Audi A6C7 3 kolory
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 160
- Rejestracja: 07 paź 2013, 08:49
- Imię: Jarek
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A7 4G
- Nadwozie: Inne
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zachodniopomorskie
- Kontakt:
Audi A6C7 3 kolory
Witam
Po 2 dniach zabawy, auto zmieniło wygląd zewnetrzny.
Własne wykonanie, na folii Oracal
Co koledzy myślą o takim design-ie ?, jako opcja
pozdrawiam
Po 2 dniach zabawy, auto zmieniło wygląd zewnetrzny.
Własne wykonanie, na folii Oracal
Co koledzy myślą o takim design-ie ?, jako opcja
pozdrawiam
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 160
- Rejestracja: 07 paź 2013, 08:49
- Imię: Jarek
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A7 4G
- Nadwozie: Inne
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zachodniopomorskie
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 160
- Rejestracja: 07 paź 2013, 08:49
- Imię: Jarek
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A7 4G
- Nadwozie: Inne
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zachodniopomorskie
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 230
- Rejestracja: 08 maja 2008, 20:07
- Imię: Romek
- Rocznik: 2013
- Moje auto: A7 4G
- Nadwozie: Liftback
- Silnik: 2.0 TFSI 252KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Waw
- Kontakt:
kwestia gustu mi tam srednio to lezy;)
Bylo A6 C7 3.0TFSi 450ps a7-4g/a7-3-0tfsi-biala-smierc-t98763.html
Jest A7 3.0TFSI a7-4g/a7-3-0tfsi-biala-smierc-t98763.html
Jest A7 3.0TFSI a7-4g/a7-3-0tfsi-biala-smierc-t98763.html
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 160
- Rejestracja: 07 paź 2013, 08:49
- Imię: Jarek
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A7 4G
- Nadwozie: Inne
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zachodniopomorskie
- Kontakt:
Do shaqal
Naprawde bez złosliwosci i pretensji z mojej strony.
Nie yważam ze 2.0TDI nadaje sie na tor wyscigowy czy na 1/4 mili. Do tego są auta specjalnie przygotowane i to duzo mocniejsze od większosci aut naszych kolegów na tym forum.
Ale nie rozumiem
dlaczego z taką ignorancją i obrzydzeniem patrzy wielu na silnik 2.0TDI.
To fajnie miec 3.0TDI z Tiptronikiem (taki miałem poprzednio A6C6) i miał mapowany silnik na 315 kucy.
Ale czasami trafia sie fajne auto, w fajnym stanie, o dobrym wygladzie , bez uszkodzeń, szpachli itd, z wioadomoa historią, a jedynie co mogło by być inne to większy motor i akrzynia TipTronic.
Jednak napisze szczerze, silnik 2.0TDI który mam, nie jest wyśgigowy, ale wystarczajaco przyspiesza, do takiej jazdy do jakiej potrzebuję. Ja wiem że to nie 3.0TDI w Q7, no ale
biorac pod uwagę masę mojego A6 z silnikiem 2.0TDI i masę Twojego Q7 z silnikiem 3.0TDI, pod warunkiem ze nie beda silniki mapowane, to nie bedzie to taka straszna róznica w przyspieszaniu.
Tak samo jak byśmy pogadali jakis czas temu, gdy miałem Touarega V10, tam bys swoim Q7 nie miał szans nawet na chwilę
Więc nie zawsze rozmiar ma znaczenie i to nie tylko w sferze erotyki, bo znam takich co silniczkiem 2 litrowym objada Twoje Q7 dwa razy, poza pojemnosci liczy sie także umiejetnośc wykorzystania tej mocy
A i jeszcze jedno, koszty mojego 2.0TDI i Twojego 3.0 w Q7.
Przy założeniu ze wszystko zgodnie ze sztuką,
Ja mam :
jeden DPF
jeden kat
4 cylindry
Rozrząd na pasku z przodu silnika
Ty masz :
dwa DPFy
dwa katy
6 cylindrów
rozrząd z tyłu silnika
Pamietam jak do mojej A6c6 3.0TDI silnik BMK, koszty wymiany rozrządu z robocizną wynosiły około 5 do 7 koła pln :shock: , a w obecnym 2.0TDI na pasku, koszty to 1800pln.
I co wazne przyjacielu, ty masz V-kę, więc koszty uszczelek np. pod głowicę mnozysz razy dwa, a u mnie , a kuku :shock: , jedna uszczeleczka
Nie wiem jak ty ale ja kupiłem auto do jeżdzenia, nie scigania się, do wyprzedania ten silnik mi wystarczy.
A co głownego wątka tematu, Auto okleiłem aby zmienić jego wygląd, aby było inne.To sie nazywa tuning wizualny, nie zawsze auto musi być tuningowane mechanicznie, a tu nawet z powodu silnika nie wiele mozna pokombinować. Ale wizualnie można sie pobawić. Nie okleiłem auta naklejkami typu momo, sparco itd, zeby udawać wyscigowe auto. Zmiana koloru na taki jak obecnie po prostu nadaje mu indywidualny charakter, i o to chodziło.
Poza tym, auto zostało okejone jako przykład mozliwosci oklejania, gdyż oklejam auta zawodowo i to auto ma zwracać na siebie uwagę.Na tylnej szybie jest reklama.
A tak przy okazji, Q7 zawsze mi sie podobało, w tej budzie, i poprzedniej.
Co prawda teraz wolę Q8, no ale to są auta poza moim zasiegeim finasowym, a Q7 10 letniej
nie kupię, bo mnie zje finansowo.
pozdrawiam
Naprawde bez złosliwosci i pretensji z mojej strony.



Nie yważam ze 2.0TDI nadaje sie na tor wyscigowy czy na 1/4 mili. Do tego są auta specjalnie przygotowane i to duzo mocniejsze od większosci aut naszych kolegów na tym forum.
Ale nie rozumiem

To fajnie miec 3.0TDI z Tiptronikiem (taki miałem poprzednio A6C6) i miał mapowany silnik na 315 kucy.
Ale czasami trafia sie fajne auto, w fajnym stanie, o dobrym wygladzie , bez uszkodzeń, szpachli itd, z wioadomoa historią, a jedynie co mogło by być inne to większy motor i akrzynia TipTronic.
Jednak napisze szczerze, silnik 2.0TDI który mam, nie jest wyśgigowy, ale wystarczajaco przyspiesza, do takiej jazdy do jakiej potrzebuję. Ja wiem że to nie 3.0TDI w Q7, no ale
biorac pod uwagę masę mojego A6 z silnikiem 2.0TDI i masę Twojego Q7 z silnikiem 3.0TDI, pod warunkiem ze nie beda silniki mapowane, to nie bedzie to taka straszna róznica w przyspieszaniu.
Tak samo jak byśmy pogadali jakis czas temu, gdy miałem Touarega V10, tam bys swoim Q7 nie miał szans nawet na chwilę

Więc nie zawsze rozmiar ma znaczenie i to nie tylko w sferze erotyki, bo znam takich co silniczkiem 2 litrowym objada Twoje Q7 dwa razy, poza pojemnosci liczy sie także umiejetnośc wykorzystania tej mocy

A i jeszcze jedno, koszty mojego 2.0TDI i Twojego 3.0 w Q7.
Przy założeniu ze wszystko zgodnie ze sztuką,
Ja mam :
jeden DPF
jeden kat
4 cylindry
Rozrząd na pasku z przodu silnika
Ty masz :
dwa DPFy
dwa katy
6 cylindrów
rozrząd z tyłu silnika
Pamietam jak do mojej A6c6 3.0TDI silnik BMK, koszty wymiany rozrządu z robocizną wynosiły około 5 do 7 koła pln :shock: , a w obecnym 2.0TDI na pasku, koszty to 1800pln.
I co wazne przyjacielu, ty masz V-kę, więc koszty uszczelek np. pod głowicę mnozysz razy dwa, a u mnie , a kuku :shock: , jedna uszczeleczka

Nie wiem jak ty ale ja kupiłem auto do jeżdzenia, nie scigania się, do wyprzedania ten silnik mi wystarczy.
A co głownego wątka tematu, Auto okleiłem aby zmienić jego wygląd, aby było inne.To sie nazywa tuning wizualny, nie zawsze auto musi być tuningowane mechanicznie, a tu nawet z powodu silnika nie wiele mozna pokombinować. Ale wizualnie można sie pobawić. Nie okleiłem auta naklejkami typu momo, sparco itd, zeby udawać wyscigowe auto. Zmiana koloru na taki jak obecnie po prostu nadaje mu indywidualny charakter, i o to chodziło.
Poza tym, auto zostało okejone jako przykład mozliwosci oklejania, gdyż oklejam auta zawodowo i to auto ma zwracać na siebie uwagę.Na tylnej szybie jest reklama.
A tak przy okazji, Q7 zawsze mi sie podobało, w tej budzie, i poprzedniej.
Co prawda teraz wolę Q8, no ale to są auta poza moim zasiegeim finasowym, a Q7 10 letniej
nie kupię, bo mnie zje finansowo.
pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 160
- Rejestracja: 07 paź 2013, 08:49
- Imię: Jarek
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A7 4G
- Nadwozie: Inne
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zachodniopomorskie
- Kontakt:
Drogi Wallacewallace pisze:Jarecki001, Moim zdaniem wzory z przednich drzwi powinny dalej płynnie przechodzić na błotnik a nie kończyć się na krawędzi drzwi.
Masz racje, tydzień po tym poście zostały dodane te fragmenty i teraz kolory z drzwi zachodzą na przednie błotniki.
Dzięki za uwagi.
Ps. W chwili obecnej posiadam certyfikat i oklejam auta w ramach prowadzonej działalności i w kosztach mniejszych od większości firm.
Całościowe oklejenie auta wielkości audi a6c7 mieści siyę w kosztach 3700 i jest to materiał plus robocizna , gratis zmiana wnętrza przy calosciowym oklejeniu auta.
Gwarancja na usługę to rok, na trwałość folii 3 lata
Czas wykonania 2 dni
Możliwość wykonania w weekendy
Folia firm 3M lub Orafol czyli folia Oracal, żadna chińszczyzna z Alledrogo
Tel 693470025
Zapraszam