Srebrna A6 C7 3.0 TFSi
- damos
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1265
- Rejestracja: 29 cze 2010, 11:17
- Imię: Damos
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUD 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wrocław
Srebrna A6 C7 3.0 TFSi
Witam!
Jeden z użytkowników zwrócił mi uwagę, ze nie pokazałem nigdzie swojego auta, więc nadrabiam zaległości
Przy okazji zauważyłem, że nie mam zbyt wielu ciekawych zdjęć
Auta szukałem długo, warunkiem było: bezwypadkowość, sedan, 3.0 TFSi, hak (na rowery), , polskie pochodzenie, automat. Po prawie roku poszukiwań odpuściłem sobie wymagania HUD'a, foteli komfortowych, adaptacyjnego tempomatu itp. :D
Obejrzałem wiele "bezwypadkowych okazji" i w końcu rok temu kupiłem auto z polskiego salonu w Bydgoszczy. Pierwszy właściciel, bezwypadkowe, cały czas serwisowane w ASO. Na lakierze było kilka niegroźnych rysek - ale to nie była wielka wada. Przed sprzedażą ASO wykonało kompleksowy przegląd, auto sprzedali na zimowych oponach i dołożyli w cenie komplet letnich opon, szczelnie zapakowanych w worki.
Zaraz po zakupie auto wyglądało tak (na zimówkach):
Zimówki, jak się okazało - były już "na wykończeniu", więc po zimie poszły "na smietnik". Niestety - letnie dodane do auta były w jeszcze gorszym stanie i nawet ich nie zakładałem Kupiłem komplet ładnych, oryginalnych 20" felg i do tego świeże opony 255x35x20 Good Year Eagle F1: (Moim zdaniem Michelin 4S są jednak lepsze)
Opony z barkiem chroniącym felgę - na "wszelki wypadek":
Dlaczego? Żona lubi czasem podjechać tak blisko do krawężnika, że... :
Na nowych kołach auto prezentuje się bardzo ładnie:
Wbrew początkowym obawom - na takich kołach auto pozostało zaskakująco komfortowe!
W środku nic szczególnego: alcatnara, 3G+, ładna kierownica:
Podczas wymiany kół okazało się, że tarcze hamulcowe są już grubo poniżej minimum (tak, z takimi wypuścili mnie z ASO) więc na auto trafił komplet Zimmermana + klocki Ferrodo (przód i tył):
Spokojnie mogę polecić - sprawują się bardzo dobrze.
Później "mały" remont skrzyni DSG (bagatela - ok. 15 000 PLN) - wymiana sprzęgieł i naprawa mechatroniki. Całość prawdopodobnie spowodowana przegrzaniem oleju a to za sprawą... zaworu chłodzenia skrzyni:
do wtyczki dostawał się płyn chłodzący i korozja spowodowała uszkodzenie przewodu. To znowu - brak załączania obiegu chłodzącego:
Co ciekawsze - błąd w żaden sposób nie był sygnalizowany przez komputer a jak się okazało - występował już przed sprzedażą
Po wymianie sprzęgieł i mechatroniki auto otrzymało customowy soft skrzyni zwiększający ciśnienia na sprzęgłach (aby nie było uślizgów) oraz mniejsze kółko kompresora i soft podnoszący moc. Wyniki wyglądają całkiem nieźle a osiągi są... na razie wystarczające 0-100 w okolicach 4.8s bez launch control.
Nie ma nic za darmo - zmiany są okupione wyższym spalaniem i koniecznością tankowania paliwa 98.
Obecnie auto szykuje się na kilka zmian serwowanych przez kolegę VAGPatric: HUD + nowa szyba i nowa deska, kamery 360, lane assist, side assist, rozpoznawanie znaków, poliftowe fotele konturowe z wentylacją i masażem, AMI. Fotele w skórze będą "słabo" pasować do reszty auta w alcantarze, ale co zrobić? O ile wiem - nie było Foteli komfortowych obszytych alcantarą...
Zastanawiałem się, czy doposażać auto, czy dołożyć do innego, ale użytkownicy Forum zgodnie opowiedzieli się za doposażeniem - więc "jedziemy z koksem". Auto stanie się "niesprzedawalne" ze względu na nieseryjne wyposażenie
Jeden z użytkowników zwrócił mi uwagę, ze nie pokazałem nigdzie swojego auta, więc nadrabiam zaległości
Przy okazji zauważyłem, że nie mam zbyt wielu ciekawych zdjęć
Auta szukałem długo, warunkiem było: bezwypadkowość, sedan, 3.0 TFSi, hak (na rowery), , polskie pochodzenie, automat. Po prawie roku poszukiwań odpuściłem sobie wymagania HUD'a, foteli komfortowych, adaptacyjnego tempomatu itp. :D
Obejrzałem wiele "bezwypadkowych okazji" i w końcu rok temu kupiłem auto z polskiego salonu w Bydgoszczy. Pierwszy właściciel, bezwypadkowe, cały czas serwisowane w ASO. Na lakierze było kilka niegroźnych rysek - ale to nie była wielka wada. Przed sprzedażą ASO wykonało kompleksowy przegląd, auto sprzedali na zimowych oponach i dołożyli w cenie komplet letnich opon, szczelnie zapakowanych w worki.
Zaraz po zakupie auto wyglądało tak (na zimówkach):
Zimówki, jak się okazało - były już "na wykończeniu", więc po zimie poszły "na smietnik". Niestety - letnie dodane do auta były w jeszcze gorszym stanie i nawet ich nie zakładałem Kupiłem komplet ładnych, oryginalnych 20" felg i do tego świeże opony 255x35x20 Good Year Eagle F1: (Moim zdaniem Michelin 4S są jednak lepsze)
Opony z barkiem chroniącym felgę - na "wszelki wypadek":
Dlaczego? Żona lubi czasem podjechać tak blisko do krawężnika, że... :
Na nowych kołach auto prezentuje się bardzo ładnie:
Wbrew początkowym obawom - na takich kołach auto pozostało zaskakująco komfortowe!
W środku nic szczególnego: alcatnara, 3G+, ładna kierownica:
Podczas wymiany kół okazało się, że tarcze hamulcowe są już grubo poniżej minimum (tak, z takimi wypuścili mnie z ASO) więc na auto trafił komplet Zimmermana + klocki Ferrodo (przód i tył):
Spokojnie mogę polecić - sprawują się bardzo dobrze.
Później "mały" remont skrzyni DSG (bagatela - ok. 15 000 PLN) - wymiana sprzęgieł i naprawa mechatroniki. Całość prawdopodobnie spowodowana przegrzaniem oleju a to za sprawą... zaworu chłodzenia skrzyni:
do wtyczki dostawał się płyn chłodzący i korozja spowodowała uszkodzenie przewodu. To znowu - brak załączania obiegu chłodzącego:
Co ciekawsze - błąd w żaden sposób nie był sygnalizowany przez komputer a jak się okazało - występował już przed sprzedażą
Po wymianie sprzęgieł i mechatroniki auto otrzymało customowy soft skrzyni zwiększający ciśnienia na sprzęgłach (aby nie było uślizgów) oraz mniejsze kółko kompresora i soft podnoszący moc. Wyniki wyglądają całkiem nieźle a osiągi są... na razie wystarczające 0-100 w okolicach 4.8s bez launch control.
Nie ma nic za darmo - zmiany są okupione wyższym spalaniem i koniecznością tankowania paliwa 98.
Obecnie auto szykuje się na kilka zmian serwowanych przez kolegę VAGPatric: HUD + nowa szyba i nowa deska, kamery 360, lane assist, side assist, rozpoznawanie znaków, poliftowe fotele konturowe z wentylacją i masażem, AMI. Fotele w skórze będą "słabo" pasować do reszty auta w alcantarze, ale co zrobić? O ile wiem - nie było Foteli komfortowych obszytych alcantarą...
Zastanawiałem się, czy doposażać auto, czy dołożyć do innego, ale użytkownicy Forum zgodnie opowiedzieli się za doposażeniem - więc "jedziemy z koksem". Auto stanie się "niesprzedawalne" ze względu na nieseryjne wyposażenie
- damos
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1265
- Rejestracja: 29 cze 2010, 11:17
- Imię: Damos
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUD 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wrocław
Dzięki!roman_tyk pisze:witam kolege, ladne a6.
we wklejce jest 1BAroman_tyk pisze:Mysle tez o tych samych felgach. Powiedz mi masz zawias 1BA czy 1BE?
Byłem raz albo dwa razy... dawno temu bywałem częściej pod millenijnym - kiedy miałem A4 Quattro. Wtedy jeszcze rezacze działali i były spoty grillowe na niskich łąkach.roman_tyk pisze:jezdzisz na jakeis spoty we wroclawiu?
Jakbyś był we wrocku i chciał ocenić komfort i przejechać się - daj znać - znajdziemy termin
- Quash
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 295
- Rejestracja: 14 kwie 2015, 21:52
- Imię: Tomek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDUD 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Gdynia/Tczew
Szczerze mówiąc dla mnie to pierwszy powinien wpaść s-line zewnętrzny +delikatna lotka na klapę bagażnika. Na zdjęciach tego tak nie widać ale na żywo jest kolosalna różnica na + w przypadku s-line. Fotele w skórze a tył w alcantarze faktycznie dziwnie będą wyglądać, komfortów nie było w alcantarze z uwagi na to że wentylacja wymaga perforowanej skóry. A co do zmiany samochodu to powiem ci szczerze że ciężko na ten moment znaleźć coś konkurencyjnego pod względem osiągów/komfortu/kosztów utrzymania, tym bardziej że już doskonale wiesz co masz.
Ps 1. Tak z ciekawości czemu koniecznie chciałeś salon PL Mieszkając we Wrocławiu masz przecież rzut beretem do DE, nie łatwiej było się samemu przejechać do sąsiadów
[ Dodano: 2018-01-24, 20:39 ]
Ps 2. Twoja Żona i tak jest delikatna, moja żadnemu rantowi ochronnemu nie daje żadnych szans..... musi zaznaczyć felgę :D .
Ps 1. Tak z ciekawości czemu koniecznie chciałeś salon PL Mieszkając we Wrocławiu masz przecież rzut beretem do DE, nie łatwiej było się samemu przejechać do sąsiadów
[ Dodano: 2018-01-24, 20:39 ]
Ps 2. Twoja Żona i tak jest delikatna, moja żadnemu rantowi ochronnemu nie daje żadnych szans..... musi zaznaczyć felgę :D .
460KM/550NM Compsport Stage 2
- damos
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1265
- Rejestracja: 29 cze 2010, 11:17
- Imię: Damos
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUD 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wrocław
taki?Quash pisze:Szczerze mówiąc dla mnie to pierwszy powinien wpaść s-line zewnętrzny
Bardzo ładny. Szukałem, ale były w takich cenach, ze straciłem zainteresowanie
W Avancie duza lotka robiłaby robotę. W sedanie lotka jest niemal niewidoczna.Quash pisze:delikatna lotka na klapę bagażnika
dzieci będą się przyklejać do skóry - nie było chyba wentylacji na tylnej kanapie? W takim wariancie rozważam pozostawienie alcantary. Ostateczna decyzja dotycząca tyłu jeszcze nie podjęta Środek kupiłem od poliftowej A7 - nie wiem, czy tylna kanapa będzie pasować? Jeśli nie - nie ma tragedii.Quash pisze:Fotele w skórze a tył w alcantarze faktycznie dziwnie będą wyglądać
Fakt - osiągi i komfort vs koszt - są na bardzo dobrym poziomie. Ten silnik niskim kosztem pozwala podnieść moc do 450KM a wtedy jest całkiem miło. Alternatywa to S4, S6, S7, C43 AMG... wszystko znacznie droższe. Ewentualnie - ostatnio pojawił się Seat Leon Cupra ST 4x4: 300KM i 4,9s do 100 i mała rata leasingowa, ale jeszcze nie było, kiedy szukałem.Quash pisze:A co do zmiany samochodu to powiem ci szczerze że ciężko na ten moment znaleźć coś konkurencyjnego pod względem osiągów/komfortu/kosztów utrzymania
1- Leasing auta z Polski jest dużo prostszy, niż auta z zagranicy.Quash pisze:Tak z ciekawości czemu koniecznie chciałeś salon PL Mieszkając we Wrocławiu masz przecież rzut beretem do DE
2 -Naoglądałem się tylu aut będących przekrętami i straciłem tyle czasu, że zacząłem ignorować wszystkie, które nie były z polskiego salonu i od pierwszego właściciela. Wiem, że pochodzenie z DE lub drugi właściciel nie musi oznaczać kłopotliwego auta, ale świadomie zawęziłem obszar poszukiwań. czasami pracuje po 18h/dobę i nie mam czasu na bezsensowne wycieczki.
3 - Wziąłem auto z ASO (oni sprzedawali) - w przypadku wałka byłoby kogo ścigać
Nie jest. Uwierz mi. Dużo by opowiadać... Może kiedyś, "na żywo"Quash pisze:Twoja Żona i tak jest delikatna
- Quash
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 295
- Rejestracja: 14 kwie 2015, 21:52
- Imię: Tomek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDUD 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Gdynia/Tczew
Tak o taki S-line mi chodzi, trzeba poszukać na spokojnie używki, mi około miesiąca zajęło kompletowanie wszystkiego po aukcjach na allegro i ebay`u. Ale na spokojnie szukałem po prostu dobrych cen bo tak jak piszesz czasem ludziska z takimi cenami wyskakują że strach się bać, dodatkowo musiałem znaleźć zderzaki pod "duży" zestaw parktronika z samoparkowaniem. Udało się i jakiejś tragedi z ceną nie było do BMW E61 musiałem zapłacić co najmniej 2x tyle. Więc cierpliwości :D . A lotka wydaje się malutka ale robi różnice :D .
O wentylacji na tylniej kanapie w A6 nic nie wiem, natomiast jeśli masz tą samą skóre na tej "nowej" kanapie jak ja to z klejeniem się nie ma problemu ona też jest perforowana i bardzo dobrze oddycha.
O wentylacji na tylniej kanapie w A6 nic nie wiem, natomiast jeśli masz tą samą skóre na tej "nowej" kanapie jak ja to z klejeniem się nie ma problemu ona też jest perforowana i bardzo dobrze oddycha.
Za wyjątkiem s6 i s7 reszta to nie alternatywa z uwagi na rozmiari komfort jaki oferują, a S6 czy S7 to zamiana praktycznie na to samo :D . Za jakis czas może nowe BMW 5 550 :D albo nowa E klasa e43 AMG ale jakoś środek mi w niej strasznie nie leży, zwłaszcza te ekrany.Fakt - osiągi i komfort vs koszt - są na bardzo dobrym poziomie. Ten silnik niskim kosztem pozwala podnieść moc do 450KM a wtedy jest całkiem miło. Alternatywa to S4, S6, S7, C43 AMG... wszystko znacznie droższe. Ewentualnie - ostatnio pojawił się Seat Leon Cupra ST 4x4: 300KM i 4,9s do 100 i mała rata leasingowa, ale jeszcze nie było, kiedy szukałem.
460KM/550NM Compsport Stage 2
- damos
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1265
- Rejestracja: 29 cze 2010, 11:17
- Imię: Damos
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUD 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wrocław
E61 - o ile pamiętam, tam dochodziły jeszcze progi i przy zmianie tylnego zderzaka na m-pakietowy trzeba było przedłużać wiązki do czujników parkowania Ale auto było świetne - balans w zakręcie fantastyczny - lepszy niż w Audi.Quash pisze: tak jak piszesz czasem ludziska z takimi cenami wyskakują że strach się bać, dodatkowo musiałem znaleźć zderzaki pod "duży" zestaw parktronika z samoparkowaniem. Udało się i jakiejś tragedi z ceną nie było do BMW E61 musiałem zapłacić co najmniej 2x tyle. Więc cierpliwości :D .
masz jakieś zdjęcie? Szukałem i nie mogłem nic znaleźć. I pewnie trzeba klapę wiercić?Quash pisze: A lotka wydaje się malutka ale robi różnice :D .
C43 AMG jest mniejszy, ale daje dużo radości z jazdy. jednak... środek Mercedesa jakoś mi nie odpowiada. Jeździłem kiedyś CLA45 AMG i system multimedialny w porównaniu do iDrive z BMW... "ssał"Quash pisze:Za wyjątkiem s6 i s7 reszta to nie alternatywa z uwagi na rozmiari komfort jaki oferują
Nie, to zmiana na coś dużo droższego o delikatnie lepszych osiągach i dużo większym spalaniuQuash pisze: a S6 czy S7 to zamiana praktycznie na to samo :D
Rozważałem M550D, ale te 3 turbiny mnie niepokoiły i chciałem odmiany po BMWQuash pisze: Za jakis czas może nowe BMW 5 550 :D albo nowa E klasa e43 AMG
Ostatnio zmieniony 26 sty 2018, 14:26 przez damos, łącznie zmieniany 1 raz.
- damos
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1265
- Rejestracja: 29 cze 2010, 11:17
- Imię: Damos
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUD 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wrocław
U mnie słyszałem grzechot przy delikatnym ruszaniu. Myślałem, że to przeguby - a okazało się, że to spalone sprzęgła w skrzyni. Magik stwierdził, ze to wina mechatroniki, więc ta przeszła kompleksowa naprawę i do środka trafił nowy kosz sprzęgieł z ASO.7ups pisze:A powiedz mi cos więcej o sprawie ze skrzynią
Bo ja ostatnio wymieniłem olej na 103 tyś i po wyjechaniu poszarpywała np jak stawałem na swiatłach
Po tym zabiegu było małe poszarpywanie przy zatrzymywaniu się. Robiłem adaptację VCDS'em, ale nie szła do końca. Zrobiłem adaptację w ASO za jakieś 800 PLN, ale po tygodniu problem wrócił. Nowy soft od Gregor10 rozwiązał sprawę "od ręki".
Aha takie cos
to u mnie cisza i jak stawałem to był takie szarpnięcie jakby wyrzucało z biegu ale objaw zniknął
W ASO po zgłoszeniu problemu na następny dzień po wymianie oleju potraktowano mnie jak złodzieja/kombinatora i z toku rozmowy wynikło że przyjechałem z rozjeb... skrzynią i sobie roszczę ale magiczne słowo Prawnik i szybki telefon i gość zrozumiał że się nie będę srał w jakieś gierki i traktowanie mnie jak śmiecia i biegali w 5 koło auta
Oczywiście szybkie sprawdzenie historii auta jak i sprawdzenie przez nich czy dobry olej wlali do skrzyni zmieniły szybko podejście gościa
Ale tak jak mówię objawy zniknęły / ASO stwierdziło że może to być lepkość oleju itp / szybki tel do PG Performance i potwierdzenie że te skrzynie mogą tak mieć po wymianie
to u mnie cisza i jak stawałem to był takie szarpnięcie jakby wyrzucało z biegu ale objaw zniknął
W ASO po zgłoszeniu problemu na następny dzień po wymianie oleju potraktowano mnie jak złodzieja/kombinatora i z toku rozmowy wynikło że przyjechałem z rozjeb... skrzynią i sobie roszczę ale magiczne słowo Prawnik i szybki telefon i gość zrozumiał że się nie będę srał w jakieś gierki i traktowanie mnie jak śmiecia i biegali w 5 koło auta
Oczywiście szybkie sprawdzenie historii auta jak i sprawdzenie przez nich czy dobry olej wlali do skrzyni zmieniły szybko podejście gościa
Ale tak jak mówię objawy zniknęły / ASO stwierdziło że może to być lepkość oleju itp / szybki tel do PG Performance i potwierdzenie że te skrzynie mogą tak mieć po wymianie
- damos
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1265
- Rejestracja: 29 cze 2010, 11:17
- Imię: Damos
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUD 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wrocław
Panowie!
W związku z "rezaniem", które się właśnie dokonuje - poszukuję informacji o numerze panelu klimatyzacji 4-ro strefowej ze sterowaniem wentylacją foteli:
To jest zapewne 4G0 820 043 - ale co dalej? tego już nie potrafię ustalić
W necie znalazłem poniższe numery:
4G0 820 043 L 5PR
4G0 820 043 AF 5PR
4G0 820 043 BE 5PR
posiadające kod wyposażenia 4D3 lub 4D8 (czyli wentylacja). Czy jedna z tych wersji czasem nie odpowiada za RHD (UK?) Taki panel mi nie pasuje
mat1324 na pewno wie nawet, ile to kosztuje w ASO? Pewnie z 5KPLN?
PS - Jeśli ktoś ma taki panel lub wie - kto ma: chętnie kupię
W związku z "rezaniem", które się właśnie dokonuje - poszukuję informacji o numerze panelu klimatyzacji 4-ro strefowej ze sterowaniem wentylacją foteli:
To jest zapewne 4G0 820 043 - ale co dalej? tego już nie potrafię ustalić
W necie znalazłem poniższe numery:
4G0 820 043 L 5PR
4G0 820 043 AF 5PR
4G0 820 043 BE 5PR
posiadające kod wyposażenia 4D3 lub 4D8 (czyli wentylacja). Czy jedna z tych wersji czasem nie odpowiada za RHD (UK?) Taki panel mi nie pasuje
mat1324 na pewno wie nawet, ile to kosztuje w ASO? Pewnie z 5KPLN?
PS - Jeśli ktoś ma taki panel lub wie - kto ma: chętnie kupię
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15144
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Kod 4D3 oznacza wentylację przednich foteli, a 4D8 również ich masaż. Natomiast 4D0 nie posiada obu tych funkcji.
4G0 820 043 L - wycofano 01/09/2012
4G0 820 043 AF - wycofano 01/01/2014
4G0 820 043 BE - koszt w ASO ok. 4160 zł
Oznaczenie 5PR określa kolor panelu - czarny. Każdy kolejny numer jest następcą poprzedniego, więc nie ma między nimi różnicy. Według ETKI nie ma osobnych paneli z dwoma pokrętłami dla UK. Wyjątkiem są biedniejsze panele z trzema pokrętłami, ponieważ przy nich są osobne numery dla UK.
Edit:
Panel możesz pochodzić zarówno z A7 C7, jak i A7 .
4G0 820 043 L - wycofano 01/09/2012
4G0 820 043 AF - wycofano 01/01/2014
4G0 820 043 BE - koszt w ASO ok. 4160 zł
Oznaczenie 5PR określa kolor panelu - czarny. Każdy kolejny numer jest następcą poprzedniego, więc nie ma między nimi różnicy. Według ETKI nie ma osobnych paneli z dwoma pokrętłami dla UK. Wyjątkiem są biedniejsze panele z trzema pokrętłami, ponieważ przy nich są osobne numery dla UK.
Edit:
Panel możesz pochodzić zarówno z A7 C7, jak i A7 .
- łapek
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 334
- Rejestracja: 22 sie 2010, 00:00
- Imię: Łukasz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Piaseczno/Warszawa
- Kontakt:
Jak tam auto sie sprawuje po sofcie? Żadnych problemów? Pytam bo robiłem taki zabieg u siebie jakiś czas temu i ciekawy jestem jak to odbije sie na bezawaryjności auta.
Diesel a6-c6/ Audi A6 C6.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 230
- Rejestracja: 08 maja 2008, 20:07
- Imię: Romek
- Moje auto: A7 4G
- Rocznik: 2014
- Nadwozie: Liftback
- Silnik: 2.8 FSI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Waw
- Kontakt:
nie ma wplywu, upalaj ile wlezie
Bylo A6 C7 3.0TFSi 450ps a7-4g/a7-3-0tfsi-biala-smierc-t98763.html
Jest A7 3.0TFSI a7-4g/a7-3-0tfsi-biala-smierc-t98763.html
Jest A7 3.0TFSI a7-4g/a7-3-0tfsi-biala-smierc-t98763.html
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga