Audi A6 40TDI 204KM
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 246
- Rejestracja: 08 gru 2018, 06:58
- Imię: TOMASZ
- Rocznik: 2017
- Moje auto: A6 C8
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: DDVB 3.0 286 KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: wielkopolska
Re: Audi A6 40TDI 204KM
Tak, jak pisałem wcześniej leasing kończy mi się w listopadzie. Przejechałem do tej pory 56tys/km. Chociaż do zmiany auta jeszcze długa droga, to cały czas szukam alternatywy do A6. Dzisiaj jadę oglądać Volvo S90, które właśnie przeszło FL. Dla mnie najważniejszymi kryteriami przy wyborze nowego samochodu będą; wygoda foteli, reakcja automatycznej skrzyni na wciśnięcie pedału gazu, wyciszenie przy prędkościach autostradowych, oferta leasingowa i oczywiście wygląd zewnętrzny(tutaj mogę iść na kompromis). Niestety obawiam się, że przy coraz słabszej jakości wykonania marek premium, będę miał trudności ze znalezieniem następcy A6 C8.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 13
- Rejestracja: 05 paź 2020, 12:37
- Imię: Piotr
- Rocznik: 2018
- Moje auto: Allroad C8
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
Re: Audi A6 40TDI 204KM
Widzę, że faktycznie dość smutno tutaj jest...
Ja zdecydowałem się na zakup Audi A6 Allroad, bo już BMW i Mercedes mnie zmęczyły. Ilość usterek w tamtych autach była podobna, w Mercedesie chyba nawet większa.
Czy żałuję? Absolutnie nie i im więcej tym autem jeżdżę, tym bardziej się do niego przekonuję. A przy obecnych warunkach na drodze, gdzie można wykorzystać napęd quattro (torsen) jestem wręcz oszołomiony tym, jak się to auto pewnie zachowuje na drodze. Poczucie bezpieczeństwa i wysoki komfort podróżowania są tutaj na najwyższym poziomie.
A kwestia ekranów itp. - niestety, od tego nie ma już odwrotu i wszystkie marki idą w tym samym kierunku! Bądźmy szczerzy - to jest tańsze rozwiązanie, niż fizyczne przyciski.

Ja zdecydowałem się na zakup Audi A6 Allroad, bo już BMW i Mercedes mnie zmęczyły. Ilość usterek w tamtych autach była podobna, w Mercedesie chyba nawet większa.
Czy żałuję? Absolutnie nie i im więcej tym autem jeżdżę, tym bardziej się do niego przekonuję. A przy obecnych warunkach na drodze, gdzie można wykorzystać napęd quattro (torsen) jestem wręcz oszołomiony tym, jak się to auto pewnie zachowuje na drodze. Poczucie bezpieczeństwa i wysoki komfort podróżowania są tutaj na najwyższym poziomie.
A kwestia ekranów itp. - niestety, od tego nie ma już odwrotu i wszystkie marki idą w tym samym kierunku! Bądźmy szczerzy - to jest tańsze rozwiązanie, niż fizyczne przyciski.
- leszekmw
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 874
- Rejestracja: 11 gru 2011, 13:13
- Imię: leszek
- Rocznik: 2013
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: lublin
Re: Audi A6 40TDI 204KM
no w przypadku tyłu s90 to na pewno..

ale siedzi się w środku a w środku s60 , ale tylko i wyłącznie w wersji inscription , jest świetnie ... mimo tych ekranów ale teraz jak piszemy sa one wszędzie.. , każdy idzie po taniości. A prosty lud sie cieszy że ma nowocześnie ...

