Dzień dobry, to mój pierwszy post więc proszę o wyrozumiałość
Poniżej przedstawiam swoje A6 C7 2012.
Już trochę jeżdzę, najwyższa pora się pokazać.
MODEL: Audi A6 C7 2012 rok, sedan
SILNIK: 2.0 TFSI CNDB + Multi
UKŁAD DOLOTOWY: seria
UKŁAD WYDECHOWY: seria
ELEKTRONIKA: MMI 3G High z dyskiem twardym
UKŁAD NAPĘDOWY: seria + Multitronic
ZAWIESZENIE: seria, felgi 18" - w planach wymiana na 19" lub 20" (oem rotor audi)
UKŁAD HAMULCOWY: seria
BODY-KIT: seria
ŚRODEK: szara skóra + drewno
CAR-AUDIO: MMI 3G high z dyskiem, duzo głosników +sub
INNE:
ZDJĘCIA: fotki póki co z oferty
MOC: seria
PLANY: Przyciemnić szyby, likwidacja chromów na koszt czarnego połysku, większe felgi (preferowany rotor audi), pogrzebać w MMI
Czarny przód po Plasti Dip'ie i emblemat z tyłu:
Audi A6 C7 2.0 TFSI
Ł-y-S-y, ramka grilla i emblematy poszły w plasti dip, nie trzeba było obklejać
[ Dodano: 2016-07-29, 10:45 ]
Quash, z tego co wiem, to rotory fabrycznie były w 8,5" i 9,0". rozglądałem się raczej za 8,5" ale może faktycznie 9,0" byłyby lepsze. Interesowały mnie jeszcze OEM z S6.
[ Dodano: 2016-07-29, 10:46 ]
milkes, wyścigówka to to nie jest ale jak na moje potrzeby to wystarcza. Póki co, po 110kkm bez żadnej awarii.
[ Dodano: 2016-07-29, 10:45 ]
Quash, z tego co wiem, to rotory fabrycznie były w 8,5" i 9,0". rozglądałem się raczej za 8,5" ale może faktycznie 9,0" byłyby lepsze. Interesowały mnie jeszcze OEM z S6.
[ Dodano: 2016-07-29, 10:46 ]
milkes, wyścigówka to to nie jest ale jak na moje potrzeby to wystarcza. Póki co, po 110kkm bez żadnej awarii.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga