Audi A6 C6 Avant (kombi) Le Mans 2.7 TDI
daniel1997, - robiłem to jak najmniejszym kosztem, na podjezdzie pod domem, wiec nie ma tu zadnej profeski i spawania TIGem .
Na YouTube w opisie filmu masz zdjecie co mam zamiast środkowego kata/dpf* , a na koncu zamiast puch sa po prostu rury 2.5" i te koncowki nowe .
Zamocowałem je do oryginalnych rur używajac.... wysoko temperaturowych zbrojonych łącznikow silikonowych, przejscie z 2" na 2.5" i zagiete pod kątem 45 stopni .
Jako rozwiazanie tymczasowe sprawdza sie znakomicie i jest banalne w uzyciu bo mozna łatwo korygować ustawienia rury. Wytrzymuja temp. do jakis 350 stopni, wiec wątpie zeby im sie coś stało, bo nie jezdze po autostradach po +200km/h na non stopie żeby miec taka temperature na końcu wydechu
Tu masz zdjecie koncowych rur, o ile sie łaskawie wyświetli...
Na YouTube w opisie filmu masz zdjecie co mam zamiast środkowego kata/dpf* , a na koncu zamiast puch sa po prostu rury 2.5" i te koncowki nowe .
Zamocowałem je do oryginalnych rur używajac.... wysoko temperaturowych zbrojonych łącznikow silikonowych, przejscie z 2" na 2.5" i zagiete pod kątem 45 stopni .
Jako rozwiazanie tymczasowe sprawdza sie znakomicie i jest banalne w uzyciu bo mozna łatwo korygować ustawienia rury. Wytrzymuja temp. do jakis 350 stopni, wiec wątpie zeby im sie coś stało, bo nie jezdze po autostradach po +200km/h na non stopie żeby miec taka temperature na końcu wydechu
Tu masz zdjecie koncowych rur, o ile sie łaskawie wyświetli...
Auto projekt bez dna - Nissan 300ZX Twin Turbo
Pincet tysięcy zdjeć znajdziecie tu : https://get.google.com/albumarchive/109 ... wa2fG5J8vt
Pincet tysięcy zdjeć znajdziecie tu : https://get.google.com/albumarchive/109 ... wa2fG5J8vt
Nie nie bedzie, masz w moich filmikach tez takie z katem zostawionym .
Jest sporo ciszej, i mniej hmm basowo.
EDIT: o tu masz na postoju, sporo mocniej trzeba gazowac zeby cokolwiek bylo słychać.
Aczkolwiek i tak jest lepiej niz z tłumikami
Jest sporo ciszej, i mniej hmm basowo.
EDIT: o tu masz na postoju, sporo mocniej trzeba gazowac zeby cokolwiek bylo słychać.
Aczkolwiek i tak jest lepiej niz z tłumikami
Ostatnio zmieniony 10 gru 2016, 20:17 przez Draxan, łącznie zmieniany 1 raz.
Auto projekt bez dna - Nissan 300ZX Twin Turbo
Pincet tysięcy zdjeć znajdziecie tu : https://get.google.com/albumarchive/109 ... wa2fG5J8vt
Pincet tysięcy zdjeć znajdziecie tu : https://get.google.com/albumarchive/109 ... wa2fG5J8vt
piatek, - kurcze powiem Ci ze ciezko napisac odpowiedz na takie pytanie. Dla mnie i mojej żony jest luzik, zwlaszcza jak sie jedzie normalnie w okolicach 1500-2000 obr jak to w dieslu.
Owszem jest głośniej, bo to oczywiste ale jak dla mnie jest to w zupelnosci akceptowalna głośność która kompletnie mi nie przeszkadza.
Jadac np. nadal słysze normalnie świst turbiny, nie zagłusza jej wydech wiec chyba dramatu nie ma .
Owszem jest głośniej, bo to oczywiste ale jak dla mnie jest to w zupelnosci akceptowalna głośność która kompletnie mi nie przeszkadza.
Jadac np. nadal słysze normalnie świst turbiny, nie zagłusza jej wydech wiec chyba dramatu nie ma .
Auto projekt bez dna - Nissan 300ZX Twin Turbo
Pincet tysięcy zdjeć znajdziecie tu : https://get.google.com/albumarchive/109 ... wa2fG5J8vt
Pincet tysięcy zdjeć znajdziecie tu : https://get.google.com/albumarchive/109 ... wa2fG5J8vt
daniel1997, - nie ma problemu
piatek, - a dla Ciebie postaram sie cos nagrac ze srodka auta, moze nawet jutro (ostatecznie w poniedzialek w drodze do pracy)
piatek, - a dla Ciebie postaram sie cos nagrac ze srodka auta, moze nawet jutro (ostatecznie w poniedzialek w drodze do pracy)
Auto projekt bez dna - Nissan 300ZX Twin Turbo
Pincet tysięcy zdjeć znajdziecie tu : https://get.google.com/albumarchive/109 ... wa2fG5J8vt
Pincet tysięcy zdjeć znajdziecie tu : https://get.google.com/albumarchive/109 ... wa2fG5J8vt
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 561
- Rejestracja: 31 paź 2014, 20:43
- Imię: ŁUKASZ
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ożarów Maz.
- Kontakt:
Na filmiku faktycznie koncówki lepiej widać, w sumie są ok, ale ja chyba coś innego jeszcze u siebie zrobię.
Pare filmików ode mnie na dole posta, bardziej chodzi o dzwięk niż obraz, kręcone telefonem niestety :P faktycznie u mnie trochę ciszej i delikatniej, ale mi to pasuje
Ja w bmw 3.0d zrobiłem 3 calowy dp bez katalizatorów i powiedziałem sobie, że więcej w dieslu kata nie wytnę, mimo tego, ze turbo pompowało sporo wcześniej i ładnie się dzwięk zmienił, to jednak smród w szczególności jak zimno na dworzu było był momentami trudny do wytrzymania.
Filmiki ode mnie
W środku powoli z zamkniętymi szybami:
W środku z zamkniętymi szybami, troche szybciej:
Na postoju przy ścianie:
Z otwartymi szybami i ogień:
Na postoju:
Pare filmików ode mnie na dole posta, bardziej chodzi o dzwięk niż obraz, kręcone telefonem niestety :P faktycznie u mnie trochę ciszej i delikatniej, ale mi to pasuje
Ja w bmw 3.0d zrobiłem 3 calowy dp bez katalizatorów i powiedziałem sobie, że więcej w dieslu kata nie wytnę, mimo tego, ze turbo pompowało sporo wcześniej i ładnie się dzwięk zmienił, to jednak smród w szczególności jak zimno na dworzu było był momentami trudny do wytrzymania.
Filmiki ode mnie
W środku powoli z zamkniętymi szybami:
W środku z zamkniętymi szybami, troche szybciej:
Na postoju przy ścianie:
Z otwartymi szybami i ogień:
Na postoju:
A6 C6 3.0TDI quattro z wydechem by Street Lane Garage
piatek, - prosze, tu masz film z dzis, na samym poczatku szyby otworzylem na chwile, potem caly czas zamkniete.
Jade w okolicach 1200-1500rpm , jak przyspieszam mocniej to do okolic 2500-2800rpm.
Tak wiec tak sie to prezentuje mniej wiecej .
Tam slychac jak siąkam nosem i chrząkam dla porownania głośności
Jade w okolicach 1200-1500rpm , jak przyspieszam mocniej to do okolic 2500-2800rpm.
Tak wiec tak sie to prezentuje mniej wiecej .
Tam slychac jak siąkam nosem i chrząkam dla porownania głośności
Auto projekt bez dna - Nissan 300ZX Twin Turbo
Pincet tysięcy zdjeć znajdziecie tu : https://get.google.com/albumarchive/109 ... wa2fG5J8vt
Pincet tysięcy zdjeć znajdziecie tu : https://get.google.com/albumarchive/109 ... wa2fG5J8vt
- piatek
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 448
- Rejestracja: 13 sty 2009, 10:15
- Imię: Piotrek
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1995
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Gryfice
Już jakiś czas temu byłem strasznie napalony na wycięcie tłumików, zresztą byłem przekonany i pisałem że na 100 % wycinam ale mi przeszło. no a teraz mam ćwieka, bo fajnie to chodzi i u Łukasza i u Ciebie Konrad. Będe musiał się poważnie nad tym zastanowić, ale to w przyszłym roku. Końcówki mam już upatrzone, tylko rury trzeba zakupić a najchętniej to bym jakoś tłumiki przerobił żeby wyglądało wszystko jak ory.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 925
- Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice
Ja po nowym roku będę wycinal ale tylko końcowe, myślałem żeby przerobić ori tłumiki tylko doszedłem do wniosku, że jak pójdzie coś nie tak, albo się znudzi to zawsze będę mógł wrócić do ori serii. Narazie żeby było taniej i żeby sprawdzić czy mi się to będzie podobało, zrobię dwie proste rury z nierdzewki, a na końcu dam końcówki też z nierdzewki tylko o większej średnicy, ktoś mi to ładnie pospawa i zetnie końcówkę pod jakimś ładnym kątem.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 561
- Rejestracja: 31 paź 2014, 20:43
- Imię: ŁUKASZ
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ożarów Maz.
- Kontakt:
ja mam po prostu nierdzewkę 90mm sciętą pod kątem 30st, wyglada ok, ale wrazenia jakiegoś wielkiego nie robi :Pkrzysiek-lex pisze:a na końcu dam końcówki też z nierdzewki tylko o większej średnicy, ktoś mi to ładnie pospawa i zetnie końcówkę pod jakimś ładnym kątem.
A6 C6 3.0TDI quattro z wydechem by Street Lane Garage
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 925
- Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga