To, że oceniam Twoje auto nie czyni mnie od Ciebie lepszym. Nie muszę się dowartościowywać komentarzami na forum A6 Po prostu wyrażam swoją opinię.Jarecki001 pisze:Drogi Cinkers(ie)
Napisałem o Tobie żeś megaloman, dlatego ze krytykujesz innych myśląc o sobie chyba inaczej, dlatego Ciebie tez tak nazwałem, bo taka krytyka jaką ty zaprezentowałes
czyli jej poziom i argumenty ,własnie mówi ze ja takich rzeczy nie robię jak ten którego krytykuję, wiec jestem lepszy,mądrzejszy etc.
Wikipedia :
Megaloman czuje się lepszy, bardziej wartościowy, bardziej wspaniały - ponad wszystkimi. On wie lepiej, patrzy na wszystkich z wyższością, oddziela się wyraźnie od osób, które uważa za słabe, bądź mają inne od niego poglądy
To już komentowałem.Jak przeczytasz na początku, to przedstawiony A6C7, jest dla mnie punktem docelowym jezeli chodzi o kolorystykę, bo każdy rozumie że nie bede robił z A6C6 , A6C7 !
Wiec, twoje słowa sa dziwne, bo co ma piernik do wiatraka, czy jezeli ktoś ma czerwone Audi to tez mu napiszesz że robi sobie z niego Ferrari , bo przeciez Ferrari jest czesto czerwone.
Zrób zdjęcia jak skierowałeś dodatkowe halogeny, chciałbym to zobaczyć. Co do moich lamp - nie wiesz co tam siedzi więc znów nie trafiłeś. Akurat ja wrzuciłem soczewki oryginalne Hella, które montuje się w nowym Lancerze Evo X. Po wymianie oczywiście zostały ustawione na stacji diagnostycznej. I tu zasmucę pewnie Ciebie i Twój gust ale nie wrzuciłem żarników 6000K lub więcej które walą niebieskim światłem po oczach + nie widać nic podczas deszczu lub mgły a jedynie oryginalne żarniki Osram 4300K. Nie nazwałbym tego wiochą Ale gusta mamy inne jak już ustaliliśmyDalej, co do świateł, to ja zamontowałem dodatkowe przeciwmgielne i srodkowy LED bar.
I teraz tłumaczę, każde światło w samochodzie ma pewnien kat świecenia, oryginalne przeciwmgielne swiecą zgodnie z fabrycznym ustawieniem, moje dwa dodatkowe są ustawione lekko na boki, co zgodnie z logiką i fizyką pozawala mocniej doświetlić pobocze, a to pozawala na zobaczenie każdego obiektu (w tym tez zwierzaka) dużo szybciej i podjęcie odpowiedniego działania żeby w niego nie przywalić, np. zwracanie wiekszej uwagi na jego zachowanie, bo juz ja go widzę mimo ze jest jeszcze głeboko na poboczu, i łatwiej jest mi sie przygotowac do ewentualnego hamowanie, lub zmieniszyc predkośc.
Ale ty wolisz działac hardcor-owo, czyli ostre hamowanie jak juz cos wyskoczy (szacun za odwagę , pogadamy jak bedziesz klepał rozbite auto po zderzeniu z sarną)
Natomiast środkowy LEDbar, pozwala osiągnąc zasieg świateł ponad 2 krotnie większy od oryginalnego, nawet z Xenonami.
Uwaga kolego, własnie modyfikowanie fabrycznych świateł to jest partyzantka, producent zaprojektował zarówno soczewki, odbłyśniki takie a nie inne, a ty modyfikując je narażasz mnie i innych na oślepianie.
Moje dodatkowe światła, świecą tylko przy długich,a twoje modyfikacje lamp oryginalnych wala po oczach także przy światłach krótkich, wiec to jest własnie wiocha, bo masz w dupie innych,wsadzasz sobie soczewkę, inny odbłysnik i jestes kozak bo masz jasno, a inni
po oczach dostają.
Chcesz zamknąć usta hejterom to wrzuć zdjęcia jak to widać w nocy i pokaż, że miałeś jakiś cel we wrzucaniu 2 halogenów i jakiegoś paska LED w grillu
Skoro jesteś za pan brat ze słownikiem, słowo ironia na pewno jest Ci znane...Co do oznaczenia, to mój bład (dziwne ze nie zrozumiałes ze to bład) powinno byc A6C7 wersja RS.
Ollsona śledzę na bieżąco - bez obaw. Ale widzisz, dobry tuner maluje tak auta pokroju RS, nie starego już kopciucha z 3.0tdi (tu bez urazy, sam mam rocznik 2007 z ASB pod maską i jeździ mi się tym dobrze. Z tym że ja nie pcham się w takie malunki).Co do kolorystyki, no wiesz, widocznie niemiecki tuner (dobry tuner) i facet który na codzien uprawia sporty ekstremalne czyli Jon Ollson, są z wiochy. Wiec poszukaj sobie w google, troszkę o nich, zanim podniesiesz krytykę.
Pozdrawiam