A6 C7 3.0TFSI STAGE2 445KM/555Nm - takie trochę S6
Bo maja inne standardy jak robia pod swoim szyldem a za co innego placi Audi jak zamawia dla siebie.
Oh nie musza być made ich China, jest paru producentów którzy robią identyczne felgi w Europie. A co do tzw. orginałów to dla Audi robi je firm RONAL która raczej najlepszej opinii jeśli chodzi o trwałość to nie ma.
- nikosnikos
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 143
- Rejestracja: 22 kwie 2019, 17:08
- Imię: Nikoś
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 FSI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: 3city
No i w p... wylądował Wywaliło mi błąd wydajności katalizatora i pojawił się dziwny dźwięk. 127kkm przebiegu - trochę wcześnie moim zdaniem, ale widzę na forum wątki, że zdarzało się nawet przy 60-80kkm... Kiepsko!Quash pisze:mało, wręcz okazyjnie, większość krzyczy 10-12tyś.
I teraz dylemat - na cat-back jestem umówiony na początku września i teoretycznie mógłbym się za jednym zamachem rzucić na całość, ale cena DP z katami HSJ 200cpsi jednak zabija I to na tyle, że zacząłem czytać nt. regeneracji/czyszczenia katalizatorów - praktykował ktoś?
- nikosnikos
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 143
- Rejestracja: 22 kwie 2019, 17:08
- Imię: Nikoś
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 FSI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: 3city
No to jeszcze bardziej kiepsko Faktycznie mało szczęśliwy ten wydech w 3.0TFSI...
Już od rana wałkowałem temat z RCP - z wyjściowych 16500PLN (dodatkowo zamieniłem końcówki na czarny mat) na tę chwile zjechaliśmy do 14kPLN za całość i twierdzą, że za mniej już nie da rady. Niby rabat niezły od pierwotnej propozycji, ale to wciąż kupa kasy - takiej jednorazowej inwestycji w auto jeszcze nigdy nie robiłem...
No ale nie ukrywam, że wstępnie się napaliłem Za jednym zamachem będzie remap i mam nadzieję, że w okolicach 470-480KM się zakręcimy.
Już od rana wałkowałem temat z RCP - z wyjściowych 16500PLN (dodatkowo zamieniłem końcówki na czarny mat) na tę chwile zjechaliśmy do 14kPLN za całość i twierdzą, że za mniej już nie da rady. Niby rabat niezły od pierwotnej propozycji, ale to wciąż kupa kasy - takiej jednorazowej inwestycji w auto jeszcze nigdy nie robiłem...
No ale nie ukrywam, że wstępnie się napaliłem Za jednym zamachem będzie remap i mam nadzieję, że w okolicach 470-480KM się zakręcimy.
- nikosnikos
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 143
- Rejestracja: 22 kwie 2019, 17:08
- Imię: Nikoś
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 FSI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: 3city
Zakładałem, że jak na seryjnym wydechu udaje się osiągnąć te 440-450KM, to z nowym wydechem jakiś bonus też się pojawi. Ale jak będzie 450KM to też jakoś przeżyję Choć pewnie mały niedosyt zostanie, bo chciałbym możliwe dużo nadmuchać (od jakiego poziomu warto już robić modyfikację chłodzenia? zależy mi na mocy, ale bezawaryjność też wysoce wskazana) - założenie było takie, żeby była chociaż podobnie szybka jak TTS, a obecne 400KM jest jednak odczuwalnie wolniejsze... Choć trzeba przyznać, że 334KM w TTS jeździły nadspodziewanie dobrze:
W TTS DP z katem 200CPSI potrafił podnieść wynik o ok. 20KM, więc łudzę się, że tu też trochę wyżej się zakręcimy w SPAM do wyników na seryjnym wydechu.
W TTS DP z katem 200CPSI potrafił podnieść wynik o ok. 20KM, więc łudzę się, że tu też trochę wyżej się zakręcimy w SPAM do wyników na seryjnym wydechu.
- Quash
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 295
- Rejestracja: 14 kwie 2015, 21:52
- Imię: Tomek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDUD 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Gdynia/Tczew
dodatkowa chlodnice warto wstawiac nawet na samym sofcie, różnica jest bardzo odczuwalna, latem to wrecz kosmos. Sam orginalny wydech nie jest kompletnie restrykcyjny ( no chyba że katy padły :D ) i zysk z wymiany na inny to moze z +5KM i inny dzwiek. Po tzw. stage 2 3.0tfsi jezdzi troche lepiej niz seryjne S6, cieżko to porównywac z TTS czy tez HH, po prostu wielkość budy i wyciszenie dość izoluje od hymmmm czucia przyspieszenia, choć same cyfry pokazują że jest szybko nawet bardzo szybko.
460KM/550NM Compsport Stage 2
- nikosnikos
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 143
- Rejestracja: 22 kwie 2019, 17:08
- Imię: Nikoś
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 FSI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: 3city
Wczoraj, a najpóźniej dziś miałem mieć gotowe auto - niestety potwierdziło się tutejsze info, że walka z wydechem w 3.0TFSI do najprzyjemniejszych nie należy... - i mamy dzień opóźnienia. Jutro mnie nie ma, więc dopiero w piątek będę mógł wreszcie zobaczyć co i jak
Ale zanim będzie finalny efekt jedno pytanie - o ile mogą być większe straty mocy na kołach przy 20 calach w porównaniu do 18?
Ale zanim będzie finalny efekt jedno pytanie - o ile mogą być większe straty mocy na kołach przy 20 calach w porównaniu do 18?
MW Motorline STAGE2 445KM/555Nm
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 230
- Rejestracja: 08 maja 2008, 20:07
- Imię: Romek
- Moje auto: A7 4G
- Rocznik: 2014
- Nadwozie: Liftback
- Silnik: 2.8 FSI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Waw
- Kontakt:
porownaj wage ori 20tki z 20 OZ supperleager to bedziesz widzial jaka to roznica w masie. To ma znaczenie.
Bylo A6 C7 3.0TFSi 450ps a7-4g/a7-3-0tfsi-biala-smierc-t98763.html
Jest A7 3.0TFSI a7-4g/a7-3-0tfsi-biala-smierc-t98763.html
Jest A7 3.0TFSI a7-4g/a7-3-0tfsi-biala-smierc-t98763.html
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga