Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

A6 C7 3.0TFSI STAGE2 445KM/555Nm - takie trochę S6

Prezentacja w/w aut.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Quash
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 295
Rejestracja: 14 kwie 2015, 21:52
Imię: Tomek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Gdynia/Tczew

Post autor: Quash » 14 lip 2019, 20:40

mało, wręcz okazyjnie, większość krzyczy 10-12tyś.
460KM/550NM Compsport Stage 2

danolek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 180
Rejestracja: 31 mar 2009, 08:42
Lokalizacja: Belgia

Post autor: danolek » 23 lip 2019, 22:43


Oh nie musza być made ich China, jest paru producentów którzy robią identyczne felgi w Europie. A co do tzw. orginałów to dla Audi robi je firm RONAL która raczej najlepszej opinii jeśli chodzi o trwałość to nie ma.
Bo maja inne standardy jak robia pod swoim szyldem a za co innego placi Audi jak zamawia dla siebie.

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 23 lip 2019, 23:12

Jak robią dla Audi, to muszą spełnić np. 100 parametrów jakościowych, a jak na wolny rynek, to mniej. Dlatego na jednych felgach jest znaczek Audi, a na drugich już nie.

carlos777
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1169
Rejestracja: 04 gru 2017, 14:21
Imię: Karol
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2016
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 DLHA 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: carlos777 » 24 lip 2019, 20:15

Felgi fabrycznie są hartowane, kute, walcowane.
Muszą spełnić wszystkie normy producenta.
Nie ważne czy to Ronal, Maps czy borbet.
Felg handlowych z ronala nie polecam bo większość z nich nie jest hartowana. A te lepsze są drogie.

Awatar użytkownika
damos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1265
Rejestracja: 29 cze 2010, 11:17
Imię: Damos
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: damos » 25 lip 2019, 00:13

Mam oryginalne felgi Audi (20") i jedna bez odkształcenia przeżyła taką dziurę, że oponę momentalnie szlag trafił a ja myślałem, że urwałem koło. Na feldze było widać tylko zabrudzenie...

Awatar użytkownika
nikosnikos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 143
Rejestracja: 22 kwie 2019, 17:08
Imię: Nikoś
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2013
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: 3city

Post autor: nikosnikos » 28 lip 2019, 16:15

Quash pisze:mało, wręcz okazyjnie, większość krzyczy 10-12tyś.
No i w p... wylądował <nerwus> Wywaliło mi błąd wydajności katalizatora i pojawił się dziwny dźwięk. 127kkm przebiegu - trochę wcześnie moim zdaniem, ale widzę na forum wątki, że zdarzało się nawet przy 60-80kkm... Kiepsko!
I teraz dylemat - na cat-back jestem umówiony na początku września i teoretycznie mógłbym się za jednym zamachem rzucić na całość, ale cena DP z katami HSJ 200cpsi jednak zabija :) I to na tyle, że zacząłem czytać nt. regeneracji/czyszczenia katalizatorów - praktykował ktoś?

Awatar użytkownika
Quash
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 295
Rejestracja: 14 kwie 2015, 21:52
Imię: Tomek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Gdynia/Tczew

Post autor: Quash » 29 lip 2019, 14:48

Nic nie zregenerujesz, one sie w 3.0TFSI rozsypują/wypalają w cholerę. Ile za to DP z tymi katami ci krzykneli ?
460KM/550NM Compsport Stage 2

Awatar użytkownika
nikosnikos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 143
Rejestracja: 22 kwie 2019, 17:08
Imię: Nikoś
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2013
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: 3city

Post autor: nikosnikos » 29 lip 2019, 15:34

No to jeszcze bardziej kiepsko :[ Faktycznie mało szczęśliwy ten wydech w 3.0TFSI...
Już od rana wałkowałem temat z RCP - z wyjściowych 16500PLN (dodatkowo zamieniłem końcówki na czarny mat) na tę chwile zjechaliśmy do 14kPLN za całość i twierdzą, że za mniej już nie da rady. Niby rabat niezły od pierwotnej propozycji, ale to wciąż kupa kasy - takiej jednorazowej inwestycji w auto jeszcze nigdy nie robiłem...
No ale nie ukrywam, że wstępnie się napaliłem :) Za jednym zamachem będzie remap i mam nadzieję, że w okolicach 470-480KM się zakręcimy.

Awatar użytkownika
Quash
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 295
Rejestracja: 14 kwie 2015, 21:52
Imię: Tomek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Gdynia/Tczew

Post autor: Quash » 31 lip 2019, 17:19

na tyle raczej się nie napalaj przeważnie wychodzą 450-460 ale różnica i tak będzie kolosalna. Wrzuć jakiś filmik, bo bardziej mnie dźwięk interesuje.
460KM/550NM Compsport Stage 2

Awatar użytkownika
nikosnikos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 143
Rejestracja: 22 kwie 2019, 17:08
Imię: Nikoś
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2013
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: 3city

Post autor: nikosnikos » 31 lip 2019, 18:07

Zakładałem, że jak na seryjnym wydechu udaje się osiągnąć te 440-450KM, to z nowym wydechem jakiś bonus też się pojawi. Ale jak będzie 450KM to też jakoś przeżyję :) Choć pewnie mały niedosyt zostanie, bo chciałbym możliwe dużo nadmuchać (od jakiego poziomu warto już robić modyfikację chłodzenia? zależy mi na mocy, ale bezawaryjność też wysoce wskazana) - założenie było takie, żeby była chociaż podobnie szybka jak TTS, a obecne 400KM jest jednak odczuwalnie wolniejsze... Choć trzeba przyznać, że 334KM w TTS jeździły nadspodziewanie dobrze:

W TTS DP z katem 200CPSI potrafił podnieść wynik o ok. 20KM, więc łudzę się, że tu też trochę wyżej się zakręcimy w SPAM do wyników na seryjnym wydechu.

Awatar użytkownika
Quash
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 295
Rejestracja: 14 kwie 2015, 21:52
Imię: Tomek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Gdynia/Tczew

Post autor: Quash » 01 sie 2019, 03:59

dodatkowa chlodnice warto wstawiac nawet na samym sofcie, różnica jest bardzo odczuwalna, latem to wrecz kosmos. Sam orginalny wydech nie jest kompletnie restrykcyjny ( no chyba że katy padły :D ) i zysk z wymiany na inny to moze z +5KM i inny dzwiek. Po tzw. stage 2 3.0tfsi jezdzi troche lepiej niz seryjne S6, cieżko to porównywac z TTS czy tez HH, po prostu wielkość budy i wyciszenie dość izoluje od hymmmm czucia przyspieszenia, choć same cyfry pokazują że jest szybko nawet bardzo szybko.
460KM/550NM Compsport Stage 2

Awatar użytkownika
nikosnikos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 143
Rejestracja: 22 kwie 2019, 17:08
Imię: Nikoś
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2013
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: 3city

Post autor: nikosnikos » 11 wrz 2019, 21:55

Wczoraj, a najpóźniej dziś miałem mieć gotowe auto - niestety potwierdziło się tutejsze info, że walka z wydechem w 3.0TFSI do najprzyjemniejszych nie należy... - i mamy dzień opóźnienia. Jutro mnie nie ma, więc dopiero w piątek będę mógł wreszcie zobaczyć co i jak <radocha>
Ale zanim będzie finalny efekt jedno pytanie - o ile mogą być większe straty mocy na kołach przy 20 calach w porównaniu do 18?
MW Motorline STAGE2 445KM/555Nm

Awatar użytkownika
Quash
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 295
Rejestracja: 14 kwie 2015, 21:52
Imię: Tomek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Gdynia/Tczew

Post autor: Quash » 12 wrz 2019, 05:26

Ciężko powiedzieć, dodaj do tego że co hamowania to inaczej skonfigurowana. Ja swojego hamowałem na 5 hamowniach i o ile sama moc na silniku wychodziła dość podobnie ( miedzy 450 a 480 ) o tyle moc na kołach to rozstrzały szły w setki :D .
460KM/550NM Compsport Stage 2

roman_tyk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 230
Rejestracja: 08 maja 2008, 20:07
Imię: Romek
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2014
Nadwozie: Liftback
Silnik: 2.8 FSI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Waw
Kontakt:

Post autor: roman_tyk » 12 wrz 2019, 19:20

porownaj wage ori 20tki z 20 OZ supperleager to bedziesz widzial jaka to roznica w masie. To ma znaczenie.

Awatar użytkownika
damos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1265
Rejestracja: 29 cze 2010, 11:17
Imię: Damos
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: damos » 13 wrz 2019, 14:11

roman_tyk pisze:porownaj wage ori 20tki z 20 OZ supperleager to bedziesz widzial jaka to roznica w masie. To ma znaczenie.
Chyba "superleggera"? ;)
Moje felgi (ori 20") są zaskakująco lekkie, sam się zdziwiłem, kiedy wziąłem jedną do ręki.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C7 (2011-2018)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga