Audi A6 C6 Avant (kombi) Le Mans 2.7 TDI
Domyslam sie ze czarny dym z rury jak w ikarusie a do tego smród
Auto projekt bez dna - Nissan 300ZX Twin Turbo
Pincet tysięcy zdjeć znajdziecie tu : https://get.google.com/albumarchive/109 ... wa2fG5J8vt
Pincet tysięcy zdjeć znajdziecie tu : https://get.google.com/albumarchive/109 ... wa2fG5J8vt
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 561
- Rejestracja: 31 paź 2014, 20:43
- Imię: ŁUKASZ
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ożarów Maz.
- Kontakt:
Dokładnie, dymu nie było, mimo że po programie +40km i +60nm od serii ale śmierdziało jak ze starego ikarusa, aż w oczy szczypało. A jak wiało w niesprzyjającą stronę to i w środku było czuć. Najgorzej na zimnym silniku ale jak się rozgrzał też ciężko było np pakując bagażnik przy włączonym silniku :P
Podejrzewam, że tutaj ratunkiem byłby katalizator o zwiększonym przepływie i by już pewnie tak nie waliło.
Podejrzewam, że tutaj ratunkiem byłby katalizator o zwiększonym przepływie i by już pewnie tak nie waliło.
A6 C6 3.0TDI quattro z wydechem by Street Lane Garage
różnica w smrodzie z rury z katalizatorem i bez katalizatora jest ogromna, czy to w benzyniaku czy to w ropniaku.
Auto projekt bez dna - Nissan 300ZX Twin Turbo
Pincet tysięcy zdjeć znajdziecie tu : https://get.google.com/albumarchive/109 ... wa2fG5J8vt
Pincet tysięcy zdjeć znajdziecie tu : https://get.google.com/albumarchive/109 ... wa2fG5J8vt
Jak byście za soba sie przejechali to byście bzdur nie pisali. W DE nie stosuje sie wycianania DPF katów a jazda za takim nowoczesnym dieslem to komora gazowa nawet na szosie przy 80-100km/h
Stare benzyniakijeszcze bez katów o ile nie pala oleju sa o wiele przyjemniejsze a o LPG juz nie wspomne to lajcik.
Stare benzyniakijeszcze bez katów o ile nie pala oleju sa o wiele przyjemniejsze a o LPG juz nie wspomne to lajcik.
Ostatnio zmieniony 22 wrz 2016, 14:26 przez Gość., łącznie zmieniany 1 raz.
Owszem na LPG jest lajcik i to nie nowosc, ale wycialem kata i dalem rure w mojej Celice GT gen 6 i byla masakra, wywalilem katy w moim 300zx i byla masakra, wiec cos w tym musi byc.
W dieslu widzialem tylko u kolegi jeszcze w PL co sie dzialo jak wyalil kata, jak kopcil na czarno i niemilosiernie smrodzil, ale moze przed wycieciem kata tez tak mial .
A tak z innej beczki w A6 C6 DPF i Kat to dwie oddzielne puszki czy jedna konstrukcja?
W dieslu widzialem tylko u kolegi jeszcze w PL co sie dzialo jak wyalil kata, jak kopcil na czarno i niemilosiernie smrodzil, ale moze przed wycieciem kata tez tak mial .
A tak z innej beczki w A6 C6 DPF i Kat to dwie oddzielne puszki czy jedna konstrukcja?
Auto projekt bez dna - Nissan 300ZX Twin Turbo
Pincet tysięcy zdjeć znajdziecie tu : https://get.google.com/albumarchive/109 ... wa2fG5J8vt
Pincet tysięcy zdjeć znajdziecie tu : https://get.google.com/albumarchive/109 ... wa2fG5J8vt
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 561
- Rejestracja: 31 paź 2014, 20:43
- Imię: ŁUKASZ
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ożarów Maz.
- Kontakt:
Robię rocznie 35-40tys rocznie i naprawdę uważasz, że nigdy nie jechałem za żadnym dieslem? O ile nie kopcił jak elektrociepłownia to nie czuć żadnego smrodu. No chyba, że jedziesz zderzak w zderzakApophis pisze:Jak byście za soba sie przejechali to byście bzdur nie pisali. W DE nie stosuje sie wycianania DPF katów a jazda za takim nowoczesnym dieslem to komora gazowa nawet na szosie przy 800-100km/h
Oczywiście nie polemizuje z tym, że spaliny benzyny są przyjemniejsze - bo są i to prawda. Ja np mam wspomnienie z dzieciństwa, jak mój dziadek odpalał FSO 1500 rano. No mógłbym tam siedzieć cały dzień ale to jeszcze były czasy żółtej 94.
A6 C6 3.0TDI quattro z wydechem by Street Lane Garage
heh ja tam robie ze 20pare tys rocznie i teraz tak: zderzak w zderzak w jakims korku-smód! 100m za nim na trasie-smród. Nie kopca bo sa czesto cąłkiem nowe ale smrodza także sie rzygac chce. Co ciekawe jak wspomniałem jdąc obok sporej cięzarówki czy tez za nia nie czuje takiego dyskomfortu wcale.
Dlatego uważam że gnojowniki sa na pola i do transportu nie na codzień. Byłem wieloletnim posiadaczem starszych diesli bez elektroniki i pierdół i jesli dzis trafie na takiego zadbanego to czuć spaliny jak z kazdego auta ale młości jakos nie mam. jestem wrogiem gnojownic i tyle-nie da się za tym jeździć
Dlatego uważam że gnojowniki sa na pola i do transportu nie na codzień. Byłem wieloletnim posiadaczem starszych diesli bez elektroniki i pierdół i jesli dzis trafie na takiego zadbanego to czuć spaliny jak z kazdego auta ale młości jakos nie mam. jestem wrogiem gnojownic i tyle-nie da się za tym jeździć
Taki mały update na szybko :
1) Nowy grillek
2) Nowe koncowki wydechu
Sorki ze Audiczka taka uwalona ale mycie ma mieć jutro dopiero, a pogoda tu nie rozpieszcza
I filmik z YT, na postoju :
Plany na przyszlosc: 20" koła , nowy kolor auta - satynowy czerwono czarny plasti dip , o taki dokladnie jak na zdjeciu ponizej :
EDIT:
A koła te :
1) Nowy grillek
2) Nowe koncowki wydechu
Sorki ze Audiczka taka uwalona ale mycie ma mieć jutro dopiero, a pogoda tu nie rozpieszcza
I filmik z YT, na postoju :
Plany na przyszlosc: 20" koła , nowy kolor auta - satynowy czerwono czarny plasti dip , o taki dokladnie jak na zdjeciu ponizej :
EDIT:
A koła te :
Auto projekt bez dna - Nissan 300ZX Twin Turbo
Pincet tysięcy zdjeć znajdziecie tu : https://get.google.com/albumarchive/109 ... wa2fG5J8vt
Pincet tysięcy zdjeć znajdziecie tu : https://get.google.com/albumarchive/109 ... wa2fG5J8vt
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga