Zmiany, zmiany, zmiany.... Czarna Sssunia= S6 C7 Avant
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 42
- Rejestracja: 30 sty 2011, 12:54
- Lokalizacja: pieseczno/ Warszawa
Zmiany, zmiany, zmiany.... Czarna Sssunia= S6 C7 Avant
Witajcie znowu, tak jak w temacie zmiany, zmiany, zmiany czyli spełnienie swoich marzeń. Przesiadka z 3.0tdi c6 300km na mocne S6 C7 4.0 tfsi czyli v8 biturbo póki co 420KM.
Samochód chyba ma wszystko co powinien mieć full led Matrix, wspaniały system nagłośnienia Bang & Olufsen, noktowizor, fotele chyba z rs6 oczywiście grzane, kamery dookoła samochodu, ceramiczne tarcze - super hamuje, duży szyberdach, felgi lato 20", zima 19' rotory. Także samochód naprawdę fajnie wyposażony i fajnie jeździ. Co do planów przede wszystkim wydech (pełny przelot plus donwpipe) stanowczo za cicho jak dla mnie plus program silnika i skrzyni biegów. zastanawiam się co z dolotem, układem chłodzenia a z czasem może turbo z rs6
Samochód chyba ma wszystko co powinien mieć full led Matrix, wspaniały system nagłośnienia Bang & Olufsen, noktowizor, fotele chyba z rs6 oczywiście grzane, kamery dookoła samochodu, ceramiczne tarcze - super hamuje, duży szyberdach, felgi lato 20", zima 19' rotory. Także samochód naprawdę fajnie wyposażony i fajnie jeździ. Co do planów przede wszystkim wydech (pełny przelot plus donwpipe) stanowczo za cicho jak dla mnie plus program silnika i skrzyni biegów. zastanawiam się co z dolotem, układem chłodzenia a z czasem może turbo z rs6
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 42
- Rejestracja: 30 sty 2011, 12:54
- Lokalizacja: pieseczno/ Warszawa
Rafalr2 niestety przebieg to nie 7tys tylko 170kkm
Damos ceramika super sprawa naprawdę hamują mega na zimno nie maja też problemów aczkolwiek nie miałem jeszcze aż tak kryzysowej sytuacji by używać ich pełnej mocy. Nie widać na nich ani pęknięć ani za dużego zużycia także póki co nie myślałem co dalej ale napewno będę chciał założyć znów ceramikę.
Fotele mega wygodne także nie ma powodów żeby narzekać.
U Ciebie tez widziałem zacne 450km, zobaczymy jak u mnie wyjdzie po modach
Damos ceramika super sprawa naprawdę hamują mega na zimno nie maja też problemów aczkolwiek nie miałem jeszcze aż tak kryzysowej sytuacji by używać ich pełnej mocy. Nie widać na nich ani pęknięć ani za dużego zużycia także póki co nie myślałem co dalej ale napewno będę chciał założyć znów ceramikę.
Fotele mega wygodne także nie ma powodów żeby narzekać.
U Ciebie tez widziałem zacne 450km, zobaczymy jak u mnie wyjdzie po modach
- jacob
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 437
- Rejestracja: 08 wrz 2012, 16:30
- Imię: Kuba
- Rocznik: 2009
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: MIELEC
uważaj żeby Ci się skrzynia nie posypała po modach jak jednemu koledze z forum który podobnie modził przy swoim białym s6c7 sedanrobcio464 pisze:damos pisze:U Ciebie po modach będzie... znajomo brzmiący "program" polityczny: "500+"
A po większych to nawet i 600+
Liczę na 550KM po samym wydechu i programie, kolega po wymianie turbin od rs6 ma 670KM
Sprawdzałes kreski na hamowni po zakupie ? Jestem ciekawy czy trzyma serię przy tym przebiegu . Sam szukam s6/7 ale z przebiegiem <90kk Niemcy się cenią. Są pochodzące pod 200tysiecy km z całkiem dobrym wyposażeniem, ale ciekawe jak z silnikiem . W ogóle macie jakieś informacje o wadach bądź usterkach w 4.0tfsi ? Pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 42
- Rejestracja: 30 sty 2011, 12:54
- Lokalizacja: pieseczno/ Warszawa
No właśnie prędkości w ogóle nie czuć moment jest 200km/hleszekmw pisze:fajowski..
mój klient ma taki sam , też z ceramiką , w takim granatowym lakierze..
kupił 14-miesięcznego w audi u niemca , coś koło 300tyś chyba go wyniosło..
jakoś nie czuć przyśpieszenia jak daje się w palnik ale wskazówka mówi co innego...

Jeszcze nie sprawdzałem w tym tygodniu będę robił wydech a w przyszłym program.Lukaszrs pisze:Sprawdzałes kreski na hamowni po zakupie ? Jestem ciekawy czy trzyma serię przy tym przebiegu . Sam szukam s6/7 ale z przebiegiem <90kk Niemcy się cenią. Są pochodzące pod 200tysiecy km z całkiem dobrym wyposażeniem, ale ciekawe jak z silnikiem . W ogóle macie jakieś informacje o wadach bądź usterkach w 4.0tfsi ? Pozdrawiam
[ Dodano: 2018-03-24, 17:15 ]
wydech

[ Dodano: 2018-03-24, 17:17 ]
a filtr oleju nie wymiany nigdy.......




Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- damos
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1265
- Rejestracja: 29 cze 2010, 11:17
- Imię: Damos
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wrocław
:shock:robcio464 pisze:a filtr oleju nie wymiany nigdy.......


Gdzie t auto jeździło? W Bangladeszu?
Co za ludzie...
Na pocieszenie - data na filtrze to data produkcji - a nie włożenia do auta. Filtr mógł przeleżeć na różnych pułkach kilka lat niedawno został kupiony i włożony. Jednak stan posklejania jest niepokojący

To są właśnie ASO ,i nie tylko polskie.Teść kupił kiedyś 10-12 letnią fabię i miała fabryczny filtr kabinowy.Dlatego zawsze jestem przy wymianie oleju i filtrów i chcę,żeby to robili przy mnie.Czasami patrzą się na mnie jak na wariata,ale Ja po prostu mówię,że im nie wierzę i tyle.p.s.Może to przypadek,ale w moim obecnym aucie z silnikiem tsi pilnowałem wymian oleju w ASO a dodatkowo sam wymieniałem co 15tys km i sławny łańcuch rozrządu jest ok,wspólnicy nie pilnowali czy wymieniają olej w serwisie i łańcuchy mają po wymianie.
p.s.Fura gruba,ale Ja bym takiej nie kupił.....................za duże ryzyko utraty prawa jazdy
a mam wszystkie kategorie.
p.s.Fura gruba,ale Ja bym takiej nie kupił.....................za duże ryzyko utraty prawa jazdy

Ostatnio zmieniony 31 mar 2018, 08:18 przez wallace, łącznie zmieniany 2 razy.