pisałem już o tym że jeżdżę czasami na zmianę v90 w momentum i inscription.. , inscription jest także lepiej wyciszone według mnie.
mówisz o autach salonowych ?elpedracco pisze: ↑21 sty 2021, 10:44bo już BMW i Mercedes mnie zmęczyły. Ilość usterek w tamtych autach była podobna, w Mercedesie chyba nawet większa.
jeśli tak to możesz podać modele?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 13
- Rejestracja: 05 paź 2020, 12:37
- Imię: Piotr
- Rocznik: 2018
- Moje auto: Allroad C8
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
Re: Audi A6 40TDI 204KM
Tak, salonowych - BMW E90, F30, F20, G30, Mercedes GLK oraz W213
- leszekmw
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 874
- Rejestracja: 11 gru 2011, 13:13
- Imię: leszek
- Rocznik: 2013
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: lublin
Re: Audi A6 40TDI 204KM
no to faktycznie masz przegląd sytuacji..
choć koleżanka ma glk , klient w123 i nic im się od lat nie dzieje..
a co w bmw się sypało jakbyś mógł napisać w kilku słowach..?
taaa,,na to wychodzi że czym bardziej nowocześnie tym bardziej ma się co pierdo...
choć koleżanka ma glk , klient w123 i nic im się od lat nie dzieje..
a co w bmw się sypało jakbyś mógł napisać w kilku słowach..?
taaa,,na to wychodzi że czym bardziej nowocześnie tym bardziej ma się co pierdo...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 13
- Rejestracja: 05 paź 2020, 12:37
- Imię: Piotr
- Rocznik: 2018
- Moje auto: Allroad C8
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
Re: Audi A6 40TDI 204KM
W BMW to 2x turbina, awaria całego audio i jakieś drobne wycieki, w Mercedesie główny problem to nieustannie niedziałające się wyłączanie auta na światłach, problem z skrzynią, która po prostu nie reagowała na wrzucenie biegu i szwankujące czujniki parkowania.
- leszekmw
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 874
- Rejestracja: 11 gru 2011, 13:13
- Imię: leszek
- Rocznik: 2013
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: lublin
Re: Audi A6 40TDI 204KM
2 x turbina ? w tym samym ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 13
- Rejestracja: 05 paź 2020, 12:37
- Imię: Piotr
- Rocznik: 2018
- Moje auto: Allroad C8
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Poznań
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 66
- Rejestracja: 12 cze 2020, 22:55
- Imię: roy
- Rocznik: 2019
- Moje auto: A6 C8
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: DDVB 3.0 286 KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: PL
Re: Audi A6 40TDI 204KM
Volvo świetnie wygląda wewnątrz. Ciekaw jestem jak z jego wyciszeniem. Ostatnio jeździłem nową xc90 (kolega wziął na weekend). Auto bardzo ładne, jednak wyciszenie silnika (chodzi głównie o ruszanie), dynamika jazdy (była to wersja d5) oraz wyciszenie przy prędkościach autostradowych, były rozczarowujące. W konsekwencji zdecydował się na auto innej marki.TomekC8 pisze: ↑21 sty 2021, 10:28Tak, jak pisałem wcześniej leasing kończy mi się w listopadzie. Przejechałem do tej pory 56tys/km. Chociaż do zmiany auta jeszcze długa droga, to cały czas szukam alternatywy do A6. Dzisiaj jadę oglądać Volvo S90, które właśnie przeszło FL. Dla mnie najważniejszymi kryteriami przy wyborze nowego samochodu będą; wygoda foteli, reakcja automatycznej skrzyni na wciśnięcie pedału gazu, wyciszenie przy prędkościach autostradowych, oferta leasingowa i oczywiście wygląd zewnętrzny(tutaj mogę iść na kompromis). Niestety obawiam się, że przy coraz słabszej jakości wykonania marek premium, będę miał trudności ze znalezieniem następcy A6 C8.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 246
- Rejestracja: 08 gru 2018, 06:58
- Imię: TOMASZ
- Rocznik: 2017
- Moje auto: A6 C8
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: DDVB 3.0 286 KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: wielkopolska
Re: Audi A6 40TDI 204KM
Jestem już po oględzinach S90 w salonie. Moim zdaniem S90 jest zdecydowanie lepiej wykończona we wnętrzu od mojej A6. Pompowane fotele przednie są również wygodniejsze od tych w Audi. Teraz planuję wziąć auto na testy, żeby przekonać się jak wygląda wyciszenie i czy są lagi.
- leszekmw
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 874
- Rejestracja: 11 gru 2011, 13:13
- Imię: leszek
- Rocznik: 2013
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: lublin
Re: Audi A6 40TDI 204KM
no to daj znać ..jaką werscję oglądałeś ?
tak jak pisąłem , volvo 90 na pewno jest bardziej komfoertowe od c7 , od c8 nie wiem , nie jeździłem..
dynamika - wóz waży ponad 2100kg , koni nie za wiele więc cudów nie będzie , ale do setki 7,5 to chyba wystarczająco ..to nie wyścigówka , to suv
, tak samo jeśli chodzi o wyciszenie , gabaryty robią swoje.
tak jak pisąłem , volvo 90 na pewno jest bardziej komfoertowe od c7 , od c8 nie wiem , nie jeździłem..
te silniki nie są głośne , maja tylko inny dźwięk od grupy vw..taki jakby wyższy , bardziej dokuczliwy ..przynajmniej według mnie..
dynamika - wóz waży ponad 2100kg , koni nie za wiele więc cudów nie będzie , ale do setki 7,5 to chyba wystarczająco ..to nie wyścigówka , to suv

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 66
- Rejestracja: 12 cze 2020, 22:55
- Imię: roy
- Rocznik: 2019
- Moje auto: A6 C8
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: DDVB 3.0 286 KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: PL
Re: Audi A6 40TDI 204KM
Faktycznie, czas przyspieszania w zupełności wystarczający. Pewnie przez gabaryty auta odczucia były takie a nie inneale do setki 7,5 to chyba wystarczająco ..to nie wyścigówka , to suv, tak samo jeśli chodzi o wyciszenie , gabaryty robią swoje.

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 66
- Rejestracja: 12 cze 2020, 22:55
- Imię: roy
- Rocznik: 2019
- Moje auto: A6 C8
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: DDVB 3.0 286 KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: PL
Re: Audi A6 40TDI 204KM
Tomasz, daj znać jak wrażenia z jazd s90-tką
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 246
- Rejestracja: 08 gru 2018, 06:58
- Imię: TOMASZ
- Rocznik: 2017
- Moje auto: A6 C8
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: DDVB 3.0 286 KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: wielkopolska
Re: Audi A6 40TDI 204KM
S90 odbieram w sobotę. Dam znać w poniedziałek po teście. Niestety nie mieli D5, więc zdecydowałem się na B5 250KM Inscription.
- leszekmw
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 874
- Rejestracja: 11 gru 2011, 13:13
- Imię: leszek
- Rocznik: 2013
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: lublin
Re: Audi A6 40TDI 204KM
super że inscription..
no ciekaw jestem co napiszesz o porównaniu komfortu podróżowania , chodzi mi o hałas w kabinie.., odgłosy zawieszenia , z zewnątrz..
dobrze że będziesz miał bezpośrednie porównanie tzn. przesiadka z wozu do wozu , tak jest najlepiej bo czasami wystarczy przejechać 1000 metrów i już wiadomo co i jak...
no ciekaw jestem co napiszesz o porównaniu komfortu podróżowania , chodzi mi o hałas w kabinie.., odgłosy zawieszenia , z zewnątrz..
dobrze że będziesz miał bezpośrednie porównanie tzn. przesiadka z wozu do wozu , tak jest najlepiej bo czasami wystarczy przejechać 1000 metrów i już wiadomo co i jak...