The Beast by sir KENnY XVIII wydech MILLTEK
- sir KENnY XVIII
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 314
- Rejestracja: 11 maja 2010, 14:25
- Imię: Szymon
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2015
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Londyn
ciag dalszy projektu The Beast...
ostatnio zostaly zalozone ori lusterka RS6 (wlasciwie to tylko obudowy bo dawca byl europejczykiem)
oraz wrescie zostal pomalowany (piano black) i zalozony tylni dyfuzor Audi Sport.
Auto zostalo tez zhamowane 28.04 w firmie K-Sport Opole PL za pomoca hamowni drogowej Dynomet. O zaletach hamowni drogowej nie musze nikomu chyba przypominac szczegolnie kiedy hamuje sie duze silniki wolnnosace Glowny celem pomiarow byl sprawdzenie jak auto zachowuje sie po nie tak dawnym montazu instalacji LPG.
Wyniki bardzo mile mnie zaskoczyly:
- zailanie PB 320.8km 403.5Nm
- zasilanie LPG 296.7km 377.5Nm
Z tego co mi mowila osoba ktora wykonywala pomiar wynik jest zanizony nawet do 10% ze wzgledy ze auto jest w automacie i nawet po wrzuceniu na N ''nie odcina'' sie calkowicie skrzyni biegow i ciagle sa tam straty. Mozna wiec smialo stwierdzic ze auto trzyma serie 335km a zagazowanie zostalo zrobione profesjonalnie i spadek mocy nie przekroczyl 8%.
dodam tylko ze to nie koniec i CDN...
[ Dodano: 2011-05-06, 19:25 ]
ostatnio zostaly zalozone ori lusterka RS6 (wlasciwie to tylko obudowy bo dawca byl europejczykiem)
oraz wrescie zostal pomalowany (piano black) i zalozony tylni dyfuzor Audi Sport.
Auto zostalo tez zhamowane 28.04 w firmie K-Sport Opole PL za pomoca hamowni drogowej Dynomet. O zaletach hamowni drogowej nie musze nikomu chyba przypominac szczegolnie kiedy hamuje sie duze silniki wolnnosace Glowny celem pomiarow byl sprawdzenie jak auto zachowuje sie po nie tak dawnym montazu instalacji LPG.
Wyniki bardzo mile mnie zaskoczyly:
- zailanie PB 320.8km 403.5Nm
- zasilanie LPG 296.7km 377.5Nm
Z tego co mi mowila osoba ktora wykonywala pomiar wynik jest zanizony nawet do 10% ze wzgledy ze auto jest w automacie i nawet po wrzuceniu na N ''nie odcina'' sie calkowicie skrzyni biegow i ciagle sa tam straty. Mozna wiec smialo stwierdzic ze auto trzyma serie 335km a zagazowanie zostalo zrobione profesjonalnie i spadek mocy nie przekroczyl 8%.
dodam tylko ze to nie koniec i CDN...
[ Dodano: 2011-05-06, 19:25 ]
- wujek 2Pac
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 177
- Rejestracja: 16 lis 2010, 22:36
- Lokalizacja: Mielec/Podkarpacie
- sir KENnY XVIII
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 314
- Rejestracja: 11 maja 2010, 14:25
- Imię: Szymon
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2015
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Londyn
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 333
- Rejestracja: 22 paź 2008, 21:59
- Lokalizacja: Gdańsk/Pomorskie
W końcy dynamiczny wykres a nie okłamane wyniki z hamowni 4x4 naprawde ladnie sie wkreca gratuluje a swoja droga to kiedys uwazalem ze jak audi to tylko czarna , biała lub Nagaro Blue ale jak zobaczylem ten Twój ognisty czerwony to ... naprawde pieknie wyglada w C6 piekna powodzenia w modach ja odkladam do mojej na Charger Kit moze do jesieni sie pojawi jak $$$ pozwolą
[ Dodano: 2011-05-18, 23:17 ]
Ps. Ile Ci tego gazy zjada w miescie / w trasie
[ Dodano: 2011-05-18, 23:17 ]
Ps. Ile Ci tego gazy zjada w miescie / w trasie
< Nigdy nie jedż szybciej ..
.. niż Twój anioł stróż potrafi latać >
.. niż Twój anioł stróż potrafi latać >
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 543
- Rejestracja: 08 mar 2009, 22:32
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0T CREH 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowieckie
heh panowie u mnie na gazie i benzynie jest roznica ok 2km.na korzyysc benzyny.mało tego na gazie mam ok 10nm wiecej przy nizszej mocy.
po mojemu na gazie powinno uzyskac sie wiecej kucykow.zestroj go dobrze.
[ Dodano: 2011-05-22, 14:33 ]
zaznaczam ze tu sa najgorze pomiary,proby jakie udało sie uzyskac.bylo wiecej koni tak ja fabryka daje.
[ Dodano: 2011-05-22, 14:35 ]
pierwszy pomiar jak widac był ze zdjetym przewodem pocisnienia sterujacym klapami dolotu kolekturze.a reszta juz z dopałką.
po mojemu na gazie powinno uzyskac sie wiecej kucykow.zestroj go dobrze.
[ Dodano: 2011-05-22, 14:33 ]
zaznaczam ze tu sa najgorze pomiary,proby jakie udało sie uzyskac.bylo wiecej koni tak ja fabryka daje.
[ Dodano: 2011-05-22, 14:35 ]
pierwszy pomiar jak widac był ze zdjetym przewodem pocisnienia sterujacym klapami dolotu kolekturze.a reszta juz z dopałką.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
"Jestem nieuczciwy i możesz uczciwie liczyć na moją nieuczciwość. To uczciwi są nieprzewidywalni, zawsze mogą zrobić coś niewiarygodnie... głupiego..."
Cpt. Jack Sparrow
Cpt. Jack Sparrow
Bardzo fajny samochód, smaczki z gustem dokładasz..ale jak przeczytałem o instalacji gazowej to mi ręce opadły.
Takie piękne drogie autko a z tyłu będzie śmierdziało burakami! nie mogę tego zrozumieć.
Swój kupiłem z instalacją gazową, która kogoś kosztowała ponad 5tyś i wywaliłem ją w pierwszym tygodniu po zakupie bo to poprostu profanacja sprzętu.
pozdrawiam
Takie piękne drogie autko a z tyłu będzie śmierdziało burakami! nie mogę tego zrozumieć.
Swój kupiłem z instalacją gazową, która kogoś kosztowała ponad 5tyś i wywaliłem ją w pierwszym tygodniu po zakupie bo to poprostu profanacja sprzętu.
pozdrawiam
- sir KENnY XVIII
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 314
- Rejestracja: 11 maja 2010, 14:25
- Imię: Szymon
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2015
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Londyn
- audiomaniak
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 53
- Rejestracja: 21 kwie 2011, 16:26
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga