A6 C7 3.0 TFSI
A6 C7 3.0 TFSI
Po A6 C6 3.0 TDI i A6 C7 2.0 TDI przyszedł czas w końcu na benzynę, na silnik o którym już od dawien dawna myślałem, a mianowicie 3.0 tfsi. Zmiana auta była dosyć spontaniczna. Pojawiła się okazja, pojechałem kupiłem i przez moment miałem na ogrodzie dwie C7
Co do samego auta, to jest z 2011 roku z udokumentowanym przebiegiem 170 tyś km. Auto kupione w polskim salonie i cały czas serwisowane w aso audi.
W porównaniu do białej tutaj mam praktycznie wszystko co w wyposażeniu dodatkowym było. Podgrzewana tylna kanapa, wentylowane przednie fotele z masazami, pamiec foteli, HUD, noktowizor, szyberdach i wiele wiele innych rzeczy. Przesiadając się z podstawowej wersji jaka była poprzednia A6 mam wrażenie, że jeżdżę zupełnie innym samochodem.
W międzyczasie zdążyłem już kupić letnie opony na 19 felgach. Jeśli chodzi o modyfikacje to na pewno odświeżę zaciski hamulcowe, przyciemnię szyby przód i tył oraz w przyszłym roku STAGE 2
Co do samego auta, to jest z 2011 roku z udokumentowanym przebiegiem 170 tyś km. Auto kupione w polskim salonie i cały czas serwisowane w aso audi.
W porównaniu do białej tutaj mam praktycznie wszystko co w wyposażeniu dodatkowym było. Podgrzewana tylna kanapa, wentylowane przednie fotele z masazami, pamiec foteli, HUD, noktowizor, szyberdach i wiele wiele innych rzeczy. Przesiadając się z podstawowej wersji jaka była poprzednia A6 mam wrażenie, że jeżdżę zupełnie innym samochodem.
W międzyczasie zdążyłem już kupić letnie opony na 19 felgach. Jeśli chodzi o modyfikacje to na pewno odświeżę zaciski hamulcowe, przyciemnię szyby przód i tył oraz w przyszłym roku STAGE 2
Ostatnio zmieniony 16 wrz 2018, 13:05 przez rclmati, łącznie zmieniany 2 razy.
- damos
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1265
- Rejestracja: 29 cze 2010, 11:17
- Imię: Damos
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUD 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wrocław
No ładne cacko!
Zrób pełną diagnostykę auta (VCDS) i wymianę oleju w S-Troniku!
Zwróć uwagę na "stare" błędy, które nie powodują zapalenia ostrzeżenia na desce, ale mogą być brzemienne w skutki (np. dotyczące zaworu chłodzenia skrzyni - jego styki często rdzewieją i skrzynię szlag trafia)
Pokaż fotki!
Opisz wrażenia z jazdy i po przesiadce.
Zrób pełną diagnostykę auta (VCDS) i wymianę oleju w S-Troniku!
Zwróć uwagę na "stare" błędy, które nie powodują zapalenia ostrzeżenia na desce, ale mogą być brzemienne w skutki (np. dotyczące zaworu chłodzenia skrzyni - jego styki często rdzewieją i skrzynię szlag trafia)
Pokaż fotki!
Opisz wrażenia z jazdy i po przesiadce.
Zdjęcia za chwile poprawie olej był wymieniony 14 tys temu w stronicy. A jeśli chodzi o pełna diagnostykę poprzez VcDS co masz na myśli ? Bo prócz sprawdzenia błędów wiele więcej nie potrafię
Jeśli chodzi o wrażenie z jazdy, co tutaj dużo mówić... jest mega Tym autem nie da się wolno jeździć i każde mocniejsze wciśnięcie gazu powoduje wielki uśmiech na twarzy.
Jeśli chodzi o wrażenie z jazdy, co tutaj dużo mówić... jest mega Tym autem nie da się wolno jeździć i każde mocniejsze wciśnięcie gazu powoduje wielki uśmiech na twarzy.
- damos
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1265
- Rejestracja: 29 cze 2010, 11:17
- Imię: Damos
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUD 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wrocław
A to łobuzmat1324 pisze:Kolega wrzucił fotki, ale są one na forum mazdy
Odczyt wszystkich błędów (nawet starych i widocznych tylko czasami) ze wszystkich modułów.rclmati pisze: A jeśli chodzi o pełna diagnostykę poprzez VcDS co masz na myśli ?
Ostatnio zmieniony 16 wrz 2018, 13:28 przez damos, łącznie zmieniany 1 raz.
- damos
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1265
- Rejestracja: 29 cze 2010, 11:17
- Imię: Damos
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUD 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wrocław
W pełni świadomie umówiłem się z Gregorem na "zalewanie paliwem", aby zmniejszyć EGT (dzięki temu katalizatory nie "popłyną"). Dlatego spalanie mi wzrosło. Przedtem w trasie mogłem osiągnąć 7L/100 a teraz zejście poniżej 9 jest dobrym wynikiem a poniżej 7 chyba się nie da. Chwilowe spalanie przy 50kph to jakieś 4-5L/100, przy 90kph to 5-6L/100.
Średnie spalanie ostatnich 10 000km to 12,8 przy średniej prędkości 36kph (3/4 trasy to miasto)
Średnie spalanie w trasie to 9/100, w mieście... "sky is the limit" Od 10 do 30.
Ogólnie - spalanie wzrosło o ok. 1,5L/100km i trzeba lać 98.
Średnie spalanie ostatnich 10 000km to 12,8 przy średniej prędkości 36kph (3/4 trasy to miasto)
Średnie spalanie w trasie to 9/100, w mieście... "sky is the limit" Od 10 do 30.
Ogólnie - spalanie wzrosło o ok. 1,5L/100km i trzeba lać 98.
Jakby ktoś nie widział to zapraszam https://photos.app.goo.gl/57y9XYvu9zerCKop8
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 840
- Rejestracja: 20 lut 2017, 20:07
- Imię: Maciek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Pruszków
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga