Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

A6 3.0t z USA

Prezentacja w/w aut.
ODPOWIEDZ
EvilD
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 18 wrz 2016, 00:05
Lokalizacja: Warszawa

A6 3.0t z USA

Post autor: EvilD » 18 wrz 2016, 13:17

Witam,

Niniejszym chciałem się przywitać i przedstawić swój nabytek. Rodzinny Audi A6 sedan 3.0tfsi, wersja USA premium plus z małymi dodatkami typu felgi 20". Auto kupiłem w pełnej świadomości, po przygodzie (jak większość aut zza Atlantyku) po obejrzeniu kilkunastu egzemplarzy. Skusiła mnie kombinacja ogólnego stanu, wyposarzenia no i nienajgorsza cena. Do tej pory miałem same BMW, ale szczerze mówiąc im nowszy model tej marki tym ogólnie auto mniej charakterne i niestety znacznie bardziej awaryjne. Stąd szansa dla Audi :)

Auto oczywiście jeździ bardzo dobrze, ma niewielki przebieg, ale do wykonania jest kilka czynności, jak już będzie odpicowane na tip-top wrzucę kilka zdjęć.

Jak na 2 dni użytkowania mogę powiedzieć, że w porównaniu do BMW F10 (525d) czy E60 (550) jakimi jeździłem ostatnio mam wrażenie, że:

- środek wykonany jest lepiej, materiały są lepsze, lepiej spasowane.
- auto jest chyba nieco głośniejsze od wspomnianych beemek, ale może to być subiektywna opinia, bo silnika praktycznie nie słychać za to sporo szumu wiatru i opon. Silnik oczywiście daje o sobie znać, ale tylko przy mocniejszym wciśnięciu gazu i brzmi wspaniale. BMW tu musi popracować :), bo dobrze brzmi tylko BMW V8 na zewnątrz - w środku kabiny przoduje Audi.
- napęd quattro subiektywnie daje więcej neutralności i pewności w zakrętach niż BMW, ale na prostej drodze BMW wydaje się bardziej przyklejone do drogi.
- skrzynia tiptronic bardzo dobra, ale 8-mio biegowy automat w BMW jest nieco szybszy, choć ogólnie starałem się mieć wszystkie auta z manualem ze względu na radość z jazdy :)
- Audi ma więcej miejsca w środku.

Przede wszystkim jednak liczę, że będzie mniej awaryjny niż BMW :)

MM

Michal_ST
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 416
Rejestracja: 06 mar 2016, 21:10
Imię: Michał
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Sosnowica/Lublin

Post autor: Michal_ST » 22 wrz 2016, 11:00

Pokaż fotki auta <okok>
Nikomu nie wierz na słowo - na wszystko bierz papier :)
Ps: Społeczność forum https://a6klub.pl :)

amisz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 248
Rejestracja: 23 gru 2016, 23:17
Imię: Amiszewski
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: amisz » 01 lis 2017, 13:37

Masz jakies foty ?

Awatar użytkownika
damos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1265
Rejestracja: 29 cze 2010, 11:17
Imię: Damos
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: damos » 01 lis 2017, 14:53

Gratuluję silnika! <okok>
EvilD pisze:- środek wykonany jest lepiej, materiały są lepsze, lepiej spasowane.
A co konkretnie? Bo w moim A6 czasem coś trzeszczy w konsoli tak, jak nigdy w E60 z przebiegiem 300 000 km u znajomego. :) jakośc plastików i spasowania oceniam bardzo podobnie w obu markach.
EvilD pisze:- auto jest chyba nieco głośniejsze od wspomnianych beemek, ale może to być subiektywna opinia, bo silnika praktycznie nie słychać za to sporo szumu wiatru i opon.
Fakt - w BMW ciszej pracowały nawiewy i mniej było słychać powietrze opływające auto.
EvilD pisze:- napęd quattro subiektywnie daje więcej neutralności i pewności w zakrętach niż BMW
To zahamuj w zakręcie. Mam swój zakręt, w którym testowałem rozłożenie masy w różnych autach. Audi wypadło bardzo dobrze, ale BMW lepiej. Tragicznie wypadało nowe Mondeo :)
EvilD pisze:ale na prostej drodze BMW wydaje się bardziej przyklejone do drogi.
Na prostej to każde auto jest przyklejone do drogi :)
EvilD pisze:- skrzynia tiptronic bardzo dobra, ale 8-mio biegowy automat w BMW jest nieco szybszy,
Fakt - w Audi jest świetny, 8-mio biegowy ZF 8HP a w BMW jedynie 8-mio biegowy ZF 8HP <radocha> (W G30 BMW podobno już samo roniło soft do skrzyni ZF'a)
EvilD pisze:Audi ma więcej miejsca w środku.
Raczej tak.

Opisz wrażenia po przesiadce z iDrive'a na MMI :) Oraz skuteczność działania klimatyzacji (usuwanie pary z przedniej szyby) i powiedz, czy u ciebie hałas z wentylacji wzrasta wraz ze wzrostem prędkości?

Jak porównasz ściemnianie lusterek w BMW vs Audi? Mnie dokucza to, ze w Audi są zbyt jasne po ściemnieniu :(

Jechałeś już "trasę" po drodze ekspresowej lub autostradzie? Jak porównasz układy kierownicze Audi vs BMW?

Miałeś w BMW asystenta świateł drogowych? Moim zdaniem ten w Audi jest o niebo lepszy.

Nie brakuje ci schowka na monety?

roman_tyk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 230
Rejestracja: 08 maja 2008, 20:07
Imię: Romek
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2014
Nadwozie: Liftback
Silnik: 2.0 TFSI 252KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Waw
Kontakt:

Post autor: roman_tyk » 25 lis 2017, 21:37

Witamy

Odnosnie audi i bmw w obu jest ta sama skrzynia ZF 8HP.
W przypadku BMWu jej praca jest tylko softowo zmodyfikowana pod charakter bmw.
Niekotrzy mowia ze ta sama skrzynia dziala lepiej w BMW.

Auto sam sprowadziles i naprawiles czy kupiles gotowe?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C7 (2011-2018)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga