Audi A6 40TDI 204KM
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 246
- Rejestracja: 08 gru 2018, 06:58
- Imię: TOMASZ
- Rocznik: 2017
- Moje auto: A6 C8
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: DDVB 3.0 286 KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: wielkopolska
Macie rację, że największą wadą aut elektrycznych jest ich zasięg. Gdyby jednak kupić takiego e-Trona jako drugie auto, to ma to już sens. A6 z silnikiem wysokoprężnym służyłaby do jazdy w dalekie trasy (zasięg 1000km), a e-Tron z zasięgiem 300km (taki pokazywało mi zasięg) do miasta i krótszych tras. Prawda jest jednak taka, że gdyby nie ograniczenia z zasięgiem i infrastrukturą, to bez chwili wahania przesiadłbym się z A6 na e-Trona. Jazda takim samochodem, to są zupełnie inne doznania. W mojej A6 jest bardzo cicho ale wyciszenie e-Trona, to jest mistrzostwo świata.
[ Dodano: 2020-02-09, 20:56 ]
Po 15 miesiącach używania nawigacji online Audi stwierdzam, że jest ona bezużyteczna w Polsce. Od grudnia 2019r. otwarty jest cały odcinek drogi ekspresowej S5 Wrocław-Poznań. Pomimo tego nawigacja nadal nie widzi kilku fragmentów tej drogi. Bez przerwy przelicza nową trasę i każe opuścić S5 pomimo tego, że cały odcinek już kilkukrotnie przejechałem. Aktualizacja map pobierana jest automatycznie.
[ Dodano: 2020-02-09, 20:56 ]
Po 15 miesiącach używania nawigacji online Audi stwierdzam, że jest ona bezużyteczna w Polsce. Od grudnia 2019r. otwarty jest cały odcinek drogi ekspresowej S5 Wrocław-Poznań. Pomimo tego nawigacja nadal nie widzi kilku fragmentów tej drogi. Bez przerwy przelicza nową trasę i każe opuścić S5 pomimo tego, że cały odcinek już kilkukrotnie przejechałem. Aktualizacja map pobierana jest automatycznie.
- KKgg
- Moderator
- Posty: 613
- Rejestracja: 19 gru 2018, 15:32
- Imię: Krzysiek
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 TDI 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Radom
Tomek a jak asystent utrzymania pasa ruchu? W innym wątku wspomniałeś że działa dość rachityczne i miałeś próbować go dostosować z pomocą ustawień i dać znać. Pomogło coś grzebanie w mmi?
Moje modzenie: hak Ori, kamera cofania ori, komforty z masażem+dołożenie ogrzewania kanapy tył, dołożenie wzmacniacza+wymiana głośników, dołożenie grzanej kiery i Webasto
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 17
- Rejestracja: 04 sty 2020, 23:32
- Imię: Piotr
- Rocznik: 2019
- Moje auto: A6 C8
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: DDVB 3.0 286 KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wielkopolska
Z tego co wiem, to w przeciwieństwie do Volkswagenów, Audi aktywnie prowadzi po pasie ruchu tylko kiedy jest uruchomiony aktywny tempomat. Bez tempomatu sygnalizuje niebezpieczeństwo opuszczenia pasa i „odbija” kierownicą, ale bez stabilnego utrzymania toru jazdy. A więc pong pong od krawędzi do krawędzi.
W VW natomiast aktywne utrzymanie na pasie ruchu nie wymaga uruchomienia ACC (tempomat aktywny).
W VW natomiast aktywne utrzymanie na pasie ruchu nie wymaga uruchomienia ACC (tempomat aktywny).
Witam,
Chciałbym się zapytać czy mieliście okazję porównać wyciszenie auta z i bez szyb dźwiękoszczelnych?
Pytam bo widzę, ze zostało jeszcze pare aut z 2019 roku gotowych do wzięcia jednak bez szyb dźwiękoszczelnych.
Osobiście jeżdżę Skodą Superb II FL i powiem, że wyciszenie przy wysokich prędkościach to masakra.
Serdecznie pozdrawiam,
Zbyszek
Chciałbym się zapytać czy mieliście okazję porównać wyciszenie auta z i bez szyb dźwiękoszczelnych?
Pytam bo widzę, ze zostało jeszcze pare aut z 2019 roku gotowych do wzięcia jednak bez szyb dźwiękoszczelnych.
Osobiście jeżdżę Skodą Superb II FL i powiem, że wyciszenie przy wysokich prędkościach to masakra.
Serdecznie pozdrawiam,
Zbyszek
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 131
- Rejestracja: 02 cze 2019, 15:38
- Imię: Nie ma imienia
- Rocznik: 2021
- Moje auto: Nie znam profilu
- Nadwozie: Inne
- Silnik: 3.0 BiTDI 313KM
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Brak
- Paliwo: Brak
- Lokalizacja: Gdańsk
Czyli jest jakieś oficjalne rozwiązanie, z Audi/od producenta? Czyli już nie każdy serwis po prostu będzie próbował prowizorki?TomekC8 pisze:Ciekawa uwaga. W kwietniu odbiorę golfa, to sprawdzę jak ten system działa w vw.
[ Dodano: 2020-02-26, 16:10 ]
Będąc przy okazji w salonie Audi dowiedziałem się, że jest już ustalona procedura naprawy skrzypiącej deski rozdzielczej. U mnie po naprawie nadal jest cicho.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 246
- Rejestracja: 08 gru 2018, 06:58
- Imię: TOMASZ
- Rocznik: 2017
- Moje auto: A6 C8
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: DDVB 3.0 286 KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: wielkopolska
Tak, jest jakieś rozwiązanie od producenta.
[ Dodano: 2020-02-28, 08:35 ]
[ Dodano: 2020-02-28, 08:35 ]
Niestety nie jeździłem A6 bez klejonych szyb, ale podejrzewam, że i tak będzie dużo ciszej niż w Superbie, którym jeździsz. Wszystko zależy z jakiego auta się przesiadasz. Pomimo tego uważam, że nowa A6 z szybami dźwiękoszczelnymi, jest najlepiej wyciszonym samochodem w swojej klasie. W bmw seri 5 takich szyb nawet nie można zamówić. Najlepszym rozwiązaniem będzie, jak umówisz się w salonie na jazdę testową.yataman pisze:Witam,
Chciałbym się zapytać czy mieliście okazję porównać wyciszenie auta z i bez szyb dźwiękoszczelnych?
Pytam bo widzę, ze zostało jeszcze pare aut z 2019 roku gotowych do wzięcia jednak bez szyb dźwiękoszczelnych.
Osobiście jeżdżę Skodą Superb II FL i powiem, że wyciszenie przy wysokich prędkościach to masakra.
Serdecznie pozdrawiam,
Zbyszek
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 131
- Rejestracja: 02 cze 2019, 15:38
- Imię: Nie ma imienia
- Rocznik: 2021
- Moje auto: Nie znam profilu
- Nadwozie: Inne
- Silnik: 3.0 BiTDI 313KM
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Brak
- Paliwo: Brak
- Lokalizacja: Gdańsk
Dzwoniłem i to podobno jest cześć konfiguracji auta i tylko na etapie zakupu można zmieniać. Po odbiorze już nie...Quash pisze:W Q3 3 lata temu się dało więc jeśli nie zmienili polityki firmy to nie powinno być problemu, warunkiem oczywiscie bylo wcześniejsze robienie wszelkich przeglądów etc. w ASO.
dueerre pisze:Podobno poprawili tego laga.damos pisze:to w 55 TFSI sytuacja wygląda podobnie, to sa dokladnie takie sytuacje jak opisujesz z rowerzysta, przy dojezdzie do ronda itd. cos jakby podduszało i nagle strzal... Musze sie przestawic, nic mi innego nie pozostaje.dueerre pisze: W korkach bywa różnie... od 14L/100 do 30L/100. Zależy od skali korka i prędkości.
A laga nie mam, ponieważ Start/Stop mam wyłączony "by default". Żeby zaczął działać - muszę wcisnąć guzik.
Laga natomiast odczuwałem w testowanych A4 i A5 2.0 245KM - kiedy na lokalnej drodze zwalniałeś za rowerzystą do jego prędkości. Wtedy jadąc jakieś 10kph wciskałem gaz i... potwornie anemiczne przyśpieszanie przez pierwsze 2 sekundy! Za pierwszym razem myślałem, że auto ma awarię, ale okazało się, że "te typy tak mają"
Pamiętam natomiast, że kiedy z ciekawości włączyłem S/S u siebie - delikatnie mówiąc "nie urzekł mnie szybkością reakcji" na pedał gazu.
A co do start/stopu... samochod jest na 3 letniej gwarancji Audi, czy taka ingerencja, ktora zamieni jego dzialanie, ze bedzie std wylaczony nie spowoduje utraty gwarancji ? Czy orientujecie sie czy mozna to zrobic, a jednoczesnie nie byc narazonym na utrate gw ?
Niestety test Q3
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 246
- Rejestracja: 08 gru 2018, 06:58
- Imię: TOMASZ
- Rocznik: 2017
- Moje auto: A6 C8
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: DDVB 3.0 286 KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: wielkopolska
Ze względu na obecną sytuację jeżdżę A6 trochę mniej. Obecnie przebieg wynosi 37tys/km. Nic niepokojącego z samochodem się nie dzieje, oleju nie ubywa. Z ciekawostek, to pisałem z Pertynem na YouTube o lagach w samochodach marki audi. Napisał, że podobno w serwisach wgrywają już nowe oprogramowanie, które powoduje, że reakcja silnika na wciśnięcie pedału gazu jest szybsza. Ciekawe ile w tym prawdy. Niestety w najbliższym czasie do serwisu się nie wybieram, więc tego nie zweryfikuję.