przejazdu. Różnica w spalaniu to 1,4 litra na korzyść C8. Po trzecie w C7 jadąc po nierównościach słychać w środku skrzypienia. U mnie skrzypiało tylko aluminium, a tutaj jest tego więcej. Chyba przestanę narzekać na C8, bo pomimo swoich wad, jest moim zdaniem najlepszym i najlepiej wyciszonym samochodem w swojej klasie.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Spalaniem na podstawie wskazań MMI nie sugerowałbym się zbytnio, bo może być to 10 % +/- w gorę lub w dół, więc rzeczywiste spalanie może być rożne. Jeżeli chodzi o wyciszenie, jakość wykonania czy tez zaawansowanie technologiczne to nie dziwi mnie przepaść na korzyść C8. Porównując C7 do F10/11 stwierdziłem zauważalne różnice na korzyść BMW, więc cieszy to, że Audi w następnej generacji się poprawiło.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 246
- Rejestracja: 08 gru 2018, 06:58
- Imię: TOMASZ
- Moje auto: A6 C8
- Rocznik: 2018
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 DDVF 211KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: wielkopolska
Odpuszczę sobie dodatkowe zabezpieczenie kamerki. Liczę, że sytuacja więcej się nie powtórzy.wallace pisze:Ale zawsze może w nią (powiedzmy akurat dzisiaj ) uderzyć większy kamień i wtedy już będzie uszkodzona mechanicznie. Jak wymienisz na nową to może znajdziesz jakąś folię ochronna na kamerkę?TomekC8 pisze:Przy używanych autach w firmie, również mam ochronę zniżek. Ubezpieczenie szyby i opon też dokupiłem, ale o kamerce nie pomyślałem Kamerka nie jest pęknięta, tylko jest nieszczelna.
Zbichu - jeśli chodzi o spalanie, to w moim aucie komputer nie oszukuje, bo różnica wynosi zaledwie 0,1-0,2 litra. Sprawdzałem, to wielokrotnie tankując pod korek i przeliczając osobiście. Niestety nie wiem jak było w przypadku C7, którym jechałem.
[ Dodano: 2019-03-02, 21:56 ]
Dobrze, że nie dostałem A6 z silnikiem V6, bo dzięki temu mogłem porównać lepiej obydwa modele. Dla mnie 204KM i 400Nm są w zupełności wystarczające do bezpiecznego i komfortowego przemieszczania się.shaqal pisze:Szkoda, że nie dostałeś A6 z normalnym silnikiem V6, wtedy byś wiedział czy 2.0tdi to był dobry wybór :D
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 389
- Rejestracja: 23 gru 2018, 14:50
- Imię: Przemek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warmia
Ja kupując pierwszą moją i obecną A6 słyszałem od znajomego "zobaczysz jak pojeździsz V6 to już nigdy nie kupisz R4", no i to jest prawdashaqal pisze:R4 pracuje jak popsuty silnikdrifter pisze:Masz rację, dobrze, że nie dostałeś V6. W końcu masz nowe auto, które powinno cieszyć przez chociaż 2 lata. Ja natomiast nie znam nikogo, kto by pojeździł V6 albo R6 i chciał wrócić do R4. A tak czego oczy nie widzą...
- leszekmw
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 874
- Rejestracja: 11 gru 2011, 13:13
- Imię: leszek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2014
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: lublin
u kogo tak masz ? ja w pzu mam tylko jedną..vikus pisze:To co Wy za ubezpieczenia beznadziejnie macie? Ja mam pełny pakiet i dwie pierwsze szkody z AC mam bez utraty zniżek.
skrzypienie w c7.., nie słyszłąłem w 3 którymi jeździłem..
no ale wyciszenie lepsze ..no to fajnie..może kiedyś sie kupi c8.. , dla mnie to istotna rzecz..
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 246
- Rejestracja: 08 gru 2018, 06:58
- Imię: TOMASZ
- Moje auto: A6 C8
- Rocznik: 2018
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 DDVF 211KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: wielkopolska
Przejechałem już 13tys/km. Nic niepokojącego się nie dzieje. Auto zachwyca poziomem wyciszenia. Ostatnio jechałem z kolegą, który siedząc w kabinie myślał, że to benzyna. Dzisiaj zmieniając opony na letnie, zauważyłem w środku opony piankę wygłuszającą. Ma ona grubość kilku centymetrów. Teraz po zmianie jest jeszcze ciszej, szok.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Wstyd przyznać ,ale pierwszy raz o czymś takim słyszę.Zaraz odpalam neta i zgłębiam wiedzę.TomekC8 pisze:Przejechałem już 13tys/km. Nic niepokojącego się nie dzieje. Auto zachwyca poziomem wyciszenia. Ostatnio jechałem z kolegą, który siedząc w kabinie myślał, że to benzyna. Dzisiaj zmieniając opony na letnie, zauważyłem w środku opony piankę wygłuszającą. Ma ona grubość kilku centymetrów. Teraz po zmianie jest jeszcze ciszej, szok.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga