[A6 C7] 3.0tdi avant quattro 245KM S-tronic
jestem pod wrażeniem, jazda 3.0tdi 245KM sprawia ogromną frajdę, a Twoją "bryka" to chyba wymiata nie chyba - na pewnoZelvaBOi pisze:enzomk, V6 3.0 BiTDI z MTM Cantronic (365 hp, 760 Nm) - dzieki temu gwarancji nie strace bo dealer wlozy . Zamowilem nowy bo na firme to mi na podatku i VAT wroci roznica w cenie. Kolor wybrala moja zona - Daytona Gray, ale obowiazkowo zadnych chromow - bo nienawidze! Pakiet "Black" i nawet chlopcy u dealera zdejma mi logotypy S-Line calkowicie (nie potrzebuje ich na bokach) oraz logo Audi z grilla/bagaznika i koncowki wydechu do przelakierowania na czarno jeszcze przed odbiorem auta - wiec nie bedzie na nim nic srebrengo . Nadwozie dla odmiany limo bo moja zona sie uparla, ze taki niby bardziej sportowy - w sumie to mozna zaryzykowac - jezdzie kombiakami od 10 lat to czas na zmiany . Jak odbiore to smigam od razu na Slask do starych - chetnie przyatakuje na jakas klubowa kawe .
jeszcze raz wielkie gratki
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 120
- Rejestracja: 24 sty 2011, 10:00
- Imię: Michał
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wrocław
ÂŻe tak zapytam ZelvaBOi jeździłeś S6 że masz porównanie do 3.0 BiTDI? Bo ja akurat jeżdżę obydwoma ostatnio i to drugie jest zrobione pod 400PS a i tak dostaje baty od S6 w każdym zakresie prędkości o prowadzeniu i hamulcach nie wspominając a eSa jest fabryczna. A jakby zmodyfikować eSkę to niestety nie ta liga.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 120
- Rejestracja: 24 sty 2011, 10:00
- Imię: Michał
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wrocław
Jeśli porównamy stock vs. stock to 313 (650) do 420 (550). A jak modyfikowane to w S6 wynik to 568PS i 700NM. Ale spoko ustawimy się kiedyś.
hamulce;
A6 3.0 BiTDI
http://audicentrumwroclaw.otomoto.pl/au ... 63171.html
Na takiej samej feldze u mnie hamulce S6 standardowe
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4db ... d2179.html
hamulce;
A6 3.0 BiTDI
http://audicentrumwroclaw.otomoto.pl/au ... 63171.html
Na takiej samej feldze u mnie hamulce S6 standardowe
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4db ... d2179.html
17 cal vs 19
Koledzy pisalieście tutaj o rozmiarach felg. Właśnie z tym tematem mam pewną wątpliwość. Obecnie jeżdżę moją c7 na fabrycznych 17calach z profilem opon 55 i sami wiecie, że ten rozmiar felg wygląda średnio. Wrażnia z jazdy są trochę jak jazda wersalką zbyt pływająco jak dla mnie.
Myślę poważnie o kupnie na wiosnę 19 cali i do tego dedykowany rozmiar opony 255/40
Pytanie zasadnicze: ile stracę na komforcie jazdy, obecnie 17 są aż nadto komfortowe, ale czy 19 nie da zbyt ostro popalić zawieszeniu i na odczuciach komfortu ?
Widzę że niektorzy z Was mają nawet 20 cali <szok> , prośbą o poradę
p.s. sorki że tutaj wrzucam temat ale nie znalazłem wypowiedzi na forum poruszający konkretnie ten temat.
Pozdr
MK
Myślę poważnie o kupnie na wiosnę 19 cali i do tego dedykowany rozmiar opony 255/40
Pytanie zasadnicze: ile stracę na komforcie jazdy, obecnie 17 są aż nadto komfortowe, ale czy 19 nie da zbyt ostro popalić zawieszeniu i na odczuciach komfortu ?
Widzę że niektorzy z Was mają nawet 20 cali <szok> , prośbą o poradę
p.s. sorki że tutaj wrzucam temat ale nie znalazłem wypowiedzi na forum poruszający konkretnie ten temat.
Pozdr
MK
Wczorasj w garażu zaczepiłem sąsiada który jeździ A7 na 20 calach ... nie wiem czy jest jakaś istotna różnica w zawieszeniu pomiędzy A7 a A6/C7 ale opinia sąsiada była pozytywna i zachwalał jazdę na tych 20 calach... osobiście mam jednak obawy i wygląd wyglądem ale pewnie będę się jednak przymierzać do 18 cali opona 245/45.
pozdrawiam serdecznie
MK
pozdrawiam serdecznie
MK
Nie śmiej się głośno, ale właśnie w tej chwili jeżdżę w fabrycznie wyposażone koła 17/225/55, wygląda to delikatnie mówiąc słabo. Dlatego od 2 tygodni usilnie wertuję net w poszukiwaniu ocen / opinii.ZelvaBOi pisze:MrMK, mi sie na tych (w aktualnym A6) 245/40R18 tez jakos tam fajnie jezdzilo - chociaz w koleinach na gierkowce sie bujaly strasznie takie szerokie kapcie, ale biorac pod uwage, ze A6 C7 ma ten sam zawias co A7 - niewiele zmieniony od tego w C6 (w zasadzie to cale to auto jest tak naprawde A6-ka, tak jak A5 to A4) to wydaje mi sie, ze albo on jezdzi tylko po garazu, albo tylko do Poznania autostrada . Wjechanie na warszawski kraweznik na 40ce jest juz nielada wyczynem bo felga targa o beton jak sie opona ugnie przy tej masie auta. W normalnych krajach to nie jest bardzo niski profil, ale w PL wydaje mi sie, ze jednak 45 to minimum a najlepiej 50, ale to juz dziwnie zaczyna wygladac na takim aucie. Jak widzialem u Wajdemajera A6 na 225/55R17 to wymieklem - gorzej od Golfa 3 na 14" . Jakis tragiczny balon. A5 byla na 19" i zajebiscie wygladala, ale byla tez A6 na 18" i nie bylo szalu, ale tez nie bylo zle - cos jak moja aktualna A6 na 225/50R17 - no moze troszke lepiej.
[ Dodano: 2013-01-07, 13:56 ]
Ps.: zloty srodek nie istnieje
Zime przebujam się na tych kołach a do marca kupię pewnie 18 cali i letnie nówki opony.
Masz 17 cali felge z oponą o profilu 50 w C7 ? popraw mnie jeśli sie mylę ale nie ma takiej konfiguracji w rekomendacji Audi dla C7 ?
pozdr
MK
Aktualnie jeżdżę na dedykowanych kołach zimowych w rozmiarze 225/50r18 i komfort oceniam bdb.
Wcześniej kilka dniu jeździłem na 20" opona 255/35 i nie było aż tak tragicznie - spodziewałem się że będzie dużo dużo gorzej.
Komfort na pewno jest "trochę" mniejszy ale coś za coś
Dodatkowo trzeba uwzględnić jakość dróg po których najczęściej jeździsz no i styl jazdy
Wcześniej kilka dniu jeździłem na 20" opona 255/35 i nie było aż tak tragicznie - spodziewałem się że będzie dużo dużo gorzej.
Komfort na pewno jest "trochę" mniejszy ale coś za coś
Dodatkowo trzeba uwzględnić jakość dróg po których najczęściej jeździsz no i styl jazdy
ZelvaBOi jeszcze niech naprawią "gierkówkę" w okolicach Cz-wy i będziesz mógł z Wa-wy do rodzinki jeździć na 20"
MrMK tak jak pisałem też byłem pełen obaw, tym bardziej, że ja kupiłem auto używane które było wyposażone w koła 20". Pierwsza myśl była - sprzedać 20" i na wiosnę kupić 19", ale teraz postanowiłem że po zmianie kół na letnie jeszcze na nich trochę pojeżdżę i zdecyduje co dalej.
MrMK tak jak pisałem też byłem pełen obaw, tym bardziej, że ja kupiłem auto używane które było wyposażone w koła 20". Pierwsza myśl była - sprzedać 20" i na wiosnę kupić 19", ale teraz postanowiłem że po zmianie kół na letnie jeszcze na nich trochę pojeżdżę i zdecyduje co dalej.
hahaha, no tak, a u mnie "problem" zupełnie odwrotny, moje 17" na profilu 55 wyglądają śmiesznie... ja również kupiłem auto z sieci Audi Germany na takich kołach. przynajmniej wiem (tzn. mam nadzieję), że zawieszenie było oszczędzone bo od nowości jeździła na tych kołach.enzomk pisze:ZelvaBOi jeszcze niech naprawią "gierkówkę" w okolicach Cz-wy i będziesz mógł z Wa-wy do rodzinki jeździć na 20"
MrMK tak jak pisałem też byłem pełen obaw, tym bardziej, że ja kupiłem auto używane które było wyposażone w koła 20". Pierwsza myśl była - sprzedać 20" i na wiosnę kupić 19", ale teraz postanowiłem że po zmianie kół na letnie jeszcze na nich trochę pojeżdżę i zdecyduje co dalej.
no nic decyzja na 80% - skłaniam się ku 18"
pozdrawiam,
mk
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga