Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[C7 TFSi Q]

Prezentacja w/w aut.
MrMK
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 61
Rejestracja: 07 sty 2013, 11:47
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: MrMK » 02 kwie 2013, 10:43

lechu168 pisze:gwarancja 5 letnia to ladnie i ciekawie brzmi.tylko trzeba wziasc pod uwage to ze w ciagu tej gwarancji tez wszystkie wymiany itd trzeba robic u nich.a wiadomo koszty aso sa zacne.z drugiej strony wydajac 200tys zl na auto to i ma sie na serwisowanie.pzdr
5 lat lub 100 tys km., najpewniej to drugie będzie szybko osiągnięte.
jest to pewnego rodzaju kaganiec, coś za coś

Awatar użytkownika
goly191
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2027
Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: goly191 » 02 kwie 2013, 16:37

MrMK pisze:5 lat lub 100 tys km., najpewniej to drugie będzie szybko osiągnięte.
jest to pewnego rodzaju kaganiec, coś za coś
u mnie nie było by problemu, robię ok 60km - miesięcznie Obrazek

fora audi

Post autor: fora audi » 03 kwie 2013, 12:26

ZelvaBOi pisze: A warunki na normalnej gwarancji i rozszerzonej sa te same i przegladow wcale nie trzeba robic w ASO (chociaz ja akurat wole nie ryzykowac w jakims Norauto) - mi nawet chlopcy powiedzieli, ze jak bedzie przeglad to moge sobie przytargac wlasny olej, klocki, filtry, etc. Wielu klientow leje Motula a oni sa zobligowani lac SLXa. Generalnie jezeli serwis, ktory robi przeglad i wymiane eksploatacyjna posiada VAS i przeprowadzi go zgodnie z procedura fabryczna to normalnie nie wplywa to na gwarancje. Takie tam sobie prawo unijne. Procedura fabryczna to miedzy innymi urzycie wlasciwych materialow.
Generalnie zgadza sie, choć czytajac

http://www.audi.de/content/dam/ngw/service/pdf/audi_anschlussgarantie.pdf
Der vollständig ausgefßllte Serviceplan ßber die Durchfßhrung der Serviceintervalle nach den Vorgaben der AUDI AG (s. Ziff. 8) ist vorzulegen.
Czyli trzeba przedstawic dowod wykonywania przegladow zgodnie z wymaganiami Audi.

oraz
Verpflichtungen aus der Anschluss garantie bestehen nicht, wenn der Mangel dadurch entstanden ist, dass das Fahrzeug zuvor durch den Anschlussgarantienehmer selbst oder einen Dritten, der kein Audi Servicepartner ist, unsachgemäß instand gesetzt, unsachgemäß gewartet oder unsachgemäß gepflegt worden ist.
czyli Audi ocenia, czy dane serwisy zostaly wykonane "zgodnie ze sztuka"

Audi zostawia sobie furtke, zeby gwarancje odrzucic ... tak wiec wychodzi na to, ze najpewniej to jednak w ASO ...

MrMK
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 61
Rejestracja: 07 sty 2013, 11:47
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: MrMK » 03 kwie 2013, 13:01

Koledzy, czy ktoś miał już okazję zaliczyć pierwszy przegląd gwarancyjny ? Mam na liczniku prawie 28 tys km i zbliża się wizyta w ASO. Nie mam pojęcia co i za ile powinno byc wymienione. Za co się konkretnie płaci itp.
A może ktoś poleci solidne Warszawskie ASO. Jak wiemy różnie z tym bywa i o jakości wiele można pisać...


Pozdr
M

lechu168
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 242
Rejestracja: 10 cze 2012, 22:35
Imię: Lech
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: lechu168 » 03 kwie 2013, 15:16

no w sumie zelvaboi to jest dosc dobry pomysl zeby kupic swoje czesci i dac im to zrobic.ale czy masz gwarancje robocizny jesli czesci nie pochodza od nich?.a druga sprawa ze przy tej ich roboczogodzinie za ktora licza 240zl o ile sie nie myle to na tych czesciach nei wiele zaoszczedzisz.dla przykladau ja chciucalem u nich robic z sprzeglo z dwumaasoem czesci mialbym dostepne za okolo 2800zl, zarpoponowali mi zrobienie tego za okolo 2400zl.wiec wedlug mnie to paranoja placic tyle samo za robocizne co wynosi wartosc czesci.pzdr

lechu168
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 242
Rejestracja: 10 cze 2012, 22:35
Imię: Lech
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: lechu168 » 03 kwie 2013, 23:04

no nie innaczej ja robie z czesciamil.przy twoich znizkach to faktycznie wszystkie naprawy robilbym w aso.4 tarcze wszystkie klocki i lozyska z roobocizna za 2700 <szok> powiem ci niezly wynik.z checia bym zrobil u ciebie zamowienie :).pzdr

lechu168
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 242
Rejestracja: 10 cze 2012, 22:35
Imię: Lech
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: lechu168 » 04 kwie 2013, 08:27

ciekawa opcja usmiechne sie do ciebie jak bede chcial zakupic dwumas ze sprzeglem:).pzdr

Awatar użytkownika
Michałł
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1027
Rejestracja: 07 lis 2008, 20:13
Imię: Michał
Moje auto: Q5
Rocznik: 2014
Nadwozie: Van
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: [C7 TFSi Q]

Post autor: Michałł » 19 kwie 2013, 21:24

mateoosh pisze:Hej,

Ssmile naciska, wiec tak na szybko:

- 3.0 TFSi Quattro S-Tronic, 2012, 13kkm nalotu
- LED scheinwerfer
- Klima 4 strefowa
- MMI Touch z Audi Online Dienste
- Skóra Valcona
- Bose
- HomeLink
- Keyless access / go
- "tylna klapa na nogę" :)
- LichtAssistent
- Ambientbeleuchtung
- SportDifferenzial
- gwarancja do 2017 (fukkk !) - a pogrzebaloby sie w gratach ....

Wypas słaby (brakuje SPORO rzeczy), ale okazja była ...

Pare fotek nizej (nieumyty, na zimowkach). Jak podzialam z felga (sa jeszcze 20'') i Meguiarsem to zrobie aktualizacje.
Ta klapa na nogę na czym polega ze dotkniesz klapy i sie otwiera czy jak ?

Awatar użytkownika
stinger
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 783
Rejestracja: 20 mar 2011, 07:42
Imię: Damian
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Landsberg/Lubuskie

Post autor: stinger » 19 kwie 2013, 21:28

Jak kopniesz w bagażnik to się otwiera <lol>
Jest czujnik pod zderzakiem i wystaczy przy bezkluczykowym dostępie machnąć noga pod zderzakiem i jest sezamie otwórz się :p

Awatar użytkownika
Michałł
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1027
Rejestracja: 07 lis 2008, 20:13
Imię: Michał
Moje auto: Q5
Rocznik: 2014
Nadwozie: Van
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Michałł » 19 kwie 2013, 21:47

stinger pisze:Jak kopniesz w bagażnik to się otwiera <lol>
Jest czujnik pod zderzakiem i wystaczy przy bezkluczykowym dostępie machnąć noga pod zderzakiem i jest sezamie otwórz się :p
a To to ? pff ja to w c5 swojej już od 13 lat mam <lol> Tylko , że ja mam z drzwiami - Kopię w otwarte drzwi i się zamykają <lol>

Ale na serio to fajny system mi sie by przydał bardzooo bo zazwyczaj auto mam brudne bo często jezdzę w teren a otwierając bagażnik za każdym razem ręce mam w piachu...

Kaiser26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 155
Rejestracja: 14 lut 2013, 21:41
Lokalizacja: Legnica/Portsmouth

Post autor: Kaiser26 » 15 sie 2013, 01:14

Witam,
mam pytanie do Szanownego Właściciela tego zacnego autka. Podzielam zdanie SSmile'a iż wypasem się nie jeÂździ a to co ma mieć to ma i na pewno wystarczy do komfortowego przemieszczania się w zupełności. Piszę jednakże też z innej beczki trochę.
Mianowicie przymierzam się co prawda do innego modelu bo S4, ale silnik ten sam i bardzo prosiłbym o rozwianie pewnej kwestii:
- czy żlopie olej i jeśli tak to ile
- jakie spalanie pokazuje przy 80, 120, 160, 200 . Przy doginaniu to nieważne bo 300ps + swoje pije i trzeba to polubić, jednak ja używam moich zabawek do pokonywania 30-50 tys rocznie i lubię jak zostają drobne w portfelu na inne rzeczy niż tylko PB i hotdogi na stacji.
Będę wdzięczny za odpowiedzi na te pytania i na pewno nie tylko ja gdyż chętnych na 3.0 tfsi jest naprdawdę wbrew pozorom sporo.
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
blizniak82
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 25 sie 2013, 22:27
Lokalizacja: uk

Post autor: blizniak82 » 02 wrz 2013, 21:15

Kaiser26
Masz racje swoje lubi wypic. Ja posiadam 3.0 TFSI ale w budzie C6.
Troche rozpisze to spalanie dla lepszej wyobrazni jak to sie klaruje.

droga do PL, 4 osoby i full bagaznik
z predkoscia do 160km/h spalila 9,2 litra na 100km
z predkoscia 250km/h non stop 13,7 litra na 100km
a na codzien jezdze sam i jazda jest mieszana autostrada i miasto to jest ok 17,5 litra na 100km
przyznam ze mam ciezka noge (z kazdego skrzyzowania ruszam ostro) nie bawi mnie tak predkosc maxymalna jak duze predkosci na radach lub zakretach i samo przyspieszanie ze stopu
dane sa wyliczane przezemnie przy tankowaniu (co uwazam za dokladniejsze) a nie zczytane z komputera pokladowego

reszte musisz sam sobie przekalkulowac, patrzac na technike jazdy i rodzaj trasy.
wydaje mi sie ze pomoglem wystarczajaco

dodam ze jezdzi sie swietnie <radocha>

Obrazek
RADEK H
2010rok A6 S-line 3.0 TFSI 290KM i 420Nm
zonka: 2006rok A3 2.0 FSI SportBack
corka: Audi elektiric :)

Kaiser26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 155
Rejestracja: 14 lut 2013, 21:41
Lokalizacja: Legnica/Portsmouth

Post autor: Kaiser26 » 13 wrz 2013, 21:34

Dzięki za wyczerpującą odpowiedÂź. Właśnie o to spalanie w trasie mi chodziło gdyż takie drogi najczęściej pokonuję. 9.2 litra do 160 czyli max co po krajówkach można pojeÂździć w praktyce bardzo mnie cieszy.
W międzyczasie zebrałem trochę więcej info o tym silniku i naprawdę robi bardzo pozytywne wrażenie.
Teraz tylko jakiś raport awaryjności dorwać i powoli rozglądać się za wymarzonym egzemplarzem:)

Awatar użytkownika
blizniak82
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 25 sie 2013, 22:27
Lokalizacja: uk

Post autor: blizniak82 » 14 wrz 2013, 00:49

Kaiser26 pisze:Teraz tylko jakiś raport awaryjności dorwać i powoli rozglądać się za wymarzonym egzemplarzem:)
Ja uzywam 2,5 roku w bardzo extremalnych zakresach i bez awarii ale mam dopiero 47500mil (76000km)
jak bedziesz mial jakies nowinki o awariach to daj znac chocby na priva
RADEK H
2010rok A6 S-line 3.0 TFSI 290KM i 420Nm
zonka: 2006rok A3 2.0 FSI SportBack
corka: Audi elektiric :)

fora audi

Post autor: fora audi » 23 wrz 2013, 14:00

Kaiser26 pisze: - czy żlopie olej i jeśli tak to ile
- jakie spalanie pokazuje przy 80, 120, 160, 200 . Przy doginaniu to nieważne bo 300ps + swoje pije i trzeba to polubić, jednak ja używam moich zabawek do pokonywania 30-50 tys rocznie i lubię jak zostają drobne w portfelu na inne rzeczy niż tylko PB i hotdogi na stacji.
Będę wdzięczny za odpowiedzi na te pytania i na pewno nie tylko ja gdyż chętnych na 3.0 tfsi jest naprdawdę wbrew pozorom sporo.
Pozdrawiam
Oleju nie bierze nic a nic. Olej motul 5W30. Wymiana co 15kkm (raz zmienialem).

A spalanie ? Well

pelen gaz (249 na gpsie) - 29.9, ale podejrzewam, ze wiecej idzie i diody w oczach nikna :)
160 - 9.5
120 - 8
80 - a to nie wiem

srednio (miasto 70%) - 12.5 :)

tragedii nie ma, ale jak sie go goni to chleje okrutnie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C7 (2011-2018)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga