[S6 C7] 4.0 V8 BiTurbo 701 KM / 880Nm By Sportmile
- MaRRcin929
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 175
- Rejestracja: 08 maja 2012, 22:28
- Imię: Marcin
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry / Kalety
- Kontakt:
- giganteusz
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 107
- Rejestracja: 29 sie 2008, 14:08
- Lokalizacja: Suwałki
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 120
- Rejestracja: 24 sty 2011, 10:00
- Imię: Michał
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wrocław
Witam,
dzisiaj trochę luźniejszy dzień, wymieniamy felgi i opony bo te 19' to trochę małe.
Jeśli chodzi o użytkowanie auta to w porównaniu do poprzedniej A6 C6 3.0TDI jest kolokwialnie mówiąc "niebo a ziemia" , ale nie traktuję tego w takich kategoriach bo wcześniejszy samochód tez był dla mnie wyjątkowy i dawał mnóstwo frajdy z jazdy.
To co jest teraz to typowa zabawka, stateczna limuzyna która po przełączeniu kilku przycisków staje się idealna do upalania na torze czy szybkich drogach. Nie jest to wyczynowiec, ale sportowiec już tak. Jak muszę dziecko do przedszkola odstawić, na zakupy pojechać itp to jadę jak zwykłym wozidełkiem, ale jak mam ochotę to "S" plus Dynamic i katapulta do 200. Dlatego właśnie taki a nie inny samochód funkcjonalny na co dzień, a jak trzeba to pogoni Panamere czy Carrere.
Pierwsze pytanie każdego, jaki silnik... po mojej odpowiedzi "łoooo Jezu ile to pali" średnio 12L, a wtedy <szok> "niemożliwe", możliwe a nawet prawdziwe, tym autem jeżdżąc na co dzień po mieście bez problemu można zmieścić się w 13L i to nie jeżdżąc jak emeryt, wystarczy tryb efficiency, który biegi zmienia przy 2000obr/min. Wynik wtrasie powala na tempomacie przy 120 wskazuje 8,9L /100.
Dla mnie to rewelacja bo zakładałem spalanie w okolicach 16-17
Układ kierowniczy mam dynamiczny(opcja) jest do wyboru do koloru delikatny, szybki jaki się chce wszystko można ustawić. Skrzynia w trybie S połączona z Dynamic to najlepsza rzecz. Przełącza się na łopatki i każda zmiana powoduje ogromne szarpnięcie, dodatkowo przy redukcji między gaz. W każdym innym trybie jest po prostu jak aksamit.
Zawieszenie pneumat sportowy pozwala się oprócz utwardzania i minimalizacji przechyłów, również w małym zakresie podnosić i obniżać.
Jak to wileu stwierdziło z tym co ma w środku to taki mały samolot. Wrażenie robi zaawansowany tempomat ACC z funkcją "Stop&Go" w mieście czy na trasie nie trzeba pedałować . Lane assist i side assist też bez zarzutu.
Podoba mi się też pamięć foteli kolumny kier. i lusterek przy wsiadaniu i wysiadaniu wszystko się odsuwa, a po zajęciu pozycji przywraca do pozycji zapamiętanej w kluczyku (mam dwa jedne dla siebie drugi dla żony).
ÂŚwiatła FULL LED z adaptive light to klasa sama w sobie, doświetlanie zależne od prędkości i stylu jazdy, asystent świateł drogowych, autostradowych. Poza tym jak to auto wygląda na led'ach to jest kosmos
dzisiaj trochę luźniejszy dzień, wymieniamy felgi i opony bo te 19' to trochę małe.
Jeśli chodzi o użytkowanie auta to w porównaniu do poprzedniej A6 C6 3.0TDI jest kolokwialnie mówiąc "niebo a ziemia" , ale nie traktuję tego w takich kategoriach bo wcześniejszy samochód tez był dla mnie wyjątkowy i dawał mnóstwo frajdy z jazdy.
To co jest teraz to typowa zabawka, stateczna limuzyna która po przełączeniu kilku przycisków staje się idealna do upalania na torze czy szybkich drogach. Nie jest to wyczynowiec, ale sportowiec już tak. Jak muszę dziecko do przedszkola odstawić, na zakupy pojechać itp to jadę jak zwykłym wozidełkiem, ale jak mam ochotę to "S" plus Dynamic i katapulta do 200. Dlatego właśnie taki a nie inny samochód funkcjonalny na co dzień, a jak trzeba to pogoni Panamere czy Carrere.
Pierwsze pytanie każdego, jaki silnik... po mojej odpowiedzi "łoooo Jezu ile to pali" średnio 12L, a wtedy <szok> "niemożliwe", możliwe a nawet prawdziwe, tym autem jeżdżąc na co dzień po mieście bez problemu można zmieścić się w 13L i to nie jeżdżąc jak emeryt, wystarczy tryb efficiency, który biegi zmienia przy 2000obr/min. Wynik wtrasie powala na tempomacie przy 120 wskazuje 8,9L /100.
Dla mnie to rewelacja bo zakładałem spalanie w okolicach 16-17
Układ kierowniczy mam dynamiczny(opcja) jest do wyboru do koloru delikatny, szybki jaki się chce wszystko można ustawić. Skrzynia w trybie S połączona z Dynamic to najlepsza rzecz. Przełącza się na łopatki i każda zmiana powoduje ogromne szarpnięcie, dodatkowo przy redukcji między gaz. W każdym innym trybie jest po prostu jak aksamit.
Zawieszenie pneumat sportowy pozwala się oprócz utwardzania i minimalizacji przechyłów, również w małym zakresie podnosić i obniżać.
Jak to wileu stwierdziło z tym co ma w środku to taki mały samolot. Wrażenie robi zaawansowany tempomat ACC z funkcją "Stop&Go" w mieście czy na trasie nie trzeba pedałować . Lane assist i side assist też bez zarzutu.
Podoba mi się też pamięć foteli kolumny kier. i lusterek przy wsiadaniu i wysiadaniu wszystko się odsuwa, a po zajęciu pozycji przywraca do pozycji zapamiętanej w kluczyku (mam dwa jedne dla siebie drugi dla żony).
ÂŚwiatła FULL LED z adaptive light to klasa sama w sobie, doświetlanie zależne od prędkości i stylu jazdy, asystent świateł drogowych, autostradowych. Poza tym jak to auto wygląda na led'ach to jest kosmos
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 120
- Rejestracja: 24 sty 2011, 10:00
- Imię: Michał
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wrocław
Tomas
nie wielu jest takich którzy dają wiarę, ale rzeczywiście ten samochód ma dwa oblicza.
P.S rozmawiałem z MTM i za 4-8 tygodni będzie dostępny program, dla S8 i S6/7. Dla S8 około 640-650PS i 780-800Nm a dla S6/7 540 i 680-700Nm. Pytałem dlaczego taka różnica skoro ten sam silnik i te same graty, na razie sprawdzają w testach drogowych zachowanie i parametry auta jak się da to zobaczą czy można przeszczepić wartości z S8 na S6. [/b]
nie wielu jest takich którzy dają wiarę, ale rzeczywiście ten samochód ma dwa oblicza.
P.S rozmawiałem z MTM i za 4-8 tygodni będzie dostępny program, dla S8 i S6/7. Dla S8 około 640-650PS i 780-800Nm a dla S6/7 540 i 680-700Nm. Pytałem dlaczego taka różnica skoro ten sam silnik i te same graty, na razie sprawdzają w testach drogowych zachowanie i parametry auta jak się da to zobaczą czy można przeszczepić wartości z S8 na S6. [/b]
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